Wedje leggen over wanneer ze een stelletje worden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
[..].
Renee weet wel weer dat ze lesbisch is, ze is zo close met Sanne.
Cool! Net op tijd gelezen om de video gereed te zetten. Je begint nog eens lief te worden, Babette.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
reminder: om 21.20 uur op Ned2 terugblikken op MCW met oa Annemieke Verdoorn...
breedbeeldquote:GEEN ZORGEN OVER ONDERWEG NAAR MORGEN
Zo'n 2/3 weken geleden had ik Sander de Heer geschreven, omdat er toen niet echt duidelijkheid was over ONM en BNN en wat er nou zou gebeuren.
Maar natuurlijk kreeg hij die brief maandag pas omdat de eerste opnamedag werd uitgesteld.
Toch heb ik nog wat meer duidelijkheid gekregen en onderaan de brief schreef hij: Geen zorgen over Onderweg Naar Morgen.
Z'n redenen voor ons om geen zorgen te maken waren:
1. BNN is een veel beter alternatief dan bijv. Yorin of Veronica.
2. Er geen reclame zal zijn.
3. Ze heus niet alle oudere acteurs eruit gaan wippen omdat er dan geen basis meer is.
4. We nu op breedbeeld kunnen gaan draaien wat veel mooier is.
Kortom: ONM wordt er alleen maar mooier van!
Dus mensen; geen zorgen, over Onderweg naar Morgen.
BRON: Yorin
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:43 schreef babette21 het volgende:
ja wat heb ik daar nou aan??
vogens mij is m'n pc-scherm nog groter dan m'n tv-scherm?
Als ze het maar niet gaan verkutten door die overbodige kutlogo's in de zwarte bovenbalk te zetten, want dat ziet er uit als een vlag op een modderschuit.quote:
Sinds wanneer ben jij van je voetstuk gevallen? Sinds wanneer vind jij een lekker wijf niet meer lekker?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Nikkie kots kots
ach nee hequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:03 schreef Novak het volgende:
[..]
Wedje leggen over wanneer ze een stelletje worden?
Als je Nikkie niet leuk vindt, wens ik je Frommelmans toe!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:46 schreef haagse_elfje het volgende:
sinds dat ik ogen heb gekregen van god
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ze het maar niet gaan verkutten door die overbodige kutlogo's in de zwarte bovenbalk te zetten, want dat ziet er uit als een vlag op een modderschuit.
wees blij dat het geen tros-logo is, da's wel 't meest afzichtelijke exemplaar wat er bij zit....quote:
Dat is het nadeel van NL2. We krijgen straks twee logo's in beeld. Links dat van BNN en rechts dan van NL2.quote:
Wat denk je van de vier x vijf meter die de AVRO voor het logo nodig heeft?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef babette21 het volgende:
wees blij dat het geen tros-logo is, da's wel 't meest afzichtelijke exemplaar wat er bij zit....
Ja, Boulevard holt hard achteruit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Straks in RTL Boulevard: Antonie Kamerling
Kijk es aan! Dan heb je straks weer wat spaargeld over.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
Shit, dan werkt straks zeker de ONM SMS dienst ook niet meer.![]()
![]()
![]()
Volgens mij wordt ze zo blind als een mol! Haar terechte straf voor wat ze Marjolijn aandeed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Renee: "Ik ben het... Viktor... Viktor Couwenberg"
Btw.: het is Victor ... met een "c".quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Renee: "Ik ben het... Viktor... Viktor Couwenberg"
Like dûh. Iedereen komt maar drie dagen per week on screen. Dus je had dat woensdag al kunnen wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:59 schreef pberends het volgende:
Lekker bagger is ONM de afgelopen dagen... al twee dagen geen Hillard![]()
![]()
.
Waarom is dat dan? Kostenbesparing? Schijnbaar niet, want ONM is te duurquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Like dûh. Iedereen komt maar drie dagen per week on screen. Dus je had dat woensdag al kunnen weten
Net zoals nepcliffs kostenbesparingen zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
Dat is altijd al zo geweest.
Nou, vandaag was daar weer een goed voorbeeld vanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Net zoals nepcliffs kostenbesparingen zijn.
D'r kijkt toch geen hond op vrijdag.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
Niet echt boeiende cliff inderdaad. Zeker voor de vrijdag.
Ik heb lekker een airco van 2500 watt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
En vooral vandaag nietWat een hitte joh
En één echt (vader van Kyra)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef marleenhoofd- het volgende:
ach wat leuk, nu heeft chris al bijna 2 mensen per ongeluk vermoord, doe die goed!
Maar wel een foutje met grote gevolgen! (oersaaie filmpjes uit Kyra's oude doos)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef babette21 het volgende:
ah dat was geen moorddat was 'n foutje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |