--quote:Nietzman. Je ként me toch zo langzamerhand...newbie.
SHE. Hoe kun je dit nu goedpraten... . Sick fuck.
Voor iedereen verder: Bedankt.
3 arpil garpje.
whehhehehehe. newbies.
Ramptoerist & ik krijg een harde pik als ik mag kankeren op anderen...quote:Op zondag 3 april 2005 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Toch klikte jij het topic aan, ben je zelf pdf of alleen maar sensatiebelust?
Met al die randdebielen, lijpen en all-round viezerikken die hier rondlopen, kijk ik nergens meer gek van op...quote:
zou je het doen als je de kans er toe kreeg?quote:Op zondag 3 april 2005 22:24 schreef Kreator het volgende:
Newbie.,
.
.
Er nog een topic over openen maakt nou niet echt dat je bijster slim overkomt.
Mogelijk... maar als het misschien een ander persoon ervan weerhoud zich net zo mongool te gedragen als jij is dit topic al succesvol...quote:Op zondag 3 april 2005 22:24 schreef Kreator het volgende:
Newbie.,
.
.
Er nog een topic over openen maakt nou niet echt dat je bijster slim overkomt.
Uiteraard. Helemaal kapotneuken en in de greppel gooien.quote:Op zondag 3 april 2005 22:26 schreef boskov het volgende:
[..]
zou je het doen als je de kans er toe kreeg?
Mag ik toekijken?quote:Op zondag 3 april 2005 22:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Helemaal kapotneuken en in de greppel gooien..
Jij bent zo'n viezerik die stiekum had gehoopt foto's te vinden van Kreators 14-jarige vriendinnetje.quote:Op zondag 3 april 2005 22:20 schreef RedDevil085 het volgende:
ophangen bij je ballen moeten ze jou...
Geef er maar een draai aan.quote:Op zondag 3 april 2005 22:28 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Mogelijk... maar als het misschien een ander persoon ervan weerhoud zich net zo mongool te gedragen als jij is dit topic al succesvol...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |