Ik vond die ene die hij zelf had meegenomen helemaal niet zo leuk.Alleen die laatste jongens gingen nog wel!quote:
En die timing ook, want Ray zei toen: En op dat moment...quote:
En Nina die volgens de geruchten weer terug gaat komen...quote:Op zondag 24 april 2005 19:34 schreef Frey het volgende:
Nick, Stefano en Janine die allemaal graag bij Ludo willen zijn.
De familie groeit naar elkaar toe
Nee wijsneus, de eerste 4 seizoenen werd die leader ook door een andere zangeres en zanger gezongen en in 1995 kwam de onverkorte huidige leader dat sinds een jaar of wat verkort wordt weergegevenquote:Op zondag 24 april 2005 @ 10:54 schreef Orginial het volgende:
Het is gewoon zoals altijd, alleen dan ingekort die leader
Cool gedaan Frey!quote:
Ik denk idd wat jij zegt oude personage worden niet meer genoemd.Alleen degene die nog invloed kunnen hebben op de verhaallijn.quote:Op maandag 25 april 2005 22:29 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Cool gedaan Frey!
Ik vind het trouwens wel raar dat Jef het nooit meer over Karin of Sylvia heeft.
Nou is het over het algemeen altijd wel zo dat ex-personages vrijwel nooit meer genoemd worden, maar toch. Sylvia was toch de 'love of his life'.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Ze gaat Dennis erectiepillen geven om zo te zorgen dat ze zwanger raakt.
Ja idd,als het haar lukt ben ik wel benieuwd of ze het hem gaat vertellenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:23 schreef Airelle het volgende:
[..]![]()
.
Ik heb dus wat grappigs gemist gister.
De koning was een ramp!quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:08 schreef Orginial het volgende:
Nu denk ik weer wel, nu de Koning is afgelopen.
Ik snap ook de uitspraak van auntie annie niet helemaal. De een zegt netjes "ountie ennie" en de ander zegt "ennie ennie"quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:41 schreef la.femme.nikita het volgende:
...alles wijst op een 'climax' (of anti-climax) voor de Amy/Isabella/Zwangerworden-verhaallijn... (hopelijk komttie snel, want wordt het onderhand redelijk zat...)
Vind de Auntie-Annie verhaallijn trouwens ook vervelend... Beetje 'mindere tijden' in goede tijden!
Ja dat viel me ook op.Op zich vind ik het niet echt heel storend,maar het valt wel op.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap ook de uitspraak van auntie annie niet helemaal. De een zegt netjes "ountie ennie" en de ander zegt "ennie ennie"Heel storend..
www.netalsindefilm.nlquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:09 schreef sonjao14 het volgende:
Weet iemand nou al waar je dat truitje van sjors kan kopen??met dat hondje boby erop
Ja viel mij ook op.Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Horen jullie ook dat het geluid 1 fractie onderbroken wordt voor GTST begint? Waarom is dat eigenlijk?
Ook gehoord. Lijkt me een foutje in de uitzending of zo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Horen jullie ook dat het geluid 1 fractie onderbroken wordt voor GTST begint? Waarom is dat eigenlijk?
Look van Dorothea.Nou ik vond het niks!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:06 schreef Orginial het volgende:
Was het wat vanavond? En hoe was de nieuwe look van Dorothea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |