Ha hij kon sex en politiek niet scheiden! Wel even bij de les blijven jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:50 schreef Roquefort het volgende:
Als je sex en politiek niet kunt scheiden kun je beter gaan koken, mens!
Hij wel. Jij niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:58 schreef Mone het volgende:
[..]
Ha hij kon sex en politiek niet scheiden! Wel even bij de les blijven jongen.
Knuffelen is voor mietjes.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:54 schreef SnowBite het volgende:
Hebben we weer zo'n linkse bomenknuffelaar...
Bij deze stel ik me overigens kandidaat voor de volgende burgemeesterverkiezingen in Amsterdam.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:02 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Knuffelen is voor mietjes.
We neuken ze, die bomen, keihard, ritmisch, diep .....
dit vind ik een hele sterke opmerkingquote:
je gaat er even aan voorbij dat Rob Oudkerk politiek gezien ontzettend veel capaciteiten heeft....quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:05 schreef Mone het volgende:
ik ben ook zo blij dat dat voorlopig nog niet doorgaat.
Het ging mij alleen om de Theemsweg eigenlijk, niet met wie hij het verder deed en doet. En van zijn capaciteiten weet ik inderdaad erg weinig. Kan jij 3 dingen noemen die Amsterdam nu moet missen zonder hem?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
je gaat er even aan voorbij dat Rob Oudkerk politiek gezien ontzettend veel capaciteiten heeft....
en wat hij in zijn vrije tijd doet, en wanneer en met wie hij neukt, moet hij gewoon helemaal zelf weten. Dat doet helemaal niets af van zijn capaciteiten..... Zijn vertrek is een behoorlijke aderlating voor de Amsterdamse politiek geweest....
Sinds de romeinen horen sex en politiek al bij elkaarquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:58 schreef Mone het volgende:
[..]
Ha hij kon sex en politiek niet scheiden! Wel even bij de les blijven jongen.
Stond je zelf op de Theemsweg ofzo, dat je het je zo persoonlijk aantrekt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:32 schreef Mone het volgende:
En buiten de Theemsweg gaat het mij eigenlijk vooral om de manier waarop hij er mee omgaat. Ik trek dat echt niet, buiten zichzelf om en dan die strandwandeling. ZO nep allemaal.
Nee jij streeft een lekkere wereld na, alleen als het je persoonlijk aangaat is het het waard om je kwaad te maken?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:49 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Stond je zelf op de Theemsweg ofzo, dat je het je zo persoonlijk aantrekt?
Die tippelzone op de Theemsweg was door de gemeente ingesteld, en door de gemeenteraad goedgekeurd. Top van Rob dat ie zich met de follow up bezig hield.
Moderne vent? Omdat ie 'kut' durft te zeggen zonder dat ie weet dat het op tv komt? Hij speelt een beetje de losse leraar, one of the guys, de man die weet wat er speelt. En dat speelt hij wat mij betreft ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
Rob Oudkerk is juist een moderne vent. Daar hebben we er te weinig van in de politiek.
Stel je nou voor dat af en toe Donner en Balkenende ook eens echt relaxten in het weekend. Dan konden ze het land doordeweeks eens wat relaxter en dus beter besturen![]()
ik neem het voor hem op omdat ik ooit een project met hem heb gedaan. als pvdaargwanend mens heb ik hem leren kennen als een zeer intelligent en dapper bestuurder. maar hij heeft inderdaad veel fouten gemaakt. de banenmarkt was daar een van, maar hij durft tenminste wel echt constructieve oplossingen aan te dragen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:34 schreef Mone het volgende:
Opvallend dat alleen mannen het voor 'm opnemen.
Het gepeupel wil een sterke man, is er eindelijk een, is 't weer niet goed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:45 schreef Mone het volgende:
Vorige week hoorde ik dat Rob Oudkerk van plan is de partij van de paarse krokodil op te richten!
Ja, ik gaf je meteen al in de eerste reply het advies te gaan koken, dat was nuttiger geweest als je het gelijk had gedaan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:35 schreef Mone het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat ik al sinds 11.45 met die kwallebak bezig ben.
Ja ik zal me haasten jouw advies op te volgenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:04 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ja, ik gaf je meteen al in de eerste reply het advies te gaan koken, dat was nuttiger geweest als je het gelijk had gedaan.
Rob gaat naar de hoeren, jij stemt niet op hem, fijn. Geen mens die zich daar verder over opwindt, behalve jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |