Kijk es aan! Dan heb je straks weer wat spaargeld over.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
Shit, dan werkt straks zeker de ONM SMS dienst ook niet meer.![]()
![]()
![]()
Volgens mij wordt ze zo blind als een mol! Haar terechte straf voor wat ze Marjolijn aandeed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Renee: "Ik ben het... Viktor... Viktor Couwenberg"
Btw.: het is Victor ... met een "c".quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Renee: "Ik ben het... Viktor... Viktor Couwenberg"
Like dûh. Iedereen komt maar drie dagen per week on screen. Dus je had dat woensdag al kunnen wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:59 schreef pberends het volgende:
Lekker bagger is ONM de afgelopen dagen... al twee dagen geen Hillard![]()
![]()
.
Waarom is dat dan? Kostenbesparing? Schijnbaar niet, want ONM is te duurquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Like dûh. Iedereen komt maar drie dagen per week on screen. Dus je had dat woensdag al kunnen weten
Net zoals nepcliffs kostenbesparingen zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
Dat is altijd al zo geweest.
Nou, vandaag was daar weer een goed voorbeeld vanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Net zoals nepcliffs kostenbesparingen zijn.
D'r kijkt toch geen hond op vrijdag.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
Niet echt boeiende cliff inderdaad. Zeker voor de vrijdag.
Ik heb lekker een airco van 2500 watt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
En vooral vandaag nietWat een hitte joh
En één echt (vader van Kyra)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef marleenhoofd- het volgende:
ach wat leuk, nu heeft chris al bijna 2 mensen per ongeluk vermoord, doe die goed!
Maar wel een foutje met grote gevolgen! (oersaaie filmpjes uit Kyra's oude doos)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef babette21 het volgende:
ah dat was geen moorddat was 'n foutje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |