quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Jeff1981 het volgende:
Ben benieuwd of ik de enige ben die 'm niet zonder handwerk echt omhoog en hard krijgt.
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Jeff1981 het volgende:
Ben benieuwd of ik de enige ben die 'm niet zonder handwerk echt omhoog en hard krijgt.
Begrip alleen wordtie niet stijf van hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:11 schreef Dee_Dee het volgende:
mijn vriend heeft daar ook geen moeite mee. Als hij alleen al kijkt zit er al een bobbel in z'n broek.
Maar tegenwoordig is het nix om je voor te schamen. Ik hoop dat je een lieve vriendin hebt die dit kan begrijpen.
Ik heb WEL een vriendin...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Jeff1981 het volgende:
Soms als ik al naakt naar de douche loop dan groeit ie alquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Jeff1981 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef Vulpecula het volgende:
Volgens mij worden die advertenties hier op fok! op het topic afgesteld!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef Vulpecula het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
copy paste dat ffquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef Vulpecula het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Of je moet nog vragen hebben eroverquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:58 schreef Jeff1981 het volgende:
heh, dus, is dit nou het moment dat ik iedereen moet bedanken voor het constructieve commentaar?
okay handwerk was bij mij nooit eerst nodig, dat ging vanzelf wel hard worden (meestal nog voordat alle kleding uit was)quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:01 schreef Jeff1981 het volgende:
Maar goed, laat ik eens uitdiepen:
Ja, ik heb een vriendin. Ja, ik heb regelmatig seks. En ja, daar moet eerst wat handwerk bij voor ie hard genoeg is om te penetreren. En aangezien ik nou zoveel (opschep?) verhalen hoor over jongens die binnen 5 sec. snoeihard kunnen zijn (zonder aanraking), was ik eigenlijk benieuwd of er wat mis met mij is (en de komende 25 reacties zullen waarschijnlijk een volmondig "ja" zijn, maar goed) of dat ik niet de enige ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |