absoluut niet, ik wacht wel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Beetje pisnijdig?
Ja, daar kijk je van op hequote:
quote:Sid en Nathalie terug in ONM?
De geruchten gaan dat Sandy Kandau en Youssef Idbildi in September weer te zien zijn in ONM. BNN is van plan oude castleden uit de trukendoos te halen, net zoals Hilliard omdat uit onderzoek bleek dat kijkers liever oude castleden terug zien in een soap.
Nathalie: Nog niet zo lang geleden (7 Oktober 2004 t/m 24 Nov 2004) speelse Sandy Kandau de gemene Nathalie in ONM. Zij was een soort van compagnon van Brian de Koning en had samen met hem Joost en Tara ontvoerd. Hiervoor is ze opgepakt.
Sid: Sid Porter oftewel Tarick Cadier (dit is zijn echte naam, maar hij deed zich lange tijd voor als Sid) is de halfbroer van Hugo, Joost, Tara en de overleden Eline. Hij is geboren uit een one night stand tussen Arthur van Walsum en zijn schoonmaakster Malika Cadier. Sid werd toen vlak na Hugo geboren en mocht net zoals Malika in Arthur’s luxe villa wonen. Alles was al 6 jaar huisje boompje beestje totdat de jongste van Walsum, Eline, overleed. Zij is in de vijver verdronken, waarvan Hugo Tarick onterecht de schuld van gaf. Arthur werd woedend en heeft hem en Malika het huis uitgezet.
Sid had daarna een moeilijke tijd met zijn moeder, en kwam in 2003 wraak nemen op Hugo. Hij deed zich voor als Sid, de aardige zakenman en baas van de Galaxy en 1/3 van ’t Seapeart (vorige Waalberg dat in brand kwam te staan door Claire haar kaarsjes). Al gauw neemt Sid Hugo mee naar hun oude huis en loopt naar de vijver.
Hij zegt: "Het is rood, en ligt in de vijver.’’
Hugo weet meteen dat Sid hiermee hun kleine zusje Eline bedoelt (omdat zij een rode jurk aanhad bij haar overlijden) en de twee vliegen elkaar in de haren. Na een tijdje vallen ze in de vijver en het gevecht loopt zo uit de hand dat Hugo van Claire mond op mond beademing moest krijgen. Maar de reden dat Sid de bak in moest had niks te maken met Hugo. Wel had Sid Duuk de Ruyg gegijzeld, omdat hij dacht dat Duuk vreemdging met zijn vriendin Margot.
Waarom en wanneer Sandy en Youssef precies terug komen is nog niet bekend, maar ik hou je op de hoogte.
BRON: www.allaboutonm.web-log.nl
toch jammer dat ik dit verhaaltje heb gemist....quote:Al gauw neemt Sid Hugo mee naar hun oude huis en loopt naar de vijver.
Hij zegt: "Het is rood, en ligt in de vijver.’’
Hugo weet meteen dat Sid hiermee hun kleine zusje Eline bedoelt (omdat zij een rode jurk aanhad bij haar overlijden) en de twee vliegen elkaar in de haren. Na een tijdje vallen ze in de vijver en het gevecht loopt zo uit de hand dat Hugo van Claire mond op mond beademing moest krijgen.
Dat accuzuur is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, die hand van Ilyas is ook wel weer snel genezen.Aangezien hij gisteren alweer aan het werk was
Hilly vergat 't gedestilleerd water weg te laten. Een loden tussenplaat op Ilyas' kop was effectiever geweest. (Of zitten er geen loden tussenschotten meer in accu's?)quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat accuzuur is ook niet meer wat het geweest is.![]()
nee maar, dat was ook mijn eerste ingeving!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laat me raden: Xena is de dochter van de vrouw die door Lizzy werd gebeld.
Laat me raden, Chris?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Vuile kokosnotenkut!" Hahahahahahahahahahahahaha!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Vuile kokosnotenkut!" Hahahahahahahahahahahahaha!
Heb je die voorpoot eerst gewassen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
memorabel moment: * Babette schudt wiv de hand...
gelukkig, ik ben 't alweer als vanouds niet met je eens....quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is toch duidelijk dat het om Xena gaat. Ze heeft helemaal geen zin meer in Ron, maar zit er op de een of andere manier aan vast. Ze mag 'm niet meer. Dat zag ik gelijk toen ze haar gezicht afwendde, toen Ron met Tara aanpapte. Kijk de opnamen van een paar weken geleden nog maar eens terug.......
Xena is ongelukkig en wil van Ron af. Ze weet echter niet hoe ze van de gevaarlijke gek kan loskomen.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:08 schreef babette21 het volgende:
gelukkig, ik ben 't alweer als vanouds niet met je eens....
ze adoreert die man, is stinkend jaloers op Tara... dáárom doet ze ineens zo vaag... [textbook dit]
Ow ja, en het was geen zwart wit fotoquote:
Kleurfilms en - foto's bestonden in 1930 al.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Ow ja, en het was geen zwart wit foto.
Net als de rest van Nederlandquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee maar, dat was ook mijn eerste ingeving!!
Wedje leggen over wanneer ze een stelletje worden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
[..].
Renee weet wel weer dat ze lesbisch is, ze is zo close met Sanne.
Cool! Net op tijd gelezen om de video gereed te zetten. Je begint nog eens lief te worden, Babette.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
reminder: om 21.20 uur op Ned2 terugblikken op MCW met oa Annemieke Verdoorn...
breedbeeldquote:GEEN ZORGEN OVER ONDERWEG NAAR MORGEN
Zo'n 2/3 weken geleden had ik Sander de Heer geschreven, omdat er toen niet echt duidelijkheid was over ONM en BNN en wat er nou zou gebeuren.
Maar natuurlijk kreeg hij die brief maandag pas omdat de eerste opnamedag werd uitgesteld.
Toch heb ik nog wat meer duidelijkheid gekregen en onderaan de brief schreef hij: Geen zorgen over Onderweg Naar Morgen.
Z'n redenen voor ons om geen zorgen te maken waren:
1. BNN is een veel beter alternatief dan bijv. Yorin of Veronica.
2. Er geen reclame zal zijn.
3. Ze heus niet alle oudere acteurs eruit gaan wippen omdat er dan geen basis meer is.
4. We nu op breedbeeld kunnen gaan draaien wat veel mooier is.
Kortom: ONM wordt er alleen maar mooier van!
Dus mensen; geen zorgen, over Onderweg naar Morgen.
BRON: Yorin
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:43 schreef babette21 het volgende:
ja wat heb ik daar nou aan??
vogens mij is m'n pc-scherm nog groter dan m'n tv-scherm?
Als ze het maar niet gaan verkutten door die overbodige kutlogo's in de zwarte bovenbalk te zetten, want dat ziet er uit als een vlag op een modderschuit.quote:
Sinds wanneer ben jij van je voetstuk gevallen? Sinds wanneer vind jij een lekker wijf niet meer lekker?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Nikkie kots kots
ach nee hequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:03 schreef Novak het volgende:
[..]
Wedje leggen over wanneer ze een stelletje worden?
Als je Nikkie niet leuk vindt, wens ik je Frommelmans toe!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:46 schreef haagse_elfje het volgende:
sinds dat ik ogen heb gekregen van god
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ze het maar niet gaan verkutten door die overbodige kutlogo's in de zwarte bovenbalk te zetten, want dat ziet er uit als een vlag op een modderschuit.
wees blij dat het geen tros-logo is, da's wel 't meest afzichtelijke exemplaar wat er bij zit....quote:
Dat is het nadeel van NL2. We krijgen straks twee logo's in beeld. Links dat van BNN en rechts dan van NL2.quote:
Wat denk je van de vier x vijf meter die de AVRO voor het logo nodig heeft?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef babette21 het volgende:
wees blij dat het geen tros-logo is, da's wel 't meest afzichtelijke exemplaar wat er bij zit....
Ja, Boulevard holt hard achteruit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Straks in RTL Boulevard: Antonie Kamerling
Kijk es aan! Dan heb je straks weer wat spaargeld over.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
Shit, dan werkt straks zeker de ONM SMS dienst ook niet meer.![]()
![]()
![]()
Volgens mij wordt ze zo blind als een mol! Haar terechte straf voor wat ze Marjolijn aandeed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Renee: "Ik ben het... Viktor... Viktor Couwenberg"
Btw.: het is Victor ... met een "c".quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Renee: "Ik ben het... Viktor... Viktor Couwenberg"
Like dûh. Iedereen komt maar drie dagen per week on screen. Dus je had dat woensdag al kunnen wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:59 schreef pberends het volgende:
Lekker bagger is ONM de afgelopen dagen... al twee dagen geen Hillard![]()
![]()
.
Waarom is dat dan? Kostenbesparing? Schijnbaar niet, want ONM is te duurquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Like dûh. Iedereen komt maar drie dagen per week on screen. Dus je had dat woensdag al kunnen weten
Net zoals nepcliffs kostenbesparingen zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
Dat is altijd al zo geweest.
Nou, vandaag was daar weer een goed voorbeeld vanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Net zoals nepcliffs kostenbesparingen zijn.
D'r kijkt toch geen hond op vrijdag.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
Niet echt boeiende cliff inderdaad. Zeker voor de vrijdag.
Ik heb lekker een airco van 2500 watt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
En vooral vandaag nietWat een hitte joh
En één echt (vader van Kyra)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef marleenhoofd- het volgende:
ach wat leuk, nu heeft chris al bijna 2 mensen per ongeluk vermoord, doe die goed!
Maar wel een foutje met grote gevolgen! (oersaaie filmpjes uit Kyra's oude doos)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef babette21 het volgende:
ah dat was geen moorddat was 'n foutje
Toen GTST een minuut of 10 aan de gang was was ik al vergeten hoe ONM eindigde.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:38 schreef babette21 het volgende:
volgens mij heb ik vandaag geen reet gemist [en 't begon zo hoopvol deze week]
ik heb 't vannacht maar even gekeken, je moet wat me die hitte...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Toen GTST een minuut of 10 aan de gang was was ik al vergeten hoe ONM eindigde.
"het kleine huis" was toch iets van Sanne?? dat ging ze kijken toen ze nog wat met Chris had....quote:Xena is naar 'het huis'... niet te verwarren met het kleine huisje op de prairie van Joost.
mooiquote:Maandag en dinsdag krijgen we weer een flinke dosis Hillard.![]()
Joost heeft ooit bekend dat hij Het Kleine Huisje... op VHS heeft en dat hij die draait wanneer hij in een dipje zit... Sanne is een copycat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:06 schreef babette21 het volgende:
"het kleine huis" was toch iets van Sanne?? dat ging ze kijken toen ze nog wat met Chris had....
Ach, hij geilt gewoon op Melissa Gilbert (Laura Ingalls)!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost heeft ooit bekend dat hij Het Kleine Huisje... op VHS heeft en dat hij die draait wanneer hij in een dipje zit... Sanne is een copycat.
Die rooie veert maandag op en knotst met haar kop tegen die van Frommel. Liggen ze beiden voor pampus.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
dat bedoel ik.. bijna 2, omdat hij er al 1 echt vermoord had
Dat was geen moord, maar dood door schuld.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
dat bedoel ik.. bijna 2, omdat hij er al 1 echt vermoord had
Ik denk niet dat Marlon daar wakker van ligt... de uitkomst voor hem blijft hetzelfde.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was geen moord, maar dood door schuld.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Iwan, deze was van jou toch?! heb je die - heel toevallig - ook als avi?!?!
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:26 schreef Perrow het volgende:
Ik maak een special over Seth Kamphuis. En ik zag dat Iwan nog wat foto`s van hem heeft waar hij de liefde bedrijft met Babette uit ONM. Die zijn samengebundeld in de kopfoto van zomerquiz 3. Zou ik die aub mogen hebben? Alvast bedankt.
je bent liefquote:Op zondag 29 mei 2005 07:55 schreef Iwan1976 het volgende:Ik zal die scène binnenkort voor je rippen van dvd naar avi.
dan kan hij deze look wel [weer] aannemenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu ONM naar BNN gaat kunnen ze de Stalkshow misschien weer van stal halen...
met als presentator Hillard Kroon.![]()
Dat brilletje staat hem wel.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
dan kan hij deze look wel [weer] aannemen
[afbeelding]
ik snap de link tussen de [evt. dode] moeder van Chris en de vader van Kyra niet helemaal, maar goed...quote:Aram weigert aanbod BNN #2
BNN heeft Aram v/d Rest een verzoek gedaan om zijn verhaallijnen aan te passen, zodat Chris zijn moeder wèl leeft. Als Arjo Vroman (Chris Tates) hoort dat Chris beweert dat zijn moeder overleden is, zou vroeg of laat boven water komen dat hij Marlon Isarin zou hebben vermoord. De reden voor dit aanbod hiervan is dat de verhaallijn van Chris zijn moeder wel erg gevoelig zou liggen i.v.m. met het feit dat Aram's moeder Josine van Dalsum (bekend van o.a. 'De Erfenis') niet lang meer te leven heeft. En als Aram een keer als zijn rol Chris zou vertellen dat zijn moeder zelfmoord had gepleegd, zou hij hieraan herinnerd worden. Maar Aram vond dit niet nodig, omdat hij prima werk en privé gescheiden zou kunnen houden.
bron: http://www.allaboutonm.web-log.nl/
BNN heeft hier blijkbaar ook al lurkers.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap de link tussen de [evt. dode] moeder van Chris en de vader van Kyra niet helemaal, maar goed...
hoe bedoel je?quote:
nog even geduld Iwan... als dit topic vol is [en ik dan toevallig aanwezig ben] is 't zover....quote:Arthur moet terug in ONM !!!
Superman-verhaallijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:19 schreef babette21 het volgende:da's voor als ie voor de tweede keer vrijkomt/ontsnapt
hij leest op 't verkeerde forum mee....quote:ben ik onderhand bezig met voorbereidingen voor de voorstelling
"Ivanov" die deze zomer vanaf half juli in het openlucht theater in het
amsterdamse bos te zien zal zijn.
Het decor bestaat uit een hele hoop op elkaar gestapelde caravans.
En omdat daarvoor caravans van de sloop zijn gebruikt, kun je je voorstellen
dat er hier en daar flink gepoetst moet worden.
-En daar ben ik dan graag bij, alleen al omdat het met een klein beetje zon
heerlijk is buiten te zijn daar!-
(Bovendien moest ik dringend tekst gaan leren;
Iets wat ik altijd een beetje voor me uit schuif,... En de 30ste beginnen de
repetities.)
Grappig klein toeval: De scène's vorig seizoen waarin ik met Iris in het
park had afgesproken, en haar toen mijn auto in probeerde te sleuren om haar
dat paarden verdovings middel te geven, zijn opgenomen bij een bruggetje dat
naast het openlucht theater ligt. Ik fiets daar nu weer steeds langs, en
denk dan weer terug aan die opnamedag...
Maar goed; iets over mijzelf. Je hebt vast onderhand de info op de site van
ONM gevonden, en blijkbaar ook mijn eigen website, dus ik zal hier niet mijn
c.v. gaan herhalen. Die informatie mag je allemaal daarvandaan plukken.
Misschien vermeldens waardig dat ik op de toneelschool in Eindhoven in de
klas zat met Betje Koolhaas. Die in Goudkust speelde, en nu in GTST. Geinig
toch?
In het kort komt het erop neer dat ik graag toneel speel. En pas sinds ONM
heb ondekt hoe leuk film of TV kan zijn.
Voor een toneelstuk repeteer je een paar weken, en dan ga je met elkaar op
tournee. Je vormt een "groep" en gaat gezellig met elkaar om. Dat miste ik
bij televisie.
Voor ONM had ik nooit een rol gespeeld die in meer dan één aflevering zat.
En dus neem je dan maar 1 of twee dagen op, en dan leer je de crew niet echt
kennen, en heb je maar kort contact met de andere cast leden.
Vorig jaar, toen ik Hillard voor het eerst deed, vond ik het dus erg leuk er
wat langer bij te zijn! De opnames waren verspreid over twee en een halve
maand of zoiets, en daarom had ik de gelegenheid eens wat verschillende
dingen uit te proberen, de camera mensen, setdressers etc. en regisseurs te
leren kennen, en lol te hebben met de andere acteurs.
En om terug te komen was weer heel leuk! Ik heb onderhand veel bewondering
voor hoe hard er gewerkt wordt daar op de set. Voor een scène is niet veel
tijd omdat er natuurlijk 5 afleveringen per week opgenomen moeten worden.
Dus het tempo ligt hoog, voor de crew zijn het lange lange dagen, en ondanks
dat blijft iedereen erg zijn best doen om er iets moois van te maken! Super
positieve sfeer, en erg inspirerend, vind ik. Gaaf toch; dat terwijl er soms
al een uur achterstand is op het opname schema, een cameraman snel nog even
vraagt of je iets even zus of zo anders kunt doen, omdat ie dan een nog
mooier shot kan maken?!?! Of de dames van make-up, die vaak vreselijk druk
zijn omdat er veel figuratie is bijvoorbeeld, en toch iedereen die bij ze in
de stoel zit even speciale aandacht willen geven. Ik vind dat knap.
Over Hillard; Het is natuurlijk een ontzettende creep. Maar oh zo leuk om te
spelen...
Ik lees af en toe reacties op het forum, waaronder iemand die schreef dat ze
als ze me in het echt zou tegen komen, gelijk een blokje om zou lopen. En
iemand anders die schreef dat ie het best zielig voor me vond dat ik zo
lelijk ben, en enge ogen heb. Hihi. Daar heb ik dan weer lol om. Ik denk dat
het een goed teken is als Hillard blijkbaar lekker eng overkomt. Verder ben
ik best tevreden over mijn uiterlijk, en wie me in het echt tegenkomt heeft
niets te vrezen. (Een blokje omlopen staat natuurlijk vrij..) Maar zo'n
idioot als Hillard spelen is gewoon ontzettend leuk om te doen! Brutaal
zijn, bot, dwangmatig liegen en bedriegen, manipuleren, op een krankzinnige
manier verliefd zijn;... Allemaal smaakjes die aan het personage zijn toe te
voegen. En zo bied de rol veel mogelijkheden: Voor mevr. Janssen is Hillard
de aardige Lars, voor Niels is hij de moordenaar van zijn vrouw, En voor
Iris een bron van angst en zorgen. Grappig genoeg speel ik vaak niet
"boosaardig" maar juist: "Ik-heb-de-beste-bedoeingen-met-je", maar omdat dat
zo totaal voorbij gaat aan het gevoel van de andere personages, werkt het
als heel eng en bedreigend. (Hoop ik dan maar, bedoel ik. Tja.)
Mijn lijntje gaat naar een -wat ik hoop- knallede finale toe, en ik ben
benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik zit in iedergeval met plezier te kijken
steeds. Ik hoop jij ook.
EDIT: bron = http://onmplaats.web-log.nl/
quote:Ik ben blij dat ik weer terug ben in ONM", vertelt Sander Foppele TV Gids Online. "Daan is geen kok meer en ik hoef niet meer voortdurend in de keuken te staan. Vind ik wel fijn, ik werd echt helemaal gek van die komkommers, ik heb er de afgelopen jaren wel 6000 gesneden. Verder is het natuurlijk een warm bad waar ik weer in terecht ben gekomen. En is Daan, net als ikzelf, een stuk volwassener geworden. Ik heb persoonlijk ook het nodige meegemaakt, op het gebied van relaties en dergelijke - dat kan ik nu allemaal mooi in mijn spel kwijt. Jaren geleden was ik degene die de adviezen kreeg, van collega's als Chris Jolles en Annemieke Verdoorn. Nu heb ik die adviezen niet meer nodig; door vierenhalf jaar soapervaring speel ik veel doelbewuster en sta ik heel anders in een scène. Nu ben ik degene die soms tips geeft aan beginnende collega's. En ik vind het heel leuk om te zien dat die goed worden ontvangen."
Achterlijke meisjes
In al die jaren tv is Sander een BN'er geworden, met veel fans. Daar merkt Sander zowel de positieve als de negatieve kanten van: "Ik houd van mijn fans, en heb al heel wat gekke en leuke dingen met ze meegemaakt. Iemand die midden in een file vanaf 500 meter op me af komt rennen om een handtekening te vragen bijvoorbeeld. Maar ik ben ook wel eens gestalkt door twee achterlijke meisjes. Die kwamen bij mijn ouders aan de deur, waren achter het nummer van mijn mobiele telefoon gekomen. Heel vervelend allemaal - ik heb mijn mobiele nummer de afgelopen jaren wel acht keer moeten veranderen. Sinds ik voor mijn rol mijn hoofd kaal heb moeten scheren, word ik een stuk minder herkend. Nee, dat is nog niet op tv te zien geweest, dat komt nog."
15.000 keer
In de anderhalf jaar dat hij niet in de soap te zien was, heeft Sander zich op de nodige presentatieklussen gestort.: "Yorin goes out en Wannahaves waren hartstikke gaaf om te doen. En ik zou naast ONM nog best tijd hebben voor andere dingen. Een internationale doorbraak? Er zijn zoveel mensen die het in Hollywood proberen. Het is Nederland al moeilijk om een mooie rol te krijgen; in de V.S. is dat nog 15.000 keer moeilijker. Op dit moment schat ik mijn kansen daar niet zo hoog in - ik houd het voorlopig bij ONM."
Bron: Sander Foppele fanclub
* Babette heeft geen flauw idee wat "Bad candy was here" is...quote:Vandaag was Kim Pieters in Bad Candy was Here!
Zelf heb ik het niet gezien maar ik weet wel dat ze Concita Lopez speelde de zangleraares van de band en dat ze verliefd werd op Jack de manager van de band.
Misschien komt ze nog vaker in de serie maar dat weet ik niet zeker het is iedere zaterdag om 18.35 uur te zien op Nickelodeon!
Was al bekend:quote:Op zondag 29 mei 2005 16:58 schreef babette21 het volgende:
Wisten wij al dat Aram v/d Rest in de film Doodeind gaat spelen???
of kom ik nu met een héél achterhaald bericht??
Volgens mij is dit het...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:03 schreef babette21 het volgende:
* Babette heeft geen flauw idee wat "Bad candy was here" is...
haha dat zal dan wel jaquote:
Goed klasje was dat.quote:Misschien vermeldens waardig dat ik op de toneelschool in Eindhoven in de
klas zat met Betje Koolhaas.
quote:JP GEEN VRIENDIN MEER?
Frits Jansma (JP) zei vanochtend in 'The Max' ook dat ze hebben besloten dat hij geen vriendin meer krijgt. Ze vinden JP zonder vriendin leuker dus het gaat uit met José.
BRON: onmplaats.web-log.nl
Jose is toch een nutteloos figuur, weg ermee dus..... Ik had van Marina de Graaf wel wat meer verwacht dan een saai mens met een boekenclubje.....quote:Ze vinden JP zonder vriendin leuker dus het gaat uit met José.
JP is modern. Hij neemt de achternaam van José.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
en daarnaast is 't gewoon waar: JP hoort niet aan de vrouw...
stel dat ie ooit gaat trouwen, dan kan ie geeneens zijn achternaam afstaan!!
amenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:24 schreef soapie het volgende:
JP hoort geen vrouw en geen achternaam te hebben!!!JP moet gewoon JP blijven....
Als dit aanslaat misschien ook herhalingen van ONM?quote:GTST TERUG OP DE BUIS VANAF SEIZOEN 1!
RTL heeft ons laten weten dat GTST wél herhaald gaat worden vanaf seizoen 1, en waarschijnlijk wordt dit op woendagmiddag of zondagmiddag op RTL 5! Dus jullie kunnen over een paar maanden genieten van GTST vanaf seizoen 1 en alles zien, wat je nog nooit gezien had! Dus ga voortaan lekker zitten voor vijf afleveringen GTST achterelkaar, en je ziet oude personages als Arnie, Peter en Helen Helmink weer aan je voorbijkomen.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Wat ben je toch altijd weer vriendelijk....quote:Op zondag 29 mei 2005 18:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je nog wat anders dan die ontiegelijke kutpagina? Hoe down je daar iets?
Goed lezen! Je moet eerst op 'FREE' drukken en vervolgens een minuutje wachten. Dan komt de link tevoorschijn en kun je het bestand downloaden.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je nog wat anders dan die ontiegelijke kutpagina? Hoe down je daar iets?
quote:RTL: 'ALLE PROGRAMMA'S IN BREEDBEELD'
RTL Nederland, eigenaar van RTL 4, RTL 5 en Yorin, is van plan binnenkort alle uitzendingen in 16 : 9 te gaan verzorgen. Dat bleek tijdens de paneldiscussie over high definition televisie, die plaatsvond tijdens de AVManifestatie.
Leo van der Goot, directeur televisie RTL Nederland: "Van HD is bij ons voorlopig geen sprake, maar wij zijn wel volop bezig met de omschakeling naar 16 : 9. Een precieze datum wil ik er niet op plakken, maar op korte termijn zullen we al onze programma’s in breedbeeld uitzenden."
sadist..... nee hoor, 't maakt eigenlijk niet uit, kijk nauwelijks naar 4,5 of eh 7 dus...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Slecht nieuws voor Babette?
Er gebeurt helemaal niets. Bij iedereen, want de downloadteller staat op 0!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Goed lezen! Je moet eerst op 'FREE' drukken en vervolgens een minuutje wachten. Dan komt de link tevoorschijn en kun je het bestand downloaden.
Het lukt mij ook niet, maar de teller staat op 1 nu, het is dus iemand wel gelukt.....quote:Op zondag 29 mei 2005 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal niets. Bij iedereen, want de downloadteller staat op 0!
Ehm, nee?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
De zooi werkt inderdaad niet goed. Of ik ff een uur wil wachten, omdat de file zo groot is. Yeah right! Alsof ik niets beters heb te doen.
De meeste flix van Iwan vertonen errors.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:04 schreef babette21 het volgende:
ik schijn 'm gedownload te hebben, maar kan 'm niet openen
realplayer vraagt om updates en divx geeft gewoon 'n error.... maar goed, da's mijn pc he, die heeft altijd wat
doe's niet zo achterlijk jij, da's helemaal niet waar...quote:Op zondag 29 mei 2005 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
De meeste flix van Iwan vertonen errors.
Hij zet tenminste filmpjes onlinequote:Op zondag 29 mei 2005 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De meeste flix van Iwan vertonen errors.
Dat is nou Babette's manier van het uiten van vriendelijkheid ... maar ... ehhh ... dat ligt aan haar pc.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:08 schreef babette21 het volgende:
doe's niet zo achterlijk jij, da's helemaal niet waar...![]()
Ja, daartoe ben jij in geen duizend jaar in staat, maar wat heb ik aan die flix als ik ze niet kan downen of openen!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hij zet tenminste filmpjes online
Jij wel dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, daartoe ben jij in geen duizend jaar in staat, maar wat heb ik aan die flix als ik ze niet kan downen of openen!
Wie ik?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kap eens met dat offtopiczeiken! Ga wat zinnigs doen!
Hahahaha maak er dan maar twee van!!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef babette21 het volgende:
* Babetje springt in de auto, rijdt naar Brabant en gaat Iwan een dikke zoen geven![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef babette21 het volgende:
* Babetje springt in de auto, rijdt naar Brabant en gaat Iwan een dikke zoen geven![]()
![]()
quote:
Zolang jij met die Hillardkop van je mijn Iris niet belaagt of nog erger .... naait!quote:
Zeg, waar is die avatar die ik voor je gemaakt hadquote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Hij zet tenminste filmpjes online
Zouden Lizzy en Hugo net doen alsof ze uit elkaar zijn, omdat Lizzy gaat infiltreren, of is het juist daarom echt uit?quote:Lizzy laat Joost glashard weten dat hij ondanks haar breuk met Hugo echt geen kans bij haar maakt
Die misbruik ik al.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Zeg, waar is die avatar die ik voor je gemaakt had?
Ik snap het niet, dit is zo'n beetje de saaiste scene ever, wat is er zo speciaal aanquote:Op zondag 29 mei 2005 19:44 schreef babette21 het volgende:
m'n geheugen had me niet in de steek gelaten: prima scene!!!
Dat was vlak voordat Claire werd afgestoken.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ik snap het niet, dit is zo'n beetje de saaiste scene ever, wat is er zo speciaal aan
Is dit al geweestquote:Tenslotte hebben Mike Starink en Doesjka Dubbelt (presentatoren van Lijn 4) ook een piepklein gastrolletje. Zij spelen zichzelf als presentatoren van Lijn 4. Bij hen is zogenaamd een personage (Julia) uit ONM te gast en een ander personage (Job Joris) ziet die fake-uitzending van Lijn 4 dan op tv.
Ja, toen was er net een crisis tussen Lizzy en Joost en Julia was pas in land om naar goud te zoeken. Onder dat interview bestrafte Joost het tv-toestel: zie fotoarchief van Iwan.quote:
quote:
Yolanthe Mooiste Jong Talent van 2005
Onderweg naar Morgen-actrice Yolanthe Cabau van Kasbergen is de winnares van de Sp!ts Mooiste Jong Talent Award. Tijdens de FHM 100 Sexiest Women in the World Party nam de exotische schoonheid gisteravond haar hoofdprijs in ontvangst onder luid gejuich van collega's en genodigden. In de Zuiveringshal van de Amsterdamse Westergasfabriek werd bekendgemaakt dat Yolanthe door de lezers van Sp!ts is verkozen boven Bracha van Doesburg, Loes Haverkort, Caro Lenssen en Monique van der Werff. De actrice kreeg een reischeque voor een vakantie van acht dagen, aangeboden door HotelPlan, uitgereikt door Sp!tsdirecteur Rob Eijkelenkamp.
ik ging er ook niet vanuit dat anderen 'm goed vonden, hoeft ook nietquote:Op zondag 29 mei 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ik snap het niet, dit is zo'n beetje de saaiste scene ever, wat is er zo speciaal aan
Ehm.....Zou zo even wisselen.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, waar is die avatar die ik voor je gemaakt had?
Moeten wij eens in het GTST topic proberenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
steeds om gtst-troep vragen in een onm-topic is ook niet erg tactisch he
quote:ONM EINDE COSTA! ?
Costa!, het paradepaardje van BNN, moet misschien ruimte maken voor twee andere dramaproducties van de omroep. Van Bitches staat begin september een nieuwe reeks op het programma. In december gaat Sprint van start, een dramaserie over fietskoeriers. Afhankelijk van de waardering van deze twee producties maakt BNN de balans op en zal er een beslissing vallen welke van de drie series definitief van het scherm moet verdwijnen. "In het ergste geval blijft er maar één over", aldus de Telegraaf in haar editie van vandaag. Nieuwe opnames van Costa! stonden dit jaar niet op het programma, de beslissing om geld te steken in Bitches en Sprint was al geruime tijd bekend. De aankoop van ONM is vrij plotseling tot stand gekomen. Dat heeft natuurlijk impact op het gehele aanbod van BNN. Drama is niet goedkoop", aldus BNN-directeur Maarten van Dijk.
BRON: www.mediamagazine.nl
LOL, een baggerfusie.......quote:Op maandag 30 mei 2005 16:37 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM EINDE COSTA! ?
* Babette begint spontaan te huppelen...quote:Op maandag 30 mei 2005 16:50 schreef Wup het volgende:
zwaaipost:)
Is de boodschap niet duidelijk?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:46 schreef Perrow het volgende:
Email anders even Iwan: messengerboy_2005@hotmail.com of je afleveringen hebt van voor 1999 en hoe duur enzo (voor RTLAktueel)
Gebruik je Orginial z'n mail nou?!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:46 schreef Perrow het volgende:
Email anders even Iwan: messengerboy_2005@hotmail.com of je afleveringen hebt van voor 1999 en hoe duur enzo (voor RTLAktueel)
Maar ik had het mailtje van Tijmen (rtl4actueel.web-log.nl) toch al beantwoord?!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:46 schreef Perrow het volgende:
Mooi zo, Costa! was dit seizoen echt bagger... Voorgaande seizoenen gingen nog wel een beetje, maar dit... Ik hoop alleen niet dat ze Costa! in ONM willen schuivenquote:
Ze gaan ONM verjongen door José eruit te schrijven. Een fusie met Costa is nu Ilyas (overbodig) geworden.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:38 schreef Novak het volgende:
Mooi zo, Costa! was dit seizoen echt bagger... Voorgaande seizoenen gingen nog wel een beetje, maar dit... Ik hoop alleen niet dat ze Costa! in ONM willen schuivenEn dan doel ik op het jongerengehalte dat omhoog moet
![]()
Blijkbaar issie niet aangekomen, zou jij het kunnen mailen naar mij? Bedankt, dan geef ik het aan Thijmen door.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar ik had het mailtje van Tijmen (rtl4actueel.web-log.nl) toch al beantwoord?!![]()
Wat Ylias betreft die is niet overbodig geworden, die is al die tijd al overbodig geweest!!!!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Een fusie met Costa is nu Ilyas (overbodig) geworden.
Vergeet vandaag, want morgen is er weer een nieuwe morgen.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:17 schreef babette21 het volgende:
Ook Julia heeft de lipgloss ontdekt, Joyce had 'n walgelijke sjaal om en Hugo heeft nog steeds 'n plofkop
En Hillard was kwijt en.... ach laat maar.......
Is Ron gekrabt door een kat, een tijger of Xena (toen hij haar vermoordde)?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Iets zegt mij dat Ares niet zo maar een kat is.
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
oh en trouwens, nog ff over Costa.....
we hebben die zwembroeken helemaal niet nodig!! Bij ONM hebben webadmutsen
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
afbeelding
bijzonder origineel idd.... maar ja, ik kijk toch geen gtst meer, dus ze doen maar.......quote:Op maandag 30 mei 2005 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Na Sander Foppele moet Sebastiaan Labrie er ook aan geloven:
Lekker origineel weer.
of hij wordt gabber, dat kan natuurlijk ook...quote:
Ik had er ergens al iets over gelezen ja. Maarre ik zie geen plaatjes alleen kruisjes.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Na Sander Foppele moet Sebastiaan Labrie er ook aan geloven:
Lekker origineel weer.
BTW: De GTST site is weer gratis toegankelijk...
Sinds Xena naar 'het huis' is gegaan hebben we haar niet meer gezien.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Is die Rooie slet van Ron nou dood of heb ik iets gemist?
Marielle >>> Xena >>> Whiskas?????quote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Sinds Xena naar 'het huis' is gegaan hebben we haar niet meer gezien.![]()
Ik vond haar toch al niet echt boeiend..... Ze had gelijk Tara wel mee mogen nemen!!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sinds Xena naar 'het huis' is gegaan hebben we haar niet meer gezien.![]()
Alleen Renée geeft toe dat ze volslagen niets meer weet. De rest weet het zelf niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
Hillard zet gewoon 'n brilletje op...
of hij faket weer even 'n coma, hebben die knoeiers toch niet door
Dat is niet moeilijk als Taralala d'r stomme waffel niet dichthoudt.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Maar Ron weet natuurlijk wel dat Lizzy iets van plan is... hij is niet gek...
Dat doet me denken aan een quote van Anton Noordermeer in Westenwind: "Felix, oeh, dat smaakt!" (nadat Felix uit angst voor een tijger (!) door de hakselaar is gegaan en gevoerd wordt aan zijn eigen honden)quote:
gek op zijn eigen manierquote:Op maandag 30 mei 2005 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Maar Ron weet natuurlijk wel dat Lizzy iets van plan is... hij is niet gek...
allangquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:31 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie allemaal de schuifpuzzel al gedaan?
volgens mij gaan er alleen maar vogeltjes dood bij onm.......quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:42 schreef Svensational het volgende:
Tara gaat misschien dood volgende week
quote:MA. 06-06-2005
Shirina probeert Daan moed in te praten terwijl Daan al in het geheim bezig is zijn begrafenis te regelen. Lizzy vindt het moeilijk om constant tegen haar vrienden te moeten liegen over Ron. Joyce vindt het een waardeloos idee van Niels om Hillard in de val te lokken. Het gemak waarmee Elif met sommige patiënten omgaat wekt hier en daar verbazing.
DI. 07-06-2005
Is Tara dood of niet? Is Ron hier schuldig aan? Zelfs pertinente leugens zijn Chris niet teveel als hij zijn experimentele behandeling maar voort mag zetten. Renée komt voor het eerst weer in haar vertrouwde huis, maar is dat nog wel zo vertrouwd? Kyra probeert zich groot te houden als Daan vertelt hoeveel hij van Shirina houdt.
WO. 08-06-2005
Elif en Ilyas krijgen ruzie om een patiënt, nou... eigenlijk omdat Elif vindt dat ilyas zich niet zo macho moet gedragen. Op de afdeling waar Daan ligt is het niet echt Rozengeur en Maneschijn. JP en José passen minder goed bij elkaar dan ze aanvankelijk dachten. Bettina ziet hij Yvonne en Pascal met elkaar omgaan en belt de kinderbescherming maar weer eens. Iris dacht van Hillard af te zijn, helaas...
DO. 09-06-2005
Eigenlijk door gewoon te zijn wie hij is, weet Chris Sanne zozeer tegen zich in het harnas te jagen dat ze hem hartgrondig haat. Ze zoekt wraak door een journalist over Chris in te lichten. Hillard schiet uit zijn slof bij die lieve mevrouw Janssen. Joost zet Hugo onder zware emotionele druk om erachter te komen hoe diens relatie met Lizzy nou toch in elkaar steekt. Gaat Hugo liegen of de waarheid spreken?
VR. 10-06-2005
Ron suggereert aan Tonnie dat hij Tara nooit of te nimmer meer terug zal zien. Tonnie daagt hem uit tot een duel. Wie is wie de baas? Joyce ergert zich mateloos aan die opdringerige Sanne: Renée is háár zus en dus moet zij een goede band met haar willen, er niet met een surrogaatverpleegster! Het interview met Chris wordt gepubliceerd en hij is uitermate verbaasd over het resultaat.
Carloquote:Bettina ziet hij Yvonne en Pascal met elkaar omgaan en belt de kinderbescherming maar weer eens
zijn eerste goeie actiequote:Shirina probeert Daan moed in te praten terwijl Daan al in het geheim bezig is zijn begrafenis te regelen.
Babette vindt van niet...quote:Joyce vindt het een waardeloos idee van Niels om Hillard in de val te lokken.
wat ik zeg, dood vogeltje...quote:Is Tara dood of niet? Is Ron hier schuldig aan?
exit Joséquote:JP en José passen minder goed bij elkaar dan ze aanvankelijk dachten.
hoe kan ze dat nou denken? een Hillard gaat echt niet weg zonder afscheidsfeestje hoorquote:Iris dacht van Hillard af te zijn, helaas...
exit mevrouw Jansenquote:Hillard schiet uit zijn slof bij die lieve mevrouw Jansen.
LOLquote:[...] en niet met een surrogaatverpleegster!
Yorinquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
En waar haal je die verhaaltjes toch vandaan Iwan, heb net een half uur lopen zoekenWant dit komt niet uit VM..
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
wat ik zeg, dood vogeltje...
Carloquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:41 schreef Taurus het volgende:
Wie schrijft toch altijd die spoilers van ONM? Ik vind die namelijk altijd 'n stuk minder professioneel geschreven dan die van GTST.
hieperdepiep hoeraquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:44 schreef babette21 het volgende:
oh btw: er is er één jarig, hoera hoera....
[afbeelding]
feliciteren kan tot 19.00 uur via tamara@radio538.nl
De verjonging is weer in gang gezet!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM Presents: Lotje & Bas...
Oppassen dus!
ach welnee.... [ eerder 'n glazen huisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:23 schreef haagse_elfje het volgende:
ONM wordt gewoon ZOOP ben ik bang voor
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach welnee.... [ eerder 'n glazen huis]
quote:MERLIJN KAMERLING SCOORT ROL IN ONM
Het zoontje van Isa en Antonie Kamerling heeft vrijdag opnames voor de soapserie.
Het gaat om een heel klein rolletje. Merlijn speelt, hoe toepasselijk, het zoontje van Antonie. Het idee om Merlijn te vragen voor de rol, kwam van zijn eigen vader. "Ik las in het script dat er een scène aan zat te komen waarin ik mijn zoontje zou ontmoeten. Toen dacht ik dat het leuk zou zijn als Merlijn die rol zou gaan spelen."
Of Merlijn het ook leuk vindt om naast zijn vader in ONM te acteren is Antonie niet helemaal duidelijk. "Ik weet het niet. Ik heb hem gelokt met tien euro."
Toen Antonie aan Merlijn vroeg of hij in ONM wilde spelen, was de kleine Kamerling meteen enthousiast. Maar dat veranderde al snel. "Vijf minuten later vroeg hij me of er ook allemaal mensen bij de opnames aanwezig waren. Toen ik 'ja' zei vertelde Merlijn me dat hij eigenlijk niet durfde. Toen bood ik hem tien euro. Merlijn moest toen even nadenken en toen zei hij 'voor tien euro doe ik het!'"
Vrijdag heeft Merlijn Kamerling zijn opnames. Wanneer hij in ONM te zien is, is nog niet bekend.
Ik heb Bettina B. Nog niet gezien vandaag....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb Bettina beter zien spelen....
hij wacht in de kast om naar buiten te komenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
De eerste helft is weer akelig Hillardloos.![]()
Als hij eruit komt, kunnen ze mooi Joost er in stoppen en de sleutel weggooien.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij wacht in de kast om naar buiten te komen
joost moet gewoon naar het slachthuis gebracht worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:48 schreef soapie het volgende:
[..]
Als hij eruit komt, kunnen ze mooi Joost er in stoppen en de sleutel weggooien.
Dat dacht ik ook gelijk!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:59 schreef haagse_elfje het volgende:
en opeens gaan de liftdeuren dichtPascal
Straks gaat hij nog Dr. Stinkerd Knoeilap Coffeeboy rimmen!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
hij wacht in de kast om naar buiten te komen
omdat ze belangrijker dingen te doen heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:02 schreef soapie het volgende:
Waarom gaat Joyce eigenlijk niet bij Daan langs?? Die twee hebben toch ook ooit eens samen iets gehad ....
Ehm, ze kan de weg niet vinden?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:02 schreef soapie het volgende:
Waarom gaat Joyce eigenlijk niet bij Daan langs?? Die twee hebben toch ook ooit eens samen iets gehad ....
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
en omdat ze zo lief is om een beetje rekening met mij te houden en de Foppelescenes beperkt te houden
Ja, dat kan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ze belangrijker dingen te doen heeft
en omdat ze zo lief is om een beetje rekening met mij te houden en de Foppelescenes beperkt te houden
Jaja, directrice die de weg in eigen ziekenhuis niet kan vinden!! Zelfde syndroom als d'r zus zeker....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:05 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ehm, ze kan de weg niet vinden?
Dat ie maar zo lang mogelijk blijft vechten! Ik hoop echt dat ie er weer boven op komtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:56 schreef haagse_elfje het volgende:
Daan je ligt niet dood te gaan, je gaat gewoon DOOD...het liefst zo snel mogelijk
Hij is in ieder geval niet ontoerekeningsvatbaar!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:06 schreef babette21 het volgende:
was wel verbaasd dat Hillard z'n excuses ging aanbieden,
dat hij uberhaupt weet wat ie gedaan heeft...
Neeh, der alter neemt het steeds overquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:06 schreef soapie het volgende:
[..]
Jaja, directrice die de weg in eigen ziekenhuis niet kan vinden!! Zelfde syndroom als d'r zus zeker....![]()
Ja, nou??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Weer een teleurstelling, de uitzending was weer bijna Hilly-loos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |