Dat zien we volgende week in the making of...the making of Peking Expressquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, respect voor de makers. Maar ik vroeg me wel af wie die rennende cameraman dan gefilmd heeft?![]()
ga ik ff kieken die hebben wij ook thuisquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:07 schreef Nory het volgende:
Whaah, voor degenen die het leuk vinden: Manja staat in de Mikro gids te pimpen met haar DVD's
Er zit ook een foto bij, en ze staat er nog lelijker op dan deze:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Klinkt erg goed
Was er eerst niet sprake van de Amazone? Of was dat meer een idee van iemand van hier?
Waren dat niet vader en dochter?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef HarigeKerel het volgende:
ZijnReinier
en Clarinca nou al met elkaar getrouwd?
![]()
Hoe durf je? heiligschennis!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:20 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Hoe durf je? heiligschennis!
Als je niks over R&C weet hoor je niet in een topic als deze thuis
Ja, vind ik ook. Anders mogen ze de naam ook wel veranderen, want dan slaat Peking Express ook nergens meer op..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:19 schreef 2Drix het volgende:
[..]
![]()
Wel mooi dat PE gewoon in Azië blijft![]()
wat grootquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:39 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ook op reuzemeervallen gaan vissen...
Lijkt me interessante, al die verschillende landen. Ik zag overigens zojuist dat het bericht al sinds 28 juni op de site van Roos stond!
Valt toch wel mee?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef Juichtoon het volgende:
Ze durven wel, zijn niet echt de meest fijne landen om door te gaan.
OMGquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef Nory het volgende:
Hahaha, ja dit is hem wel. Man zoekt vrouw![]()
[afbeelding]
Inderdaad. Het programma in het spoor van Peking Express is met BN'ers.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De nieuwe versie is met BN'ers
huh wtf?!?!? dit meen je nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De nieuwe versie is met BN'ers
http://medialog.blogspot.(...)ess-met-bekende.htmlquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef 2Drix het volgende:
[..]
huh wtf?!?!? dit meen je niet![]()
![]()
bron?
iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Molline het volgende:
Maar krijgen we dan 2x een Peking Express te zien: de gewone en die met BN-ers of begrijp ik iets niet goed?Als we twee series krijgen in 1 jaar, ben ik voor!
![]()
Ja, wat je zegt. Ik zit niet te wachten op een Kelly die op dat eiland rond paradeert.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:08 schreef Remzz het volgende:
Als ze BN'ers nemen qua Wie is de Mol kan het leuk worden anders niet. Ik heb liever gewoon onbekenden, maar dat dacht ik ook bij Wie is de Mol terwijl dat achteraf erg leuk was.
Wat is er mis met 'm, lijkt me wel een leuke gozer?quote:Ik ben bang dat Roberti Jacketti er in komt, ten slotte werkt hij ook bij Net 5. Gatver, wat heb ik een hekel aan die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |