Hmmzz, dan ben ik benieuwd hoe dat andere static topic in myat kwamquote:Op maandag 25 april 2005 18:50 schreef static het volgende:
Ohw, ander topic dus.Bedank hier Static.
Hij staat er nog.
Thanks Sven.
quote:Op maandag 25 april 2005 09:41 schreef Stranger het volgende:
Regelrecht waardeloos.
Ruggegraat van niets, belachelijk labiel besluit. Je zou bijna zeggen 'typisch crew'.
Nee, het was voor die reactie, maar misschien dat ik de AT en myAT verwisseld had. Lijkt me raar, maar het kanquote:Op maandag 25 april 2005 20:53 schreef static het volgende:
Omdat je ook in dat topic gepost hebt waarschijnlijk.
[..]
Dat heeft Slarioux gedaan omdat het vragen naar warez is.quote:Op zondag 1 mei 2005 03:54 schreef Kretos het volgende:
Hoi Slarioux,
waarom is mijn vraag over as the world turns verwijderd? Is het omdat er het woord 'downloaden' inzit? Misschien stel ik de vraag wat simpel, maar om nu te verwijzen naar de site van de free record shop en vervolgens de thread op slot te doen en te verwijderen, draagt naar mijn idee niet bij aan de duidelijkheid. Geef liever aan waarom een dergelijke vraag niet toegestaan is.
Oke, bedankt, ik heb het gelezen in het regelement, maar wat betekent het woord warez eigenlijk?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat heeft Slarioux gedaan omdat het vragen naar warez is.
Warez is een verzamelnaam vooor illegale bestanden op internetquote:Op maandag 2 mei 2005 02:29 schreef Kretos het volgende:
[..]
Oke, bedankt, ik heb het gelezen in het regelement, maar wat betekent het woord warez eigenlijk?
Gooi maar eens een grote kluisdeur (als in ééntje van de bank) dicht.quote:
Nou, da's een stevig slot danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:31 schreef static het volgende:
[..]
Gooi maar eens een grote kluisdeur (als in ééntje van de bank) dicht.
Dat wou ik ook net gaan vragen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |