Met Chopin + friends in het voorprogamma , kaarten te koop bij Ticketboxquote:Op woensdag 20 april 2005 15:21 schreef spacemangraig het volgende:
Hij staat volgende week vrijdag in Paradiso.
Met "Special Guest" : Beethovenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Met Chopin + friends in het voorprogamma , kaarten te koop bij Ticketbox
Die is toch al lang dood?!quote:
dat was samuel barber jaquote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef elixer het volgende:
Heeft hij laatst niet een nummer uitgebracht samen met Tiesto? Volgens mij zag ik daar laatste de clip van.
Vette clip, lekkere wijven ook zitten erin. Vooral tof is het stukje waarin Bach Pimpt mijn zijn nieuwe wagenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef LuQas het volgende:
De Mattheus-passion is deze week superclip op TMF![]()
Dus als een artiest dood is, zijn z'n nummers meteen niet meer te downloaden?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef Deetch het volgende:
w00t, schopje naar onzin maar denk ik? Bach is dood.
In de clip van 'Die Walkure' van Wagner zitten ook mooie vrouwenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:55 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vette clip, lekkere wijven ook zitten erin. Vooral tof is het stukje waarin Bach Pimpt mijn zijn nieuwe wagen![]()
Die bitches wisten ook verdomde goed met de instrumenten om te gaanquote:Op woensdag 20 april 2005 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
In de clip van 'Die Walkure' van Wagner zitten ook mooie vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |