Dat accuzuur is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, die hand van Ilyas is ook wel weer snel genezen.Aangezien hij gisteren alweer aan het werk was
Hilly vergat 't gedestilleerd water weg te laten. Een loden tussenplaat op Ilyas' kop was effectiever geweest. (Of zitten er geen loden tussenschotten meer in accu's?)quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat accuzuur is ook niet meer wat het geweest is.![]()
nee maar, dat was ook mijn eerste ingeving!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laat me raden: Xena is de dochter van de vrouw die door Lizzy werd gebeld.
Laat me raden, Chris?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Vuile kokosnotenkut!" Hahahahahahahahahahahahaha!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Vuile kokosnotenkut!" Hahahahahahahahahahahahaha!
Heb je die voorpoot eerst gewassen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
memorabel moment: * Babette schudt wiv de hand...
gelukkig, ik ben 't alweer als vanouds niet met je eens....quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is toch duidelijk dat het om Xena gaat. Ze heeft helemaal geen zin meer in Ron, maar zit er op de een of andere manier aan vast. Ze mag 'm niet meer. Dat zag ik gelijk toen ze haar gezicht afwendde, toen Ron met Tara aanpapte. Kijk de opnamen van een paar weken geleden nog maar eens terug.......
Xena is ongelukkig en wil van Ron af. Ze weet echter niet hoe ze van de gevaarlijke gek kan loskomen.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:08 schreef babette21 het volgende:
gelukkig, ik ben 't alweer als vanouds niet met je eens....
ze adoreert die man, is stinkend jaloers op Tara... dáárom doet ze ineens zo vaag... [textbook dit]
Ow ja, en het was geen zwart wit fotoquote:
Kleurfilms en - foto's bestonden in 1930 al.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Ow ja, en het was geen zwart wit foto.
Net als de rest van Nederlandquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee maar, dat was ook mijn eerste ingeving!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |