Dat topicquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:02 schreef Zwartkijken het volgende:
Wat is de bedoeling?
In tegenstelling tot de 'echte' Darwin Awards gaat het niet om mensen die zich daadwerkelijk uit de genenpoel verwijderen, maar om (openings)posts waarmee de betreffende gebruiker zichzelf zo presenteert dat niemand hem/haar eigenlijk nog serieus kan nemen.
In dit topic kun je topics of specifieke posts nomineren voor een FOK! Darwin Award!
En rustig aan met de BHFH-topics a.u.b.
Ik trap af met de nominatie van dit topic:
Mijn vriendin wil studeren en ik niet. Probleem dus
Ach kom, er moeten meer van dat soort briljante topics zijn!quote:
LOL, tjek de eerste reply zoo f*kk*ng droogquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het lijkt wel of de topics er voor gemaakt worden nu:
Ok een probleem
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ok een probleem
Ok een probleem
Vergeet Diego niet...quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:54 schreef Klonk het volgende:
het hele ouvre van BHFH en BSB
Zoquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ok een probleem
idd, die hoort zeker in het rijtjequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Vergeet Diego niet...
Vastgeluld in zo ongeveer elk topic, en maar stug doorgaan...
Shit je was me al voor...quote:Op zondag 10 april 2005 14:52 schreef Loedertje het volgende:
Gelly met stip op 1 in NWS deze maand .
Achtergronden over brabantse gewelddadigheid?
dat is wel een heel triest topic inderdaad....quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 09:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De trut.. me zo onbevredigd achter laten
Het is niet zozeer de OP, als wel het verloop van de 'discussie'.quote:Op maandag 11 april 2005 09:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is wel een heel triest topic inderdaad....
*mijn stem gaat naar.....
Ok een probleem
Een ietwat domme vraag is nog geen Darwin award waardig, en een rare benaming van bepaald iets al helemaal niet.quote:
Die was echt goed ja. Stond er eerst ook niet iets van achterlijk bij?quote:Op zondag 10 april 2005 14:52 schreef Loedertje het volgende:
Het wordt maar weer eens bewezen dat ze daar in Drenthe een flinke achterstand hebben, niet alleen op taalkundig gebied.quote:Op zondag 10 april 2005 15:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Shit je was me al voor..... Onze rekenmeester (de Albert Einstein van Fok!) Gelly die geen statistische verbanden kan leggen.
DVDK heeft ook altijd wel vage topics.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:14 schreef coz het volgende:
bedankt lui, dit topic had ik net nodig![]()
* coz voorstelt uhm..
hoe heet dat geval ook alweer met die snor
sourcy ofzo .... elk topic van hem ?
Vind je het goed als ik uitsluit dat het geen troll is?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:13 schreef Berkery het volgende:
Waarom ...
50 Cent een legende.
50 Cent een legende. Deel 2: Voor al de fans.
Al sluit ik niet uit dat het een troll is. Maar dan wel een bijzonder goede troll![]()
Bij 50 Cent moest ik eigenlijk denken aan een matige grap.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:13 schreef Berkery het volgende:
Waarom ...
50 Cent een legende.
Al sluit ik niet uit dat het een troll is. Maar dan wel een bijzonder goede troll![]()
Mag van mij, maar dan lijkt het me een waardige kandidaatquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik uitsluit dat het geen troll is?
quote:Op zondag 10 april 2005 14:52 schreef Loedertje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:13 schreef Berkery het volgende:
Waarom ...
50 Cent een legende.
Ik klik op de link Reigers, krijg ik dit:quote:
quote:Gezien het onmiskenbaar onrechtmatige karakter van de uitlatingen, die jegens mijn persoon op Uw forum geplaatst zijn, is de hostingprovider van fok gesommeerd het forum te verwijderen. Met vriendelijke groet, SIBOS/SABOS. I.r. Voerman (Afd. Juridische Zaken).
Linkje even gefixedquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Da's dan de schuld van die Zwartkijken he
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Zwartkijken het volgende:
Originele liedjes van Bach gezocht
Geniaal topic. Niet zozeer vanwege de OP, maar vooral het verloop van het topic maakt het zeker een Eervolle Vermelding waard.
Geniaal topic, ik moest al hard lachen maar toen kwam:quote:
Swetsenegger deed mij daar even van mijn stoel vallenquote:ja rijgers zijn heel vervelend... ze scheiten alles onder.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze bang zijn voor gijten! Misschien is dat een optie... een gijtje in de tuin.
Nou ook vanwege die OP al zegquote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Zwartkijken het volgende:
Originele liedjes van Bach gezocht
Geniaal topic. Niet zozeer vanwege de OP, maar vooral het verloop van het topic maakt het zeker een Eervolle Vermelding waard.
Ik moest kijhard lachen!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:59 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Geniaal topic, ik moest al hard lachen maar toen kwam:
[..]
Swetsenegger deed mij daar even van mijn stoel vallen![]()
![]()
Idd top gevonden!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Mijn wielen zijn gejat van mijn auto!
en daarmee
[TK] autowielen
Beide prachtig!
ligt dit aan mij ...toen ik daar een beetje snel overheen las kreeg ik hele rare ideeenquote:
Achja, ook neit gek dat dat topic niet geloofwaardig is als je ziet wie de TS isquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm.. deze komt ineens in me op:
Dutch Gangbang
Op je nét 18e naar een gangbang gaan vind ik niet heel verstandig.Zie net dat het vanavond is!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:37 schreef coz het volgende:
[..]
ligt dit aan mij ...toen ik daar een beetje snel overheen las kreeg ik hele rare ideeen
.... de lemmingquote:
Lees de OP nog eens, en zie wat de bedoeling is. Lemmings vallen gewoon per definitie al buiten de boot.quote:
Ah, OKquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:53 schreef coz het volgende:
sorry misverstand...
die laatste was niet voor het nomineren maar een (ot) observatie
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:39 schreef Zwartkijken het volgende:
Even een overzichtje:
De nominaties tot nu toe:
Reigers
quote:Op zondag 24 april 2005 13:41 schreef Zwartkijken het volgende:
Vriend ongeluk met scooter
En dat mag gewoon vrij los rondlopen.
Is het de bedoeling dat dit een verzameltopic wordt of gaan we nog stemmen enzo (komt er een award-avater voor) etc.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:02 schreef Zwartkijken het volgende:
Wat is de bedoeling?
In tegenstelling tot de 'echte' Darwin Awards gaat het niet om mensen die zich daadwerkelijk uit de genenpoel verwijderen, maar om (openings)posts waarmee de betreffende gebruiker zichzelf zo presenteert dat niemand hem/haar eigenlijk nog serieus kan nemen.
In dit topic kun je topics of specifieke posts nomineren voor een FOK! Darwin Award!
En rustig aan met de BHFH-topics a.u.b.
Ik trap af met de nominatie van dit topic:
Mijn vriendin wil studeren en ik niet. Probleem dus
en deel 2 inmiddels: Mijn vriendin wil studeren en ik niet. Probleem dus deel 2
En nog een vervolg: Als je vriendin jou voor het blok zet...
*stemtquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:05 schreef nixxx het volgende:
Het eerste topic van de nu al onsterfelijke sararaats?
ik stel me effe voor
Oh, het is misschien wel leuk om begin mei te stemmen voor de Darwin Award van april. En dan in juni voor die van mei. Mits er voldoende kandidaten zijn natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2005 10:12 schreef Chielus het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat dit een verzameltopic wordt of gaan we nog stemmen enzo (komt er een award-avater voor) etc.
Dat moet wel lukken neem ik aan,quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:27 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Oh, het is misschien wel leuk om begin mei te stemmen voor de Darwin Award van april. En dan in juni voor die van mei. Mits er voldoende kandidaten zijn natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |