Zeg ga jij even buitenspelen ofzo!quote:Op maandag 11 april 2005 15:12 schreef Bob-B het volgende:
O wat raar nou...
* Bob-B haat mensen die moeite hebben met optijd komen bij belangrijke dingen en vervolgens gaan klagen...
Gaat lastig als je er de eerste toets (ik had er 2 vadaag) wel wasquote:Op maandag 11 april 2005 15:13 schreef NightH4wk het volgende:
Waarom ging je er nog heen? Zorg dan dat iemand je ziekmeldt.
ik kan mijn doos met medelijden ook even niet vinden....quote:Op maandag 11 april 2005 15:12 schreef Bob-B het volgende:
O wat raar nou...
* Bob-B haat mensen die moeite hebben met optijd komen bij belangrijke dingen en vervolgens gaan klagen...
Nou ik vind het wel hele strenge regels hoorquote:Op maandag 11 april 2005 15:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik kan mijn doos met medelijden ook even niet vinden....
Sinds wanneer is dat streng? Jij komt 20 minuten te laat aankakken, dus is het jou probleem lijkt mij zo. Toch?quote:Op maandag 11 april 2005 15:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel hele strenge regels hoor![]()
Nee lul, je moet gewoon op tijd komen.quote:Op maandag 11 april 2005 15:17 schreef King_of_cubes het volgende:
Nou ik vind het wel hele strenge regels hoor![]()
Komop zeg, het is 20 minuutjes voorderest kom ik nooit te laat. Kom ik een keer te laat (op een ietwat cruciaal moment zegmaar) word ik meteen genaaid.quote:Op maandag 11 april 2005 15:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat streng? Jij komt 20 minuten te laat aankakken, dus is het jou probleem lijkt mij zo. Toch?
Das al helemaal stom! Als je je verslapen hebt ok, maar je was gewoon al wakker enzoquote:Op maandag 11 april 2005 15:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zeg ga jij even buitenspelen ofzo!![]()
[..]
Gaat lastig als je er de eerste toets (ik had er 2 vadaag) wel was
Stap eens van dat idiote idee af.quote:Op maandag 11 april 2005 15:22 schreef King_of_cubes het volgende:
genaaid.
20 minuutjes? Je had gewoon op tijd moeten komen, het is en blijft je eigen schuld. Maak de herkansing en kom op tijd. Je wist dat je deze toets moest maken, je wist de tijd, dus je hebt het zelf verneukt.quote:Op maandag 11 april 2005 15:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Komop zeg, het is 20 minuutjes voorderest kom ik nooit te laat. Kom ik een keer te laat (op een ietwat cruciaal moment zegmaar) word ik meteen genaaid.![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 15:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Stap eens van dat idiote idee af.
Als je al genaaid bent, is dat door jezelf door niet op de tijd te letten.
Lekker makkelijk om daar anderen maar de schuld van te geven.
Wat BrauN zegt. Je zou het zelf moeten kunnen weten.quote:Op maandag 11 april 2005 15:24 schreef BrauN het volgende:
Domme regel.
Het zou zo moeten zijn dat je zelfs tot 1 minuut voor het einde van de toegestane tijd nog binnen mag komen en die toets maken... Je moet immers zelf weten hoe lang je er aan wil besteden...
Het ironische is dat ik aan het leren was voor de toetsquote:Op maandag 11 april 2005 15:30 schreef Kjew het volgende:
Uitzondering moet kunnen. Kom je vaker te laat, terecht een 1. Waarom was je er niet eigenlijk? Volgens mij heb je niet eens een goed argument..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |