Ik ga kijken, lijkt me erg leukquote:
Krezip is in de studio om een cd op te nemen. Dit is CD nummer drie alweer voor de jonge muzikanten uit Tilburg. Het opnemen van deze cd en alle perikelen eromheen worden gefilmd.
Er is nogal wat gebeurd: producer weg, producers uit LA ingevlogen om cd af te maken, de gitarist die afscheid heeft genomen, een drummer die is weggestuurd, een nieuwe platenmaatschappij en een gitarist met RSI. Hoe gaat de band hiermee om en hoe gaan ze dan toch nog een goede cd afleveren? In reallifevorm is dat te zien op MTV.
Vanaf de eerste stappen in de studio tot aan het uitbrengen van de cd en weer de eerste optredens die eraan zitten te komen. Ook zijn er veel samenwerkingsverbanden met andere bands als Relax en Boris. Ook wordt er geprobeerd om de gebroeders Finn (Crowded House) te strikken om een nummer mee op te nemen. Maar of dit gaat lukken?
De leden van Krezip begonnen in hun tienerjaren een bandje. Dat er van de eerste cd meer dan 350.000 exemplaren zijn verkocht had niemand kunnen bedenken. Ook de vele optredens en de populariteit was niet voorzien. Er is heel veel gefilmd en er wordt ook uitgebreid teruggekeken hoe het succes de mensen heeft veranderd. In de stijl van MTV Diary wordt iedere maandag het bandleven van Krezip neergezet.
Zo ik zag haar gisteren weer op tv, lijkt wel of ze iedere dag lelijker wordtquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:50 schreef Conflict het volgende:
Zo ik zag haar gisteren weer op tv, lijkt wel of ze iedere dag lelijker wordt
Vandaar ook de RLS nu.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:04 schreef haagse_elfje het volgende:
ik d8 al dat ze niet meer bestonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |