Sinds 2 weken heb ik een soort van scharrel. Hele toffe knappe meid, heel impulsief en experimenteel. Enig 'abnormaal' punt is, is dat ze doof is. Ze kan liplezen en zich enigszins qua spraak nog verstaanbaar maken. Ik heb er geen problemen mee, ze wordt er niet minder knap of tof om. De seks is fantastisch, echter zoals algemeen bekend produceren doven vaak nogal vreemde harde geluiden. Van die typische dove geluiden. In een normaal gesprek valt dit al erg op (je moet haar eens horen als ze de slappe lach heeft
![]()
), maar jemig, als ze echt reden tot schreeuwen heeft tijdens een sekspartij, dan schreeuwt ze gewoon beangstigend hard. Ze heeft het zelf totaal niet door. Nu vind ik het persoonlijk niet erg als de dame in kwestie wat geluid maakt van genot, maar dit is gewoon abnormaal, met als hoogtepunt vannacht dat mensen bij ons bezorgd aanbelden om te vragen wat er aan de hand was. Mijn huisgenoten beginnen ook al te klagen, en mijn scharrel kan de volume van haar stem niet/nauwelijks controleren tijdens de seks. Ik weiger om iemand aan de kant te schuiven omdat ze te hard schreeuwt tijdens de seks, zo'n platonische seksrelatie is het nou ook weer niet. Heeft iemand hier wellicht ervaring mee inclusief oplossing?
Help..