Geen spelletjes samen meer spelen......zoek iets leuks wat je in je uppie kan doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef PolarStars het volgende:
Tis mss moeilijk om te vertellen maar ik zit met een heel groot probleem.
Ik ben al volwassen enzo, maar als ik dan een spelletje met mijn zusje doe (monopoly ofzo) en ik verlies dan kan ik daar niet tegen.
Ik slaap er slecht van en ik wil haar ook niet meer aankijken.
Dan zegt we wel van het is maar een spel, maar ik kan gewoon niet verl;iezen willen.
Ik heb dan zoiets van: de volgende keer ben je van mij en maak ik je helemaal in, en als ik verloren heb ga je maar wat anders doen ofso.
Ik bedoel ze is 16 maar ze verslaat me bij elk spel, ik denk wel eens dat ze vreemd gemeen speelt
Maar ik zit dus met de probs want ik wil haar nietmeer zien en kan niet meer slapen.
Wat nu>?
Kunnen we even normaal doen. Anders laat ik je bennenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef Thieske het volgende:
Tijd voor een psychiater!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef rickus het volgende:
HAHAAHA
Ik meen het.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Kunnen we even normaal doen. Anders laat ik je bennen![]()
Rustig maar, in een topic kun je niet verliezen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef PolarStars het volgende:
[..]
ja idd, dit is niet goed heurquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef Thieske het volgende:
Tijd voor een psychiater!
wie is hier nou de loserquote:
Welkom bij de nederlandse les.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:06 schreef PolarStars het volgende:
Jullie zien het wel, de ben komt eraan.
Ik ga danny mailen
En nu ontopic graag losers!
Hé, ik hoorde anders Marcel pas nog roepen dat jullie samen een spelletje hadden gespeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:11 schreef Skv het volgende:
Heb ik ook wel es last van.
Daarom speel ik ook nooit spelletjes
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:15 schreef tha_dus het volgende:
of je moet zo denken...
wie geen geluk heeft met spelletjes, heeft geluk in de liefde... oud spreekwoord ofzo..het slaat ook helemaal nergens op....maar toch:D:D
dit komt misschien bij jou wat vijandig over...quote:Tijd voor een psychiater!
Volgens mij heb ik hem een prima advies gegeven:quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:22 schreef thomastux het volgende:
fijn dat deze persoon zo fijn geholpen word
quote:Tijd voor een psychiater!
Heb je net van haar gewonnen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:33 schreef PolarStars het volgende:
Oke bedankt mensen het is weer opgelost![]()
Spelletje doen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
TSjah,de een kan beter tegen zijn verlies dan de ander.Nou,toevallig kan jij er niet zo goed tegenNiet zo'n probleem van maken
Ligt dat nou aan mijn browser of heeft jouw enterknop binnenkort rsi?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:29 schreef vamos1 het volgende:
zie je dit ook als een wedstrijd?
win = een goed antwoord op je probleem
verlies = een antwoord dat jou niet aanstaat
[..]
dit komt misschien bij jou wat vijandig over...
maar dat was ook het eerste wat ik dacht,
vooral als je zo slecht tegen je verlies kan dat je
'het leven niet meer aankan en afstand neemt van je zusje'
die reactie had je best kunnen verwachten ..
jou reactie met dreigen met een bAn geeft alleen maar meer aan
dat je misschien even een proef-bezoekje zou kunnen nemen..
maar das aan jou..ik raad het je alleen ff aan
staat deze reactie je ook niet aan?
mail maar lekker naar je moderator-maatje dattie me moet bannen
maar wees dan wel zo stoer om dit bericht erbij te zetten...
(als je dat ook echt doet... raad ik de psy nogmaals ff aan
want dan is er echt serieus iets mis met je..
een geestelijk gezond mens ziet dit nl als advies.....)
TS, een paar dingen die jou misschien kunnen helpen:quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Hee de weg is al van mij !quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:03 schreef XiChico het volgende:
Koop een dikke BMW met bling bling velgen, en doe net alsof de snelweg van jou is. Dat lucht vast op![]()
Hahahha RIAGG maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 10 april 2005 14:58 schreef Nagz het volgende:
RIAGG!
quote:Op zondag 10 april 2005 16:03 schreef fr0x het volgende:
assss uppp facee downnn girll
Foto's!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef PolarStars het volgende:
...zusje...ze is 16...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |