nee, dat dacht ik ook eerst. Maar het is helaas echt zoquote:Op woensdag 20 april 2005 13:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is dit niet een of andere zieke grap?
Hmm, ze terugvinden onder iemand anders auto...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn dit is misselijk zeg![]()
Waar gaat het heen![]()
Hoop dat je ze weer terug vind.
Ze moeten volgens mij met een hele familie zijn geweest om die die auto op te tillen lijkt me..quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik dacht dat zoiets alleen in films kon
Die wielen zijn tig keer zo duurquote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Hmm, ze terugvinden onder iemand anders auto...
Hopelijk doet de verzekering er iets mee.
Maar het is toch schandalig. Voordeeltje is het statiegeld van 2 kleine bavaria kratjes.
En 6 bakstenen...wie maakt me los!![]()
Zal me broer even vragen. Van die hele platte dunne banden. Kostte wel wat honderden euro'squote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Dos37 het volgende:
ahahahhhahahahah
wat voor een velgen zaten eronder
Of in ijsreclames...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik dacht dat zoiets alleen in films kon
Met een krikje kom je ook al een heeeel eind hoor!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:35 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Ze moeten volgens mij met een hele familie zijn geweest om die die auto op te tillen lijkt me..
Zou mooi zijn als ze blank waren jaquote:Op woensdag 20 april 2005 13:40 schreef -CRASH- het volgende:
Horen de remschijven niet mooi blank te zijn ????
Want de roest kan niet zo snel erop komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |