Geen spelletjes samen meer spelen......zoek iets leuks wat je in je uppie kan doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef PolarStars het volgende:
Tis mss moeilijk om te vertellen maar ik zit met een heel groot probleem.
Ik ben al volwassen enzo, maar als ik dan een spelletje met mijn zusje doe (monopoly ofzo) en ik verlies dan kan ik daar niet tegen.
Ik slaap er slecht van en ik wil haar ook niet meer aankijken.
Dan zegt we wel van het is maar een spel, maar ik kan gewoon niet verl;iezen willen.
Ik heb dan zoiets van: de volgende keer ben je van mij en maak ik je helemaal in, en als ik verloren heb ga je maar wat anders doen ofso.
Ik bedoel ze is 16 maar ze verslaat me bij elk spel, ik denk wel eens dat ze vreemd gemeen speelt
Maar ik zit dus met de probs want ik wil haar nietmeer zien en kan niet meer slapen.
Wat nu>?
Kunnen we even normaal doen. Anders laat ik je bennenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef Thieske het volgende:
Tijd voor een psychiater!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef rickus het volgende:
HAHAAHA
Ik meen het.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Kunnen we even normaal doen. Anders laat ik je bennen![]()
Rustig maar, in een topic kun je niet verliezen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Kunnen we even normaal doen. Anders laat ik je bennen![]()
ja idd, dit is niet goed heurquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef Thieske het volgende:
Tijd voor een psychiater!
wie is hier nou de loserquote:
Welkom bij de nederlandse les.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:06 schreef PolarStars het volgende:
Jullie zien het wel, de ben komt eraan.
Ik ga danny mailen
En nu ontopic graag losers!
Hé, ik hoorde anders Marcel pas nog roepen dat jullie samen een spelletje hadden gespeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:11 schreef Skv het volgende:
Heb ik ook wel es last van.
Daarom speel ik ook nooit spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |