Toen GTST een minuut of 10 aan de gang was was ik al vergeten hoe ONM eindigde.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:38 schreef babette21 het volgende:
volgens mij heb ik vandaag geen reet gemist [en 't begon zo hoopvol deze week]
ik heb 't vannacht maar even gekeken, je moet wat me die hitte...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Toen GTST een minuut of 10 aan de gang was was ik al vergeten hoe ONM eindigde.
"het kleine huis" was toch iets van Sanne?? dat ging ze kijken toen ze nog wat met Chris had....quote:Xena is naar 'het huis'... niet te verwarren met het kleine huisje op de prairie van Joost.
mooiquote:Maandag en dinsdag krijgen we weer een flinke dosis Hillard.![]()
Joost heeft ooit bekend dat hij Het Kleine Huisje... op VHS heeft en dat hij die draait wanneer hij in een dipje zit... Sanne is een copycat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:06 schreef babette21 het volgende:
"het kleine huis" was toch iets van Sanne?? dat ging ze kijken toen ze nog wat met Chris had....
Ach, hij geilt gewoon op Melissa Gilbert (Laura Ingalls)!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost heeft ooit bekend dat hij Het Kleine Huisje... op VHS heeft en dat hij die draait wanneer hij in een dipje zit... Sanne is een copycat.
Die rooie veert maandag op en knotst met haar kop tegen die van Frommel. Liggen ze beiden voor pampus.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
dat bedoel ik.. bijna 2, omdat hij er al 1 echt vermoord had
Dat was geen moord, maar dood door schuld.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
dat bedoel ik.. bijna 2, omdat hij er al 1 echt vermoord had
Ik denk niet dat Marlon daar wakker van ligt... de uitkomst voor hem blijft hetzelfde.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was geen moord, maar dood door schuld.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Iwan, deze was van jou toch?! heb je die - heel toevallig - ook als avi?!?!
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:26 schreef Perrow het volgende:
Ik maak een special over Seth Kamphuis. En ik zag dat Iwan nog wat foto`s van hem heeft waar hij de liefde bedrijft met Babette uit ONM. Die zijn samengebundeld in de kopfoto van zomerquiz 3. Zou ik die aub mogen hebben? Alvast bedankt.
je bent liefquote:Op zondag 29 mei 2005 07:55 schreef Iwan1976 het volgende:Ik zal die scène binnenkort voor je rippen van dvd naar avi.
dan kan hij deze look wel [weer] aannemenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu ONM naar BNN gaat kunnen ze de Stalkshow misschien weer van stal halen...
met als presentator Hillard Kroon.![]()
Dat brilletje staat hem wel.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
dan kan hij deze look wel [weer] aannemen
[afbeelding]
ik snap de link tussen de [evt. dode] moeder van Chris en de vader van Kyra niet helemaal, maar goed...quote:Aram weigert aanbod BNN #2
BNN heeft Aram v/d Rest een verzoek gedaan om zijn verhaallijnen aan te passen, zodat Chris zijn moeder wèl leeft. Als Arjo Vroman (Chris Tates) hoort dat Chris beweert dat zijn moeder overleden is, zou vroeg of laat boven water komen dat hij Marlon Isarin zou hebben vermoord. De reden voor dit aanbod hiervan is dat de verhaallijn van Chris zijn moeder wel erg gevoelig zou liggen i.v.m. met het feit dat Aram's moeder Josine van Dalsum (bekend van o.a. 'De Erfenis') niet lang meer te leven heeft. En als Aram een keer als zijn rol Chris zou vertellen dat zijn moeder zelfmoord had gepleegd, zou hij hieraan herinnerd worden. Maar Aram vond dit niet nodig, omdat hij prima werk en privé gescheiden zou kunnen houden.
bron: http://www.allaboutonm.web-log.nl/
BNN heeft hier blijkbaar ook al lurkers.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap de link tussen de [evt. dode] moeder van Chris en de vader van Kyra niet helemaal, maar goed...
hoe bedoel je?quote:
nog even geduld Iwan... als dit topic vol is [en ik dan toevallig aanwezig ben] is 't zover....quote:Arthur moet terug in ONM !!!
Superman-verhaallijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:19 schreef babette21 het volgende:da's voor als ie voor de tweede keer vrijkomt/ontsnapt
hij leest op 't verkeerde forum mee....quote:ben ik onderhand bezig met voorbereidingen voor de voorstelling
"Ivanov" die deze zomer vanaf half juli in het openlucht theater in het
amsterdamse bos te zien zal zijn.
Het decor bestaat uit een hele hoop op elkaar gestapelde caravans.
En omdat daarvoor caravans van de sloop zijn gebruikt, kun je je voorstellen
dat er hier en daar flink gepoetst moet worden.
-En daar ben ik dan graag bij, alleen al omdat het met een klein beetje zon
heerlijk is buiten te zijn daar!-
(Bovendien moest ik dringend tekst gaan leren;
Iets wat ik altijd een beetje voor me uit schuif,... En de 30ste beginnen de
repetities.)
Grappig klein toeval: De scène's vorig seizoen waarin ik met Iris in het
park had afgesproken, en haar toen mijn auto in probeerde te sleuren om haar
dat paarden verdovings middel te geven, zijn opgenomen bij een bruggetje dat
naast het openlucht theater ligt. Ik fiets daar nu weer steeds langs, en
denk dan weer terug aan die opnamedag...
Maar goed; iets over mijzelf. Je hebt vast onderhand de info op de site van
ONM gevonden, en blijkbaar ook mijn eigen website, dus ik zal hier niet mijn
c.v. gaan herhalen. Die informatie mag je allemaal daarvandaan plukken.
Misschien vermeldens waardig dat ik op de toneelschool in Eindhoven in de
klas zat met Betje Koolhaas. Die in Goudkust speelde, en nu in GTST. Geinig
toch?
In het kort komt het erop neer dat ik graag toneel speel. En pas sinds ONM
heb ondekt hoe leuk film of TV kan zijn.
Voor een toneelstuk repeteer je een paar weken, en dan ga je met elkaar op
tournee. Je vormt een "groep" en gaat gezellig met elkaar om. Dat miste ik
bij televisie.
Voor ONM had ik nooit een rol gespeeld die in meer dan één aflevering zat.
En dus neem je dan maar 1 of twee dagen op, en dan leer je de crew niet echt
kennen, en heb je maar kort contact met de andere cast leden.
Vorig jaar, toen ik Hillard voor het eerst deed, vond ik het dus erg leuk er
wat langer bij te zijn! De opnames waren verspreid over twee en een halve
maand of zoiets, en daarom had ik de gelegenheid eens wat verschillende
dingen uit te proberen, de camera mensen, setdressers etc. en regisseurs te
leren kennen, en lol te hebben met de andere acteurs.
En om terug te komen was weer heel leuk! Ik heb onderhand veel bewondering
voor hoe hard er gewerkt wordt daar op de set. Voor een scène is niet veel
tijd omdat er natuurlijk 5 afleveringen per week opgenomen moeten worden.
Dus het tempo ligt hoog, voor de crew zijn het lange lange dagen, en ondanks
dat blijft iedereen erg zijn best doen om er iets moois van te maken! Super
positieve sfeer, en erg inspirerend, vind ik. Gaaf toch; dat terwijl er soms
al een uur achterstand is op het opname schema, een cameraman snel nog even
vraagt of je iets even zus of zo anders kunt doen, omdat ie dan een nog
mooier shot kan maken?!?! Of de dames van make-up, die vaak vreselijk druk
zijn omdat er veel figuratie is bijvoorbeeld, en toch iedereen die bij ze in
de stoel zit even speciale aandacht willen geven. Ik vind dat knap.
Over Hillard; Het is natuurlijk een ontzettende creep. Maar oh zo leuk om te
spelen...
Ik lees af en toe reacties op het forum, waaronder iemand die schreef dat ze
als ze me in het echt zou tegen komen, gelijk een blokje om zou lopen. En
iemand anders die schreef dat ie het best zielig voor me vond dat ik zo
lelijk ben, en enge ogen heb. Hihi. Daar heb ik dan weer lol om. Ik denk dat
het een goed teken is als Hillard blijkbaar lekker eng overkomt. Verder ben
ik best tevreden over mijn uiterlijk, en wie me in het echt tegenkomt heeft
niets te vrezen. (Een blokje omlopen staat natuurlijk vrij..) Maar zo'n
idioot als Hillard spelen is gewoon ontzettend leuk om te doen! Brutaal
zijn, bot, dwangmatig liegen en bedriegen, manipuleren, op een krankzinnige
manier verliefd zijn;... Allemaal smaakjes die aan het personage zijn toe te
voegen. En zo bied de rol veel mogelijkheden: Voor mevr. Janssen is Hillard
de aardige Lars, voor Niels is hij de moordenaar van zijn vrouw, En voor
Iris een bron van angst en zorgen. Grappig genoeg speel ik vaak niet
"boosaardig" maar juist: "Ik-heb-de-beste-bedoeingen-met-je", maar omdat dat
zo totaal voorbij gaat aan het gevoel van de andere personages, werkt het
als heel eng en bedreigend. (Hoop ik dan maar, bedoel ik. Tja.)
Mijn lijntje gaat naar een -wat ik hoop- knallede finale toe, en ik ben
benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik zit in iedergeval met plezier te kijken
steeds. Ik hoop jij ook.
EDIT: bron = http://onmplaats.web-log.nl/
quote:Ik ben blij dat ik weer terug ben in ONM", vertelt Sander Foppele TV Gids Online. "Daan is geen kok meer en ik hoef niet meer voortdurend in de keuken te staan. Vind ik wel fijn, ik werd echt helemaal gek van die komkommers, ik heb er de afgelopen jaren wel 6000 gesneden. Verder is het natuurlijk een warm bad waar ik weer in terecht ben gekomen. En is Daan, net als ikzelf, een stuk volwassener geworden. Ik heb persoonlijk ook het nodige meegemaakt, op het gebied van relaties en dergelijke - dat kan ik nu allemaal mooi in mijn spel kwijt. Jaren geleden was ik degene die de adviezen kreeg, van collega's als Chris Jolles en Annemieke Verdoorn. Nu heb ik die adviezen niet meer nodig; door vierenhalf jaar soapervaring speel ik veel doelbewuster en sta ik heel anders in een scène. Nu ben ik degene die soms tips geeft aan beginnende collega's. En ik vind het heel leuk om te zien dat die goed worden ontvangen."
Achterlijke meisjes
In al die jaren tv is Sander een BN'er geworden, met veel fans. Daar merkt Sander zowel de positieve als de negatieve kanten van: "Ik houd van mijn fans, en heb al heel wat gekke en leuke dingen met ze meegemaakt. Iemand die midden in een file vanaf 500 meter op me af komt rennen om een handtekening te vragen bijvoorbeeld. Maar ik ben ook wel eens gestalkt door twee achterlijke meisjes. Die kwamen bij mijn ouders aan de deur, waren achter het nummer van mijn mobiele telefoon gekomen. Heel vervelend allemaal - ik heb mijn mobiele nummer de afgelopen jaren wel acht keer moeten veranderen. Sinds ik voor mijn rol mijn hoofd kaal heb moeten scheren, word ik een stuk minder herkend. Nee, dat is nog niet op tv te zien geweest, dat komt nog."
15.000 keer
In de anderhalf jaar dat hij niet in de soap te zien was, heeft Sander zich op de nodige presentatieklussen gestort.: "Yorin goes out en Wannahaves waren hartstikke gaaf om te doen. En ik zou naast ONM nog best tijd hebben voor andere dingen. Een internationale doorbraak? Er zijn zoveel mensen die het in Hollywood proberen. Het is Nederland al moeilijk om een mooie rol te krijgen; in de V.S. is dat nog 15.000 keer moeilijker. Op dit moment schat ik mijn kansen daar niet zo hoog in - ik houd het voorlopig bij ONM."
Bron: Sander Foppele fanclub
* Babette heeft geen flauw idee wat "Bad candy was here" is...quote:Vandaag was Kim Pieters in Bad Candy was Here!
Zelf heb ik het niet gezien maar ik weet wel dat ze Concita Lopez speelde de zangleraares van de band en dat ze verliefd werd op Jack de manager van de band.
Misschien komt ze nog vaker in de serie maar dat weet ik niet zeker het is iedere zaterdag om 18.35 uur te zien op Nickelodeon!
Was al bekend:quote:Op zondag 29 mei 2005 16:58 schreef babette21 het volgende:
Wisten wij al dat Aram v/d Rest in de film Doodeind gaat spelen???
of kom ik nu met een héél achterhaald bericht??
Volgens mij is dit het...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:03 schreef babette21 het volgende:
* Babette heeft geen flauw idee wat "Bad candy was here" is...
haha dat zal dan wel jaquote:
Goed klasje was dat.quote:Misschien vermeldens waardig dat ik op de toneelschool in Eindhoven in de
klas zat met Betje Koolhaas.
quote:JP GEEN VRIENDIN MEER?
Frits Jansma (JP) zei vanochtend in 'The Max' ook dat ze hebben besloten dat hij geen vriendin meer krijgt. Ze vinden JP zonder vriendin leuker dus het gaat uit met José.
BRON: onmplaats.web-log.nl
Jose is toch een nutteloos figuur, weg ermee dus..... Ik had van Marina de Graaf wel wat meer verwacht dan een saai mens met een boekenclubje.....quote:Ze vinden JP zonder vriendin leuker dus het gaat uit met José.
JP is modern. Hij neemt de achternaam van José.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
en daarnaast is 't gewoon waar: JP hoort niet aan de vrouw...
stel dat ie ooit gaat trouwen, dan kan ie geeneens zijn achternaam afstaan!!
amenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:24 schreef soapie het volgende:
JP hoort geen vrouw en geen achternaam te hebben!!!JP moet gewoon JP blijven....
Als dit aanslaat misschien ook herhalingen van ONM?quote:GTST TERUG OP DE BUIS VANAF SEIZOEN 1!
RTL heeft ons laten weten dat GTST wél herhaald gaat worden vanaf seizoen 1, en waarschijnlijk wordt dit op woendagmiddag of zondagmiddag op RTL 5! Dus jullie kunnen over een paar maanden genieten van GTST vanaf seizoen 1 en alles zien, wat je nog nooit gezien had! Dus ga voortaan lekker zitten voor vijf afleveringen GTST achterelkaar, en je ziet oude personages als Arnie, Peter en Helen Helmink weer aan je voorbijkomen.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Wat ben je toch altijd weer vriendelijk....quote:Op zondag 29 mei 2005 18:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je nog wat anders dan die ontiegelijke kutpagina? Hoe down je daar iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |