Beste,
Begin van de avond komen alle homies bij elkaar weer weekend stappe, Komt een ander meneer B aan met zijn scooter.
Waarop we allemaal ff die scooter staan te bekijken, zegt meneer X mag ik een stukje rijden? tuurlijk mag dat en hij gaat heel voorzichtig rijden komt weer terug.
Nu wilt meneer D rijden, en meneer D zegt dat meneer X achterop moet gaan zitten. Volgas rijden ze weg over het plein en over de weg, Meneer B en ik achter hun aanrenne maar dat lukt ook zo lekker met een scooter die zo 80 loopt.
Dus we zien hun rijden en ik zeg tegen meneer B stel dat meneer D een ongeluk zou krijgen bam alles kapot dikke rookwolk en hij zo heel wankel aan komen lopen samen met meneer X.
We lachde er wel grappig over enzo maar opeens
* pieieieieiieeieiep bammm TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT * Meneer D & X hebben een crash gehad en wouden de muur kussen, en de grond ook.
Waarop Meneer D tot stilstand komt en pakt de scooter weer op en rijd naar ons toe zo van "Aah man was kicke".
Nu?
De kappen van de scooter zijn helemaal kapot voorop de voorvork is gebogen het stuur iig, de remmen, het spatbord en de lamp ook.
Zegt meneer D tegen meneer B ik betaal wel die schade, of wat we ook kunnen doen is het gewoon door de verzekering laten betalen.
Wat vinden jullie hier nou van? Zelf heb ik geen enkele medelijden met meneer D dat hij een crash heeft gehad moet hij maar niet zo stoer en lomp doen.
En dan wil meneer D nog wel aan z'n moeder vragen of hij een scooter mag kopen, we hebben allemaal geen scooter rijbewijs behalve meneer B.