Ze moet niks hebben van dit soort attributen. In het begin probeerde ik mijn hand nog voor haar mond te houden, maar dat hielp geen kont... dat geschreeuw is even leuk, maar het is nu wel leuk geweest.quote:
doof, blind én stom bedoel je? probleem meteen opgelost.quote:Op zondag 24 april 2005 16:04 schreef beffelholt het volgende:
kun je in vervolg geen geile nymfomane meid vinden die doof en blind is? kunnen we het allemaal ff uittesten en ons oordeel geven
quote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef BrauN het volgende:
Leuk verzonnen. Dat wel.
ja met doven wel, doen blinden eigenlijk aan sexquote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef dolledingo het volgende:
[..]
![]()
is seks met doven niet geloofwaardig?
nee maar zijn huisgenoten welquote:Op zondag 24 april 2005 16:35 schreef tonks het volgende:
Als je nou ook doof was had je er geen last van
Who caresquote:Op zondag 24 april 2005 16:40 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
nee maar zijn huisgenoten wel
Pakkende ondertitelquote:Op zondag 24 april 2005 16:40 schreef Mwanatabu het volgende:![]()
Kan ze niet in gebarentaal klaarkomen?
J-A O-H J-A-!-!-!-!
Ik mag trouwens dit soort grappen maken ivm met een dove (niet zo hard schreeuwende) man
quote:Op zondag 24 april 2005 16:40 schreef Mwanatabu het volgende:![]()
J-A O-H J-A-!-!-!-!
Ik mag trouwens dit soort grappen maken ivm met een dove (niet zo hard schreeuwende) man
quote:Op zondag 24 april 2005 16:40 schreef Mwanatabu het volgende:![]()
J-A O-H J-A-!-!-!-!
Precies, dan hoort hij de deurbel ook niet, als mensen aanbellen om te klagenquote:Op zondag 24 april 2005 16:35 schreef tonks het volgende:
Als je nou ook doof was had je er geen last van
Nee joh.. het is toch geen groentesex of welquote:Op zondag 24 april 2005 16:52 schreef Ephedrine het volgende:
Is het een beetje het "DO THE SHIAVO" gevoel trouwens?
quote:
Ik heb het haar al verteld, en ze weet het ook goed van haarzelf. Het is gewoon een vrouw die graag kreunt, alleen omdat ze doof is en haar stem niet ontzettend goed ontwikkeld is, is ze niet in staat de volume te reguleren tijdens opgewonden/lachwekkende/emotionele momenten.quote:Op zondag 24 april 2005 16:47 schreef bouncing het volgende:
uhh gewoon zeggen neem ik aan, ze begrijpt het vast wel toch?
Misschien vindt ze dat juist wel lekker, nog meer gekreun...quote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef DOGMAN het volgende:
stroomstoten schijnen te helpen
Een wat?quote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef dolledingo het volgende:
zo'n platonische seksrelatie
Makkelijke oplossing voor een niet al te moeilijk probleem.quote:Op zondag 24 april 2005 15:53 schreef SHE het volgende:
je kan ook gewoon vragen aan haar of ze wellicht haar snavel wil houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |