Vind je het goed als ik uitsluit dat het geen troll is?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:13 schreef Berkery het volgende:
Waarom ...
50 Cent een legende.
50 Cent een legende. Deel 2: Voor al de fans.
Al sluit ik niet uit dat het een troll is. Maar dan wel een bijzonder goede troll![]()
Bij 50 Cent moest ik eigenlijk denken aan een matige grap.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:13 schreef Berkery het volgende:
Waarom ...
50 Cent een legende.
Al sluit ik niet uit dat het een troll is. Maar dan wel een bijzonder goede troll![]()
Mag van mij, maar dan lijkt het me een waardige kandidaatquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik uitsluit dat het geen troll is?
quote:Op zondag 10 april 2005 14:52 schreef Loedertje het volgende:
Gelly met stip op 1 in NWS deze maand .
Achtergronden over brabantse gewelddadigheid?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:13 schreef Berkery het volgende:
Waarom ...
50 Cent een legende.
Ik klik op de link Reigers, krijg ik dit:quote:
quote:Gezien het onmiskenbaar onrechtmatige karakter van de uitlatingen, die jegens mijn persoon op Uw forum geplaatst zijn, is de hostingprovider van fok gesommeerd het forum te verwijderen. Met vriendelijke groet, SIBOS/SABOS. I.r. Voerman (Afd. Juridische Zaken).
Linkje even gefixedquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Da's dan de schuld van die Zwartkijken he
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Zwartkijken het volgende:
Originele liedjes van Bach gezocht
Geniaal topic. Niet zozeer vanwege de OP, maar vooral het verloop van het topic maakt het zeker een Eervolle Vermelding waard.
Geniaal topic, ik moest al hard lachen maar toen kwam:quote:
Swetsenegger deed mij daar even van mijn stoel vallenquote:ja rijgers zijn heel vervelend... ze scheiten alles onder.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze bang zijn voor gijten! Misschien is dat een optie... een gijtje in de tuin.
Nou ook vanwege die OP al zegquote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Zwartkijken het volgende:
Originele liedjes van Bach gezocht
Geniaal topic. Niet zozeer vanwege de OP, maar vooral het verloop van het topic maakt het zeker een Eervolle Vermelding waard.
Ik moest kijhard lachen!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:59 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Geniaal topic, ik moest al hard lachen maar toen kwam:
[..]
Swetsenegger deed mij daar even van mijn stoel vallen![]()
![]()
Idd top gevonden!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Mijn wielen zijn gejat van mijn auto!
en daarmee
[TK] autowielen
Beide prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |