Maar ik had het mailtje van Tijmen (rtl4actueel.web-log.nl) toch al beantwoord?!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:46 schreef Perrow het volgende:
Email anders even Iwan: messengerboy_2005@hotmail.com of je afleveringen hebt van voor 1999 en hoe duur enzo (voor RTLAktueel)
Mooi zo, Costa! was dit seizoen echt bagger... Voorgaande seizoenen gingen nog wel een beetje, maar dit... Ik hoop alleen niet dat ze Costa! in ONM willen schuivenquote:
Ze gaan ONM verjongen door José eruit te schrijven. Een fusie met Costa is nu Ilyas (overbodig) geworden.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:38 schreef Novak het volgende:
Mooi zo, Costa! was dit seizoen echt bagger... Voorgaande seizoenen gingen nog wel een beetje, maar dit... Ik hoop alleen niet dat ze Costa! in ONM willen schuivenEn dan doel ik op het jongerengehalte dat omhoog moet
![]()
Blijkbaar issie niet aangekomen, zou jij het kunnen mailen naar mij? Bedankt, dan geef ik het aan Thijmen door.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar ik had het mailtje van Tijmen (rtl4actueel.web-log.nl) toch al beantwoord?!![]()
Wat Ylias betreft die is niet overbodig geworden, die is al die tijd al overbodig geweest!!!!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Een fusie met Costa is nu Ilyas (overbodig) geworden.
Vergeet vandaag, want morgen is er weer een nieuwe morgen.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:17 schreef babette21 het volgende:
Ook Julia heeft de lipgloss ontdekt, Joyce had 'n walgelijke sjaal om en Hugo heeft nog steeds 'n plofkop
En Hillard was kwijt en.... ach laat maar.......
Is Ron gekrabt door een kat, een tijger of Xena (toen hij haar vermoordde)?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Iets zegt mij dat Ares niet zo maar een kat is.
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
oh en trouwens, nog ff over Costa.....
we hebben die zwembroeken helemaal niet nodig!! Bij ONM hebben webadmutsen
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
afbeelding
bijzonder origineel idd.... maar ja, ik kijk toch geen gtst meer, dus ze doen maar.......quote:Op maandag 30 mei 2005 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Na Sander Foppele moet Sebastiaan Labrie er ook aan geloven:
Lekker origineel weer.
of hij wordt gabber, dat kan natuurlijk ook...quote:
Ik had er ergens al iets over gelezen ja. Maarre ik zie geen plaatjes alleen kruisjes.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Na Sander Foppele moet Sebastiaan Labrie er ook aan geloven:
Lekker origineel weer.
BTW: De GTST site is weer gratis toegankelijk...
Sinds Xena naar 'het huis' is gegaan hebben we haar niet meer gezien.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Is die Rooie slet van Ron nou dood of heb ik iets gemist?
Marielle >>> Xena >>> Whiskas?????quote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Sinds Xena naar 'het huis' is gegaan hebben we haar niet meer gezien.![]()
Ik vond haar toch al niet echt boeiend..... Ze had gelijk Tara wel mee mogen nemen!!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sinds Xena naar 'het huis' is gegaan hebben we haar niet meer gezien.![]()
Alleen Renée geeft toe dat ze volslagen niets meer weet. De rest weet het zelf niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
Hillard zet gewoon 'n brilletje op...
of hij faket weer even 'n coma, hebben die knoeiers toch niet door
Dat is niet moeilijk als Taralala d'r stomme waffel niet dichthoudt.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Maar Ron weet natuurlijk wel dat Lizzy iets van plan is... hij is niet gek...
Dat doet me denken aan een quote van Anton Noordermeer in Westenwind: "Felix, oeh, dat smaakt!" (nadat Felix uit angst voor een tijger (!) door de hakselaar is gegaan en gevoerd wordt aan zijn eigen honden)quote:
gek op zijn eigen manierquote:Op maandag 30 mei 2005 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Maar Ron weet natuurlijk wel dat Lizzy iets van plan is... hij is niet gek...
allangquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:31 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie allemaal de schuifpuzzel al gedaan?
volgens mij gaan er alleen maar vogeltjes dood bij onm.......quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:42 schreef Svensational het volgende:
Tara gaat misschien dood volgende week
quote:MA. 06-06-2005
Shirina probeert Daan moed in te praten terwijl Daan al in het geheim bezig is zijn begrafenis te regelen. Lizzy vindt het moeilijk om constant tegen haar vrienden te moeten liegen over Ron. Joyce vindt het een waardeloos idee van Niels om Hillard in de val te lokken. Het gemak waarmee Elif met sommige patiënten omgaat wekt hier en daar verbazing.
DI. 07-06-2005
Is Tara dood of niet? Is Ron hier schuldig aan? Zelfs pertinente leugens zijn Chris niet teveel als hij zijn experimentele behandeling maar voort mag zetten. Renée komt voor het eerst weer in haar vertrouwde huis, maar is dat nog wel zo vertrouwd? Kyra probeert zich groot te houden als Daan vertelt hoeveel hij van Shirina houdt.
WO. 08-06-2005
Elif en Ilyas krijgen ruzie om een patiënt, nou... eigenlijk omdat Elif vindt dat ilyas zich niet zo macho moet gedragen. Op de afdeling waar Daan ligt is het niet echt Rozengeur en Maneschijn. JP en José passen minder goed bij elkaar dan ze aanvankelijk dachten. Bettina ziet hij Yvonne en Pascal met elkaar omgaan en belt de kinderbescherming maar weer eens. Iris dacht van Hillard af te zijn, helaas...
DO. 09-06-2005
Eigenlijk door gewoon te zijn wie hij is, weet Chris Sanne zozeer tegen zich in het harnas te jagen dat ze hem hartgrondig haat. Ze zoekt wraak door een journalist over Chris in te lichten. Hillard schiet uit zijn slof bij die lieve mevrouw Janssen. Joost zet Hugo onder zware emotionele druk om erachter te komen hoe diens relatie met Lizzy nou toch in elkaar steekt. Gaat Hugo liegen of de waarheid spreken?
VR. 10-06-2005
Ron suggereert aan Tonnie dat hij Tara nooit of te nimmer meer terug zal zien. Tonnie daagt hem uit tot een duel. Wie is wie de baas? Joyce ergert zich mateloos aan die opdringerige Sanne: Renée is háár zus en dus moet zij een goede band met haar willen, er niet met een surrogaatverpleegster! Het interview met Chris wordt gepubliceerd en hij is uitermate verbaasd over het resultaat.
Carloquote:Bettina ziet hij Yvonne en Pascal met elkaar omgaan en belt de kinderbescherming maar weer eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |