Toen GTST een minuut of 10 aan de gang was was ik al vergeten hoe ONM eindigde.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:38 schreef babette21 het volgende:
volgens mij heb ik vandaag geen reet gemist [en 't begon zo hoopvol deze week]
ik heb 't vannacht maar even gekeken, je moet wat me die hitte...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Toen GTST een minuut of 10 aan de gang was was ik al vergeten hoe ONM eindigde.
"het kleine huis" was toch iets van Sanne?? dat ging ze kijken toen ze nog wat met Chris had....quote:Xena is naar 'het huis'... niet te verwarren met het kleine huisje op de prairie van Joost.
mooiquote:Maandag en dinsdag krijgen we weer een flinke dosis Hillard.![]()
Joost heeft ooit bekend dat hij Het Kleine Huisje... op VHS heeft en dat hij die draait wanneer hij in een dipje zit... Sanne is een copycat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:06 schreef babette21 het volgende:
"het kleine huis" was toch iets van Sanne?? dat ging ze kijken toen ze nog wat met Chris had....
Ach, hij geilt gewoon op Melissa Gilbert (Laura Ingalls)!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost heeft ooit bekend dat hij Het Kleine Huisje... op VHS heeft en dat hij die draait wanneer hij in een dipje zit... Sanne is een copycat.
Die rooie veert maandag op en knotst met haar kop tegen die van Frommel. Liggen ze beiden voor pampus.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
dat bedoel ik.. bijna 2, omdat hij er al 1 echt vermoord had
Dat was geen moord, maar dood door schuld.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
dat bedoel ik.. bijna 2, omdat hij er al 1 echt vermoord had
Ik denk niet dat Marlon daar wakker van ligt... de uitkomst voor hem blijft hetzelfde.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was geen moord, maar dood door schuld.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Iwan, deze was van jou toch?! heb je die - heel toevallig - ook als avi?!?!
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:26 schreef Perrow het volgende:
Ik maak een special over Seth Kamphuis. En ik zag dat Iwan nog wat foto`s van hem heeft waar hij de liefde bedrijft met Babette uit ONM. Die zijn samengebundeld in de kopfoto van zomerquiz 3. Zou ik die aub mogen hebben? Alvast bedankt.
je bent liefquote:Op zondag 29 mei 2005 07:55 schreef Iwan1976 het volgende:Ik zal die scène binnenkort voor je rippen van dvd naar avi.
dan kan hij deze look wel [weer] aannemenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu ONM naar BNN gaat kunnen ze de Stalkshow misschien weer van stal halen...
met als presentator Hillard Kroon.![]()
Dat brilletje staat hem wel.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
dan kan hij deze look wel [weer] aannemen
[afbeelding]
ik snap de link tussen de [evt. dode] moeder van Chris en de vader van Kyra niet helemaal, maar goed...quote:Aram weigert aanbod BNN #2
BNN heeft Aram v/d Rest een verzoek gedaan om zijn verhaallijnen aan te passen, zodat Chris zijn moeder wèl leeft. Als Arjo Vroman (Chris Tates) hoort dat Chris beweert dat zijn moeder overleden is, zou vroeg of laat boven water komen dat hij Marlon Isarin zou hebben vermoord. De reden voor dit aanbod hiervan is dat de verhaallijn van Chris zijn moeder wel erg gevoelig zou liggen i.v.m. met het feit dat Aram's moeder Josine van Dalsum (bekend van o.a. 'De Erfenis') niet lang meer te leven heeft. En als Aram een keer als zijn rol Chris zou vertellen dat zijn moeder zelfmoord had gepleegd, zou hij hieraan herinnerd worden. Maar Aram vond dit niet nodig, omdat hij prima werk en privé gescheiden zou kunnen houden.
bron: http://www.allaboutonm.web-log.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |