nee, dat dacht ik ook eerst. Maar het is helaas echt zoquote:Op woensdag 20 april 2005 13:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is dit niet een of andere zieke grap?
Hmm, ze terugvinden onder iemand anders auto...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn dit is misselijk zeg![]()
Waar gaat het heen![]()
Hoop dat je ze weer terug vind.
Ze moeten volgens mij met een hele familie zijn geweest om die die auto op te tillen lijkt me..quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik dacht dat zoiets alleen in films kon
Die wielen zijn tig keer zo duurquote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Hmm, ze terugvinden onder iemand anders auto...
Hopelijk doet de verzekering er iets mee.
Maar het is toch schandalig. Voordeeltje is het statiegeld van 2 kleine bavaria kratjes.
En 6 bakstenen...wie maakt me los!![]()
Zal me broer even vragen. Van die hele platte dunne banden. Kostte wel wat honderden euro'squote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Dos37 het volgende:
ahahahhhahahahah
wat voor een velgen zaten eronder
Of in ijsreclames...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik dacht dat zoiets alleen in films kon
Met een krikje kom je ook al een heeeel eind hoor!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:35 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Ze moeten volgens mij met een hele familie zijn geweest om die die auto op te tillen lijkt me..
Zou mooi zijn als ze blank waren jaquote:Op woensdag 20 april 2005 13:40 schreef -CRASH- het volgende:
Horen de remschijven niet mooi blank te zijn ????
Want de roest kan niet zo snel erop komen.
Kijk maar eens na een nachtje regen hoe jou stilstaande remschijven eruitzien.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:40 schreef -CRASH- het volgende:
Horen de remschijven niet mooi blank te zijn ????
Want de roest kan niet zo snel erop komen.
Een goeie dief heeft die velgensloten er zo vanaf hoorquote:
Wat een bull, je moet bij dure velgen altijd de velgensloten los erbij kopenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Little_Meanie het volgende:
wie stopt er nu dure velgen onder zo'n kansloze auto
en trouwens, dure velgen zitten altijd vast met speciale bouten
plastieken halfords velgen natuurlijk niet
Dat kan toch niet .... want bij het remmen slijt het altijd (ookal is het nihil)quote:Op woensdag 20 april 2005 13:43 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze blank waren ja
Die zat er dus al op ook toen ze er nog wel op zaten.
bij BMW zit er standaard een beveiliging op de velgenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Wat een bull, je moet bij dure velgen altijd de velgensloten los erbij kopenMaar nogmaals, velgensloten zal niet veel nut hebben want die dingen zijn er ook zo vanaf te draaien met 'speciaal gereedschap''
Als ik zo die velgen zie vind ik het heel wat dat mensen die dingen uberhaupt willen jatten... maargoed het gaat er natuurlijk om dat mensen met hun fikken van andermans spullen moeten afblijven...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef EminemRulezz het volgende:
15 inch velgen, zullen niet zo heel duur geweest zijn
+10quote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef r_kluft het volgende:
Sja waarom dure velgen onder je auto hangen en niet eens een setje slotbouten kopen. Slotbouten zijn maar iets van 15 euro voor 4.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |