quote:Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch.....
Mag er een tweede reeks komen van GTST. Iets met GTST: Zonder jullie kleine kinderen die baggeren... of zo. Het is gewoon echt niet leuk meer in de GTST reeks. Allemaal spoilers/spam/offtopic/geruzie/gebagger...:{
Ik kijk sowieso geen GTST meer.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
Met mijn antwoord dat ik er ook nooit meer kom omdat het idd verschrikkelijk vervelende topics zijn geworden. Best jammer, vroeger waren ze altijd leuk..
Dizer ik heb het topic doorgelezen.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef Dizer het volgende:
Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch.....
Mag er een tweede reeks komen van GTST. Iets met GTST: Zonder jullie kleine kinderen die baggeren... of zo. Het is gewoon echt niet leuk meer in de GTST reeks. Allemaal spoilers/spam/offtopic/geruzie/gebagger...
Dat heb ik ook geprobeerd een aantal keren. Meestal wordt dat genegeerd of gaan mensen direkt daarna weer ruzie maken en zoquote:Op zondag 27 maart 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dizer ik heb het topic doorgelezen.
Ik zie idd hier en daar wat offtopic posts, maar het merendeel is toch wel GTST gerelateerd. Als je het nu allemaal gebagger vindt, ga dan lekker meeposten om het niveau hoog te houden
Ik had de titel juist zo gedaan dat het was dat Showchat 207 verliefd is op een alien.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:12 schreef Bupatih het volgende:
Sorry dat ik hem opende
Maar ik had ook een vraag.
Kan de TT
Showchat 207 fell in love with an alien.
veranderd worden in:
ShowChat #207: fell in love with an alien.
In verband met TT enzo
Ow, sorry, wist ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik had de titel juist zo gedaan dat het was dat Showchat 207 verliefd is op een alien.
Dank u zeer.quote:
Een post met alleen maar smileys is natuurlijk een verkapte tvp.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef static het volgende:
Extra toevoeging: tvp's worden weggehaald; het topic verschijnt toch wel in je MyAT's.
Oké, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:58 schreef static het volgende:
Yep, heb ik gedaan, zie de huisregeltjes:
[..]
Een post met alleen maar smileys is natuurlijk een verkapte tvp.
Niks, laat maar.quote:Op zondag 10 april 2005 21:09 schreef Duiveltja het volgende:
Wat is het probleem?
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:59 schreef Dizer het volgende:
Ola
Mag ShowChat #244: Meer kinky dan Zhenar bestaat niet! veranderd worden in:
ShowChat #244: Meer kinky dan Zhenar bestaat niet!
Thank you
Dat is subjectief natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2005 13:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Duiveltja!.
Mijn topic is beter, want de TT is mooier.
Fluister eens wat in mijn mailboxje?quote:Op maandag 18 april 2005 22:43 schreef Duiveltja het volgende:
We zijn wat mensen aan het polsen.You know the drill![]()
Valt mee en valt tegen.quote:Hoe bevalt het in het zwart?
Verduidelijktquote:Op maandag 18 april 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
Pat's Life! - Brard met nieuw televisieprogramma.
Kan dit topic niet Pat's Life heten?
Donequote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
PE #14 moet PE#13 zijn.
Deur staat wmb wagenwijd open hoorquote:Op maandag 18 april 2005 23:57 schreef static het volgende:
[..]
Fluister eens wat in mijn mailboxje?
[..]
Valt mee en valt tegen.
Beetje dubbel dus.
De rest van SHO heeft er ook geen problemen mee, me dunktquote:
Vraag over een maandje of wat nog maar eens.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Deur staat wmb wagenwijd open hoor
Daarom is het nog steeds niet leukquote:
Denk er nou nog eens over na static. Laat die suckers toch links liggen.quote:
Nou én. Doe toch niet zo koppig. Zonder jou is SHO SHO niet meerquote:Op woensdag 20 april 2005 20:24 schreef static het volgende:
Zou niet echt consequent zijn hè. [afbeelding]
Is misschien een twijfelgeval, ik laat het nog even in SHOquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
On Krezip, de rls van Krezip!
Dit is niet echt een rls, meer een documentaire kwam ik gister achter. Zie maar wat je er mee wilt doen, het hoort niet echt thuis in SHO vind ik.
Dát slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:47 schreef Orginial het volgende:
Om niet altijd Wup,Iwan,Jou,Babette en WIV`s mening erover te horen.![]()
Ben ik het niet mee eens. Zo'n ONM-topic is toch een vast kliekje, wil je het naderende einde met meerdere mensen, voor- en tegenstanders, bespreken, is een apart topic wel zo handig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát slaat natuurlijk helemaal nergens op
Wup, Iwan1976, h-e, Babette en WIV mogen toch gewoon altijd hun mening geven hier?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Zo'n ONM-topic is toch een vast kliekje, wil je het naderende einde met meerdere mensen, voor- en tegenstanders, bespreken, is een apart topic wel zo handig.
Ik vind dat ook, dat zijn 5 mensen en het zijn altijd dezelfde. Nu er een nieuw topic is geopend erover, krijgen we reacties van buitenaf.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Zo'n ONM-topic is toch een vast kliekje, wil je het naderende einde met meerdere mensen, voor- en tegenstanders, bespreken, is een apart topic wel zo handig.
AMENquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wup, Iwan1976, h-e, Babette en WIV mogen toch gewoon altijd hun mening geven hier?
Orginial kan zoveel willen.
En als zij toch hun mening mogen geven daarover, lijkt het me gewoon dat het in het centrale ONM-topic komt, aangezien iedereen daar mag posten.
ja en die mogen ze niet in het normale ONM topic geven zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind dat ook, dat zijn 5 mensen en het zijn altijd dezelfde. Nu er een nieuw topic is geopend erover, krijgen we reacties van buitenaf.![]()
Punt 1: Uhm, beweer ik het tegendeel???quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wup, Iwan1976, h-e, Babette en WIV mogen toch gewoon altijd hun mening geven hierOrginial kan zoveel willen.
En als zij toch hun mening mogen geven daarover, lijkt het me gewoon dat het in het centrale ONM-topic komt, aangezien iedereen daar mag posten.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef Duiveltja het volgende:
Het ONM topic wordt gemerged
[..]
Je bent wel erg luiig he![]()
Moet zowat alles zelf doen....
ik krijg ook een beetje de indrukquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
Kom je terug, Stats?
Gaan we alvast juichen?quote:
ik weet het niet zeker, ik heb hem nog niet gesproken maar ik zie al hints in 2 posts van static vanavondquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gaan we alvast juichen?
Of is het daar te vroeg voor?.
Ik ga gewoon preventief juichen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:30 schreef laffer het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, ik heb hem nog niet gesproken maar ik zie al hints in 2 posts van static vanavond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je het nu wil of niet, jij bent voor SHO, wat boulevard is voor Beau!
.
goed nieuwsquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:47 schreef static het volgende:
Naja, laat ik zo zeggen: druppel/emmer. Emmer is weer leeg.
dank uquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef Duiveltja het volgende:
Het ONM topic wordt gemerged
[..]
Je bent wel erg luiig he![]()
Moet zowat alles zelf doen....
Het kan dus allebeiquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:26 schreef Iwan1976 het volgende:
@Duiveltja
Michael Jackson trail: Jesus Juice & Heteluchtballonnen...
Trail = Trial
Klopt, vanwege hetgeen achter de dubbele puntquote:
Voor alle duidelijkheid. Dat kan dus niet.quote:
Ik interpreteerde de post van NS even verkeerd en las er te snel overheen. Je hebt helemaal gelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid. Dat kan dus niet.
Ik als vertaler zijnde wens niet geassocieerd te worden met zo'n fout (of poging tot 'humor'). Dat laat ik liever aan de MJ-haters van RTL Boulevard over.
Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om 'trail' te veranderen in 'trial'.
Ik had al zo'n vermoeden. Bedankt!quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik interpreteerde de post van NS even verkeerd en las er te snel overheen. Je hebt helemaal gelijk natuurlijk
Hmmzz, dan ben ik benieuwd hoe dat andere static topic in myat kwamquote:Op maandag 25 april 2005 18:50 schreef static het volgende:
Ohw, ander topic dus.Bedank hier Static.
Hij staat er nog.
Thanks Sven.
quote:Op maandag 25 april 2005 09:41 schreef Stranger het volgende:
Regelrecht waardeloos.
Ruggegraat van niets, belachelijk labiel besluit. Je zou bijna zeggen 'typisch crew'.
Nee, het was voor die reactie, maar misschien dat ik de AT en myAT verwisseld had. Lijkt me raar, maar het kanquote:Op maandag 25 april 2005 20:53 schreef static het volgende:
Omdat je ook in dat topic gepost hebt waarschijnlijk.
[..]
Dat heeft Slarioux gedaan omdat het vragen naar warez is.quote:Op zondag 1 mei 2005 03:54 schreef Kretos het volgende:
Hoi Slarioux,
waarom is mijn vraag over as the world turns verwijderd? Is het omdat er het woord 'downloaden' inzit? Misschien stel ik de vraag wat simpel, maar om nu te verwijzen naar de site van de free record shop en vervolgens de thread op slot te doen en te verwijderen, draagt naar mijn idee niet bij aan de duidelijkheid. Geef liever aan waarom een dergelijke vraag niet toegestaan is.
Oke, bedankt, ik heb het gelezen in het regelement, maar wat betekent het woord warez eigenlijk?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat heeft Slarioux gedaan omdat het vragen naar warez is.
Warez is een verzamelnaam vooor illegale bestanden op internetquote:Op maandag 2 mei 2005 02:29 schreef Kretos het volgende:
[..]
Oke, bedankt, ik heb het gelezen in het regelement, maar wat betekent het woord warez eigenlijk?
Gooi maar eens een grote kluisdeur (als in ééntje van de bank) dicht.quote:
Nou, da's een stevig slot danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:31 schreef static het volgende:
[..]
Gooi maar eens een grote kluisdeur (als in ééntje van de bank) dicht.
Dat wou ik ook net gaan vragen.quote:
Huilliequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
Kunnen de offtopic-reacties over die kutvogel voortaan worden verwijderd????
TOURNAMENT: Favoriete BN'er! [Ronde 1]
Dus je zat gewoon een kwartier te wachten tot ik eindelijk mn briljante topic opende?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
Ja, in een kwartier (!) kan veel gebeuren he.
Nee, het duurde een kwartier voor static op mijn noodkreet reageerde.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dus je zat gewoon een kwartier te wachten tot ik eindelijk mn briljante topic opende?
Ipv die noodkreet kon je ook snel een topic openenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het duurde een kwartier voor static op mijn noodkreet reageerde.Als het menens was geweest was ik nu morsdood geweest
Dan was ie toch nooit zo geniaal geweest als nu. Je moet dat soort dingen nooit overhaasten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ipv die noodkreet kon je ook snel een topic openen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan was ie toch nooit zo geniaal geweest als nu. Je moet dat soort dingen nooit overhaasten.
quote:
Je kunt hem zelf weghalen. En een beetje snel, je weet donders goed wat de poilicy is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef Svensational het volgende:
Dit kan echt niet hoor:
ShowChat # 287
Sure.quote:
ik verwacht nog een beloofd mailtje van jequote:
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:52 schreef laffer het volgende:
[..]
ik verwacht nog een beloofd mailtje van je![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:23 schreef static het volgende:
[..]
Deal, vrijdagavond, mail je het adres wel, vlakbij de Stopera.
Oeps, sorry, my bad.quote:
Bemoei je er niet mee.quote:
koptelefoon is afquote:
yep, vriendenquote:
thxx dudequote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:50 schreef elcastel het volgende:
Eind goed, al goed. Ik wou je slechts een hart onder je kapsel steken laffer.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat #295: Het is 21:00
Kunnen jullie misschien elke minuut de TT wijzigen?
Wordt besprokenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:10 schreef gr8w8 het volgende:
Topic ter adoptie: Rosa - Elly de Graaf
Snel zijn, er is ook interesse vanuit GC!
Donequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Showchat #302: Wie wil er met mij op vakantie?
Te laat en geen mooie OP
Vraagje: Kan er iets gedaan worden aan die brutale mond van Bupatih?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat #295: Het is 21:00
Kunnen jullie misschien elke minuut de TT wijzigen?
Thanksquote:
Grapje, mensquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vraagje: Kan er iets gedaan worden aan die brutale mond van Bupatih?
Vast welquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vraagje: Kan er iets gedaan worden aan die brutale mond van Bupatih?
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
Neukloos showchat #311
http://forum.fok.nl/topic/701294
Oh shitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:04 schreef Svensational het volgende:
Waarom mogen we het in het ONM-topic niet over een ONM-acteur hebben die net voor de 2e keer vader is geworden en waarom worden we dan in hemelsnaam verwezen naar de frontpage??
Het is de OPquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Is zijn reactie niet verwijderd?
Want dan verdwijnt die uit zijn myAT.
Dat is al opgelostquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
met het Antoniegekeuvel in ONM ben ik het trouwens met je eens...
we posten al zeker een jaar dat soort wetenswaardigheidjes tussendoor en dat zou dan nu ineens fout zijn ofzo... beetje maf
Het topic is gemerged...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef Duiveltja het volgende:
Ik dacht dat je het ONM topic bedoelde.
Het beroemd en zwanger topic zie ik ook niet in jouw AT....vaag
Huh? Heeft er niks mee te maken toch? Het komt omdat ik er in 2005 niet in gepost heb ben ik net achter.quote:
Ik las het, maar lees je ook de rest van je topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huh? Heeft er niks mee te maken toch? Het komt omdat ik er in 2005 niet in gepost heb ben ik net achter.
ONM gaat door op SBS6.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
Pas de titel even aan als je wilt, stats
Nope, is leuk om het verloop te zien.quote:
Hoe bedoel je?quote:
Je wordt maar één keer in je leven 23 hoor.quote:
In de OP klopt ie gewoon hoorquote:
Ja, die kun je later editen, maar die andere PI kan volgens mij alleen een mod.quote:
Nou static, je hoort hetquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die kun je later editen, maar die andere PI kan volgens mij alleen een mod.
Nee, Topic PI's kunnen (nog) niet gewijzigd worden door mods.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die kun je later editen, maar die andere PI kan volgens mij alleen een mod.
Maar ze bestaan wel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
Zo'n topic heb ik nog nooit gezien.!
Done.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:04 schreef Dizer het volgende:
Showchat #332: heeft de grootste tieten van Fok!
mag dat veranderen ins Showchat #332: heeft de grootste tieten van Fok!
Thank yous
Je hebt ze zelfs geopend, naaktfoto's van natalie portman ofzoiets toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Done.
En idd zulke topics bestaan en ik heb ze ook gezien
Ik was maar 2 posts te vroegquote:Op zondag 5 juni 2005 19:39 schreef Dizer het volgende:
D, het was niet dubbel, sven had hem veels te vroeg geopend![]()
Ik zit helemaal alleen in ShwoChat nuquote:
Aaah.. ik kom even gedag zeggen dan, maar ga gelijk weer weg hoor, want ik heb het erg druk op mijn stagequote:Op maandag 6 juni 2005 10:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit helemaal alleen in ShwoChat nu
Je moet niet lachen, we moeten Bu P. Atih serieus nemenquote:
En toch blijf je een toffe gast.quote:
Ik welquote:Op maandag 6 juni 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:En jij gaat mij niet vertellen dat je die hele lap tekst hebt gelezen
Vandaar jouw vorige reactie in dit topic?quote:
Tja, ik ben nou eenmaal een man van weinig woorden, en er viel nou eenmaal weinig over te zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vandaar jouw vorige reactie in dit topic?
Gaat ook niet over jou het gtst topic word weer door een zeker iemand verpestquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef Svensational het volgende:
Voor zover ik weet, was ik niet geband
Ik dacht dat je bar_del bedoeldequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gaat ook niet over jou het gtst topic word weer door een zeker iemand verpest![]()
Het was al vermeld in het topic en bij de meeste users is dat centrale topic wel bekendquote:Op zondag 12 juni 2005 14:13 schreef utrechter het volgende:
Kan ook hier
Beroemd & Zwanger #2
Prima een slotje, maar kan je hem niet beter verplaatsen, nu staat het bericht er zometeen drie keer op...
Bij topics als GTST? Niet mee eensquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:43 schreef BVO het volgende:
Dat zijn TT's natuurlijk altijd.
Neequote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan de TT van het gtst topic niet verandert worden, aangezien dit slechts de mening van een enkele user is?![]()
En toch is het zoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij topics als GTST? Niet mee eens
Idd, geen rechten meerquote:
En ik word genegeerdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef static het volgende:
Done voor beiden.
De delete/sluiten knoppen zijn een tijdje terug omgedraaid. Topic is weg dus (voor de mods that is).quote:
Zo dan:quote:
Aha.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:42 schreef static het volgende:
[..]
De delete/sluiten knoppen zijn een tijdje terug omgedraaid. Topic is weg dus (voor de mods that is).
Foutje.
Het is zeker weer leuk om te zien hoe het verlooptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |