Gisteren kwam ik op het idee (omdat ik nog best wit was) mij zelf even een bruine kleur aan te smeren.
Ben naar een zonnestudio in Hilversum geweest, kun je je zelf bruin laten spuiten in een cabine voor 20 Euro duurt 6 seconden.
Het gekke was ik moest handschoentjes aan doen en je handen kon je dan achteraf nog in laten smeren zodat deze ook bruin worden. (dit ben ik dus vergeten te doen)
Maar het probleem is het resultaat was pas na 6 uur zichtbaar, en ik heb precies gedaan wat die vrouw zei. Na die 6 seconden moest ik alles goed uitsmeren over me lichaam. Met als resultaat dat mijn benen een en al vlek zijn. Binnenkant van mijn armen zijn nog wit met bruine vlekken. Witte handen heb ik nu met bovenop oranje / bruinachtige vlekken en alleen mijn nek, gezicht en bovenkant van mijn armen zijn gelukt.
Maar de pest is dit blijft 7 dagen zitten, en ik krijg die vlekken er niet afgesmeeerd. Schaam me dood nu.
Trek vandaag met die mooie weer wel een sweater aan. Dit doe ik dus nooit meer.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..