Heb jij een orgaandonor kaart?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo shit.... komen de moraalridders weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, het is officieel te hard.... maar wel naaierig ja. Ik kom zelf bijna nooit boven de 50 te hard, als je echt hard wilt kan je voortaan beter naar Duiitsland gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar NL is en blijft een kutland wat dat betreft.... net als je effe je wilt uitleven pakken ze je, en dan net op zo'n wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, tis en blijft een spelletjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Succes man en laat horen hoe of wat!
Nope, jij?quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:33 schreef Schwarzwalder het volgende:
ik baal wel
Idd. TS is gewoon een domme sukkel!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:21 schreef xman het volgende:
Verkapt kijk-mij-tweehonderdachtenzestig-kilometer-per-uur-hebben-gereden-en-hier-is-een-procesverbaal-als-bewijs-topic.!
Wat heeft snelheid op een recht stuk met je kop van het asfalt schrap te maken?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:36 schreef Speeeed_King het volgende:
[..]
Mooi.
Je kop van het asfalt schrapen is trouwens duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop