Volgens mij hebben ze die ook nog niet bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:31 schreef Airelle het volgende:
Ik kan nergens bio's vinden van de deelnemers.
Het gaat toch niet om de koppels?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef haagse_elfje het volgende:jippie trailertje al gezien...
kan niet wachten.... please please laat er iets interessantere koppels in zitten dan vorig jaar want dat was niet echt zo boeiend
hoe kun je dat nou zeggen?!?!?!?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef haagse_elfje het volgende:
please please laat er iets interessantere koppels in zitten dan vorig jaar want dat was niet echt zo boeiend
Ja de belgen zijn toch altijd wel het meest hilarisch bij dit soort spellen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou zeggen?!?!?!?
vorig jaar hadden weKarla en Sophie
een SATC-duo met als motto "als het maar proper is".......![]()
en ze wónnen ook nog!!!![]()
Komt omdat Peking Express 1 gewoon te goed was om het te verbeterenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef haagse_elfje het volgende:
kan niet wachten.... please please laat er iets interessantere koppels in zitten dan vorig jaar want dat was niet echt zo boeiend
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:38 schreef Airelle het volgende:
Ja de belgen zijn toch altijd wel het meest hilarisch bij dit soort spellen.
Ja, wat is er nou?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:39 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Komt omdat Peking Express 1 gewoon te goed was om het te verbeteren![]()
[..]
![]()
dat dacht ik aan het eind van seizoen 1 ook, zo van "dit is níet te verbeteren"quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:39 schreef 2Drix het volgende:
Komt omdat Peking Express 1 gewoon te goed was om het te verbeteren![]()
alleen had men hier bij reeks 1 een ongezonde Reinier-adoratie gekregen ...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dacht ik aan het eind van seizoen 1 ook, zo van "dit is níet te verbeteren"
maar in alle eerlijkheid was 2 zeker zo goed, misschien zelfs wel beter
weet ik, maar het is zonde [en een beetje sneu] om je daarop blind te staren en andere seizoenen/deelnemers bij voorbaat gaan kans te geven... vorig jaar hadden we Rink, we hadden K&S, we hadden Natalie en dinges, we hadden die gast met die badmuts...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
alleen had men hier bij reeks 1 een ongezonde Reinier-adoratie gekregen ...
Waarom niet nu meteenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef babette21 het volgende:
de kandidaten staan deze week allemaal in Televizier
ik gooi 'm van 't weekend wel even onder de scanner.....
en de schoondochter is 23quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:47 schreef Molline het volgende:
In de nieuwe TV-film staat:
"Aan de nieuwe reeks doet de oudste deelnemer ooit mee.
Jan is 71 jaaren doe mee met zijn schoondochter Miranda."
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:34 schreef sjak het volgende:
Ik ben ook zo nieuwsgierig. Maar is er nou niemand die het lijstje kan aanvullen?
Yves en Wendy - http://www.yvesenwendy.be/
Lien en Inge (ook BE)
En maar liefst twee koppels dat elkaar niet kenden voor de start:
Marco en Theo (NL)
Lut (V) en Chris (V) (BE)
Dit zijn volgens een krantenartikel de stellen:
vader en dochter Frank (42) en Bliss (18) BE
Schoonvader en schoondochter Jan (71) en Miranda (23) NL
Een ex-koppel Wendy (21) en Yves (24) BE
Een lesbisch koppel Lien (23) en Inge (22) BE
Verloofd stel Marjolein (29) en Martijn (29) NL
2 gelegenheidsstellen Marc (40 BE) en Theo (48 NL) en Lut (51 BE) en Chris (23 NL)
en nog niet eerder genoemd: 2 bestet vrienden: Jimmy (34) en Amir (31) NL
Ik denk niet dat die oude man het ver gaat schoppen. Zo te zien een "kakker"koppeltje erbij.....het gaat weer leuk worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:52 schreef Lauzie het volgende:
Pic van de deelnemers:
http://www.yvesenwendy.be/images/GVA23-02-06.jpg
en hier nog een artikel over PE:
http://www.yvesenwendy.be/images/DM23-02-06.jpg
Kan niet wachten!!![]()
Weet niet of dit wel zo leuk isquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Best wel een verschil zeg, zo zonder puntentelling dit jaar (met "sudden death" vanaf de start) ...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja de belgen zijn toch altijd wel het meest hilarisch bij dit soort spellen.
Whehehequote:Terwijl de mannen het meteen goed met elkaar kunnen vinden, zit het er bij de vrouwen al na een paar minuten bovenarms op
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef sjak het volgende:
Nee joh, volgende week bij de Belg. Zij starten 9 maart.
Zozo da's vriendelijk van jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:55 schreef Leep het volgende:
jajajaja tis bijna zo ver
Rainboww
Ik heb serie 2 nog bijna volledig op dvd liggen tegen vergoeding van de dvd's en de verzendkosten kan je ze krijgen
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef Juichtoon het volgende:
Eindelijk starten we eens eerder dan de Belg
Ook nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:09 schreef en_door_slecht het volgende:
Godver. Kun je die utizendingen dan ook 'live' online bekijken?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:27 schreef en_door_slecht het volgende:
Dan doe ik m'n internet maar de deur uit. Dit is 2006!!! Prutsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is voorgaande editie ook niet herhaald, toch.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:09 schreef annoh het volgende:
En weet iemand wanneer de herhaling is?
Echt jmmer trouwens dat het niet online komt...
Steven ofzo toch?? da's echt de opperkneus van 2 jaar PEquote:Op zondag 5 maart 2006 10:22 schreef CarOnline het volgende:
Of 2 twee punkbelgen![]()
Hij was aarderijkskunde leraar en ging steeds verkeerd in China
ik ben net hetzelfde aan het scannenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:32 schreef Remzz het volgende:
Wat meer voorpret,
Ow ja ik verklein hem niet want anders is ie onleesbaar
[afbeelding]
Ow sorryquote:Op zondag 5 maart 2006 11:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben net hetzelfde aan het scannen
edit: maar daar hou ik dus nu mee op
nee, donderdag pasquote:
nee, ik heb leren rekenen op de basisschoolquote:Op zondag 5 maart 2006 12:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jeetje, heb je een timer ingesteld ofzo?.
Die van jou zien er wel beter uitquote:Op zondag 5 maart 2006 12:59 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
en omdat ik het nou eenmaal beloofd had, en toch al praktisch klaar was......
[afbeelding]
[afbeelding]
Roos is er gewoon bij.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:25 schreef babette21 het volgende:
zeg het feit dat Art in elk artikeltje opduik, betekent toch niet dat weRoos
dit jaar moeten missen he??!
Bij ons in België duikt Roos in elk artikel op hoor. Zal wel een kwestie van marketing zijn ...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:25 schreef babette21 het volgende:
zeg het feit dat Art in elk artikeltje opduik, betekent toch niet dat weRoos
dit jaar moeten missen he??!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |