Fluister eens wat in mijn mailboxje?quote:Op maandag 18 april 2005 22:43 schreef Duiveltja het volgende:
We zijn wat mensen aan het polsen.You know the drill![]()
Valt mee en valt tegen.quote:Hoe bevalt het in het zwart?
Verduidelijktquote:Op maandag 18 april 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
Pat's Life! - Brard met nieuw televisieprogramma.
Kan dit topic niet Pat's Life heten?
Donequote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
PE #14 moet PE#13 zijn.
Deur staat wmb wagenwijd open hoorquote:Op maandag 18 april 2005 23:57 schreef static het volgende:
[..]
Fluister eens wat in mijn mailboxje?
[..]
Valt mee en valt tegen.
Beetje dubbel dus.
De rest van SHO heeft er ook geen problemen mee, me dunktquote:
Vraag over een maandje of wat nog maar eens.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Deur staat wmb wagenwijd open hoor
Daarom is het nog steeds niet leukquote:
Denk er nou nog eens over na static. Laat die suckers toch links liggen.quote:
Nou én. Doe toch niet zo koppig. Zonder jou is SHO SHO niet meerquote:Op woensdag 20 april 2005 20:24 schreef static het volgende:
Zou niet echt consequent zijn hè. [afbeelding]
Is misschien een twijfelgeval, ik laat het nog even in SHOquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
On Krezip, de rls van Krezip!
Dit is niet echt een rls, meer een documentaire kwam ik gister achter. Zie maar wat je er mee wilt doen, het hoort niet echt thuis in SHO vind ik.
Dát slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:47 schreef Orginial het volgende:
Om niet altijd Wup,Iwan,Jou,Babette en WIV`s mening erover te horen.![]()
Ben ik het niet mee eens. Zo'n ONM-topic is toch een vast kliekje, wil je het naderende einde met meerdere mensen, voor- en tegenstanders, bespreken, is een apart topic wel zo handig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát slaat natuurlijk helemaal nergens op
Wup, Iwan1976, h-e, Babette en WIV mogen toch gewoon altijd hun mening geven hier?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Zo'n ONM-topic is toch een vast kliekje, wil je het naderende einde met meerdere mensen, voor- en tegenstanders, bespreken, is een apart topic wel zo handig.
Ik vind dat ook, dat zijn 5 mensen en het zijn altijd dezelfde. Nu er een nieuw topic is geopend erover, krijgen we reacties van buitenaf.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Zo'n ONM-topic is toch een vast kliekje, wil je het naderende einde met meerdere mensen, voor- en tegenstanders, bespreken, is een apart topic wel zo handig.
AMENquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wup, Iwan1976, h-e, Babette en WIV mogen toch gewoon altijd hun mening geven hier?
Orginial kan zoveel willen.
En als zij toch hun mening mogen geven daarover, lijkt het me gewoon dat het in het centrale ONM-topic komt, aangezien iedereen daar mag posten.
ja en die mogen ze niet in het normale ONM topic geven zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind dat ook, dat zijn 5 mensen en het zijn altijd dezelfde. Nu er een nieuw topic is geopend erover, krijgen we reacties van buitenaf.![]()
Punt 1: Uhm, beweer ik het tegendeel???quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wup, Iwan1976, h-e, Babette en WIV mogen toch gewoon altijd hun mening geven hierOrginial kan zoveel willen.
En als zij toch hun mening mogen geven daarover, lijkt het me gewoon dat het in het centrale ONM-topic komt, aangezien iedereen daar mag posten.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef Duiveltja het volgende:
Het ONM topic wordt gemerged
[..]
Je bent wel erg luiig he![]()
Moet zowat alles zelf doen....
ik krijg ook een beetje de indrukquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
Kom je terug, Stats?
Gaan we alvast juichen?quote:
ik weet het niet zeker, ik heb hem nog niet gesproken maar ik zie al hints in 2 posts van static vanavondquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gaan we alvast juichen?
Of is het daar te vroeg voor?.
Ik ga gewoon preventief juichen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:30 schreef laffer het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, ik heb hem nog niet gesproken maar ik zie al hints in 2 posts van static vanavond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je het nu wil of niet, jij bent voor SHO, wat boulevard is voor Beau!
.
goed nieuwsquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:47 schreef static het volgende:
Naja, laat ik zo zeggen: druppel/emmer. Emmer is weer leeg.
dank uquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef Duiveltja het volgende:
Het ONM topic wordt gemerged
[..]
Je bent wel erg luiig he![]()
Moet zowat alles zelf doen....
Het kan dus allebeiquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:26 schreef Iwan1976 het volgende:
@Duiveltja
Michael Jackson trail: Jesus Juice & Heteluchtballonnen...
Trail = Trial
Klopt, vanwege hetgeen achter de dubbele puntquote:
Voor alle duidelijkheid. Dat kan dus niet.quote:
Ik interpreteerde de post van NS even verkeerd en las er te snel overheen. Je hebt helemaal gelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid. Dat kan dus niet.
Ik als vertaler zijnde wens niet geassocieerd te worden met zo'n fout (of poging tot 'humor'). Dat laat ik liever aan de MJ-haters van RTL Boulevard over.
Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om 'trail' te veranderen in 'trial'.
Ik had al zo'n vermoeden. Bedankt!quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik interpreteerde de post van NS even verkeerd en las er te snel overheen. Je hebt helemaal gelijk natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |