Goed lezen! Je moet eerst op 'FREE' drukken en vervolgens een minuutje wachten. Dan komt de link tevoorschijn en kun je het bestand downloaden.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je nog wat anders dan die ontiegelijke kutpagina? Hoe down je daar iets?
quote:RTL: 'ALLE PROGRAMMA'S IN BREEDBEELD'
RTL Nederland, eigenaar van RTL 4, RTL 5 en Yorin, is van plan binnenkort alle uitzendingen in 16 : 9 te gaan verzorgen. Dat bleek tijdens de paneldiscussie over high definition televisie, die plaatsvond tijdens de AVManifestatie.
Leo van der Goot, directeur televisie RTL Nederland: "Van HD is bij ons voorlopig geen sprake, maar wij zijn wel volop bezig met de omschakeling naar 16 : 9. Een precieze datum wil ik er niet op plakken, maar op korte termijn zullen we al onze programma’s in breedbeeld uitzenden."
BRON: rtlnl.web-log.nl
sadist..... nee hoor, 't maakt eigenlijk niet uit, kijk nauwelijks naar 4,5 of eh 7 dus...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Slecht nieuws voor Babette?
Er gebeurt helemaal niets. Bij iedereen, want de downloadteller staat op 0!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Goed lezen! Je moet eerst op 'FREE' drukken en vervolgens een minuutje wachten. Dan komt de link tevoorschijn en kun je het bestand downloaden.
Het lukt mij ook niet, maar de teller staat op 1 nu, het is dus iemand wel gelukt.....quote:Op zondag 29 mei 2005 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal niets. Bij iedereen, want de downloadteller staat op 0!
Ehm, nee?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
De zooi werkt inderdaad niet goed. Of ik ff een uur wil wachten, omdat de file zo groot is. Yeah right! Alsof ik niets beters heb te doen.
De meeste flix van Iwan vertonen errors.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:04 schreef babette21 het volgende:
ik schijn 'm gedownload te hebben, maar kan 'm niet openen
realplayer vraagt om updates en divx geeft gewoon 'n error.... maar goed, da's mijn pc he, die heeft altijd wat
doe's niet zo achterlijk jij, da's helemaal niet waar...quote:Op zondag 29 mei 2005 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
De meeste flix van Iwan vertonen errors.
Hij zet tenminste filmpjes onlinequote:Op zondag 29 mei 2005 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De meeste flix van Iwan vertonen errors.
Dat is nou Babette's manier van het uiten van vriendelijkheid ... maar ... ehhh ... dat ligt aan haar pc.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:08 schreef babette21 het volgende:
doe's niet zo achterlijk jij, da's helemaal niet waar...![]()
Ja, daartoe ben jij in geen duizend jaar in staat, maar wat heb ik aan die flix als ik ze niet kan downen of openen!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hij zet tenminste filmpjes online
Jij wel dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, daartoe ben jij in geen duizend jaar in staat, maar wat heb ik aan die flix als ik ze niet kan downen of openen!
Wie ik?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kap eens met dat offtopiczeiken! Ga wat zinnigs doen!
Hahahaha maak er dan maar twee van!!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef babette21 het volgende:
* Babetje springt in de auto, rijdt naar Brabant en gaat Iwan een dikke zoen geven![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef babette21 het volgende:
* Babetje springt in de auto, rijdt naar Brabant en gaat Iwan een dikke zoen geven![]()
![]()
quote:
Zolang jij met die Hillardkop van je mijn Iris niet belaagt of nog erger .... naait!quote:
Zeg, waar is die avatar die ik voor je gemaakt hadquote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Hij zet tenminste filmpjes online
Zouden Lizzy en Hugo net doen alsof ze uit elkaar zijn, omdat Lizzy gaat infiltreren, of is het juist daarom echt uit?quote:Lizzy laat Joost glashard weten dat hij ondanks haar breuk met Hugo echt geen kans bij haar maakt
Die misbruik ik al.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Zeg, waar is die avatar die ik voor je gemaakt had?
Ik snap het niet, dit is zo'n beetje de saaiste scene ever, wat is er zo speciaal aanquote:Op zondag 29 mei 2005 19:44 schreef babette21 het volgende:
m'n geheugen had me niet in de steek gelaten: prima scene!!!
Dat was vlak voordat Claire werd afgestoken.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ik snap het niet, dit is zo'n beetje de saaiste scene ever, wat is er zo speciaal aan
Is dit al geweestquote:Tenslotte hebben Mike Starink en Doesjka Dubbelt (presentatoren van Lijn 4) ook een piepklein gastrolletje. Zij spelen zichzelf als presentatoren van Lijn 4. Bij hen is zogenaamd een personage (Julia) uit ONM te gast en een ander personage (Job Joris) ziet die fake-uitzending van Lijn 4 dan op tv.
Ja, toen was er net een crisis tussen Lizzy en Joost en Julia was pas in land om naar goud te zoeken. Onder dat interview bestrafte Joost het tv-toestel: zie fotoarchief van Iwan.quote:
quote:
Yolanthe Mooiste Jong Talent van 2005
Onderweg naar Morgen-actrice Yolanthe Cabau van Kasbergen is de winnares van de Sp!ts Mooiste Jong Talent Award. Tijdens de FHM 100 Sexiest Women in the World Party nam de exotische schoonheid gisteravond haar hoofdprijs in ontvangst onder luid gejuich van collega's en genodigden. In de Zuiveringshal van de Amsterdamse Westergasfabriek werd bekendgemaakt dat Yolanthe door de lezers van Sp!ts is verkozen boven Bracha van Doesburg, Loes Haverkort, Caro Lenssen en Monique van der Werff. De actrice kreeg een reischeque voor een vakantie van acht dagen, aangeboden door HotelPlan, uitgereikt door Sp!tsdirecteur Rob Eijkelenkamp.
ik ging er ook niet vanuit dat anderen 'm goed vonden, hoeft ook nietquote:Op zondag 29 mei 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ik snap het niet, dit is zo'n beetje de saaiste scene ever, wat is er zo speciaal aan
Ehm.....Zou zo even wisselen.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, waar is die avatar die ik voor je gemaakt had?
Moeten wij eens in het GTST topic proberenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
steeds om gtst-troep vragen in een onm-topic is ook niet erg tactisch he
quote:ONM EINDE COSTA! ?
Costa!, het paradepaardje van BNN, moet misschien ruimte maken voor twee andere dramaproducties van de omroep. Van Bitches staat begin september een nieuwe reeks op het programma. In december gaat Sprint van start, een dramaserie over fietskoeriers. Afhankelijk van de waardering van deze twee producties maakt BNN de balans op en zal er een beslissing vallen welke van de drie series definitief van het scherm moet verdwijnen. "In het ergste geval blijft er maar één over", aldus de Telegraaf in haar editie van vandaag. Nieuwe opnames van Costa! stonden dit jaar niet op het programma, de beslissing om geld te steken in Bitches en Sprint was al geruime tijd bekend. De aankoop van ONM is vrij plotseling tot stand gekomen. Dat heeft natuurlijk impact op het gehele aanbod van BNN. Drama is niet goedkoop", aldus BNN-directeur Maarten van Dijk.
BRON: www.mediamagazine.nl
LOL, een baggerfusie.......quote:Op maandag 30 mei 2005 16:37 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM EINDE COSTA! ?
* Babette begint spontaan te huppelen...quote:Op maandag 30 mei 2005 16:50 schreef Wup het volgende:
zwaaipost:)
Is de boodschap niet duidelijk?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:46 schreef Perrow het volgende:
Email anders even Iwan: messengerboy_2005@hotmail.com of je afleveringen hebt van voor 1999 en hoe duur enzo (voor RTLAktueel)
Gebruik je Orginial z'n mail nou?!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:46 schreef Perrow het volgende:
Email anders even Iwan: messengerboy_2005@hotmail.com of je afleveringen hebt van voor 1999 en hoe duur enzo (voor RTLAktueel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |