zijn eerste goeie actiequote:Shirina probeert Daan moed in te praten terwijl Daan al in het geheim bezig is zijn begrafenis te regelen.
Babette vindt van niet...quote:Joyce vindt het een waardeloos idee van Niels om Hillard in de val te lokken.
wat ik zeg, dood vogeltje...quote:Is Tara dood of niet? Is Ron hier schuldig aan?
exit Joséquote:JP en José passen minder goed bij elkaar dan ze aanvankelijk dachten.
hoe kan ze dat nou denken? een Hillard gaat echt niet weg zonder afscheidsfeestje hoorquote:Iris dacht van Hillard af te zijn, helaas...
exit mevrouw Jansenquote:Hillard schiet uit zijn slof bij die lieve mevrouw Jansen.
LOLquote:[...] en niet met een surrogaatverpleegster!
Yorinquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
En waar haal je die verhaaltjes toch vandaan Iwan, heb net een half uur lopen zoekenWant dit komt niet uit VM..
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
wat ik zeg, dood vogeltje...
Carloquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:41 schreef Taurus het volgende:
Wie schrijft toch altijd die spoilers van ONM? Ik vind die namelijk altijd 'n stuk minder professioneel geschreven dan die van GTST.
hieperdepiep hoeraquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:44 schreef babette21 het volgende:
oh btw: er is er één jarig, hoera hoera....
[afbeelding]
feliciteren kan tot 19.00 uur via tamara@radio538.nl
De verjonging is weer in gang gezet!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM Presents: Lotje & Bas...
Oppassen dus!
ach welnee.... [ eerder 'n glazen huisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:23 schreef haagse_elfje het volgende:
ONM wordt gewoon ZOOP ben ik bang voor
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach welnee.... [ eerder 'n glazen huis]
quote:MERLIJN KAMERLING SCOORT ROL IN ONM
Het zoontje van Isa en Antonie Kamerling heeft vrijdag opnames voor de soapserie.
Het gaat om een heel klein rolletje. Merlijn speelt, hoe toepasselijk, het zoontje van Antonie. Het idee om Merlijn te vragen voor de rol, kwam van zijn eigen vader. "Ik las in het script dat er een scène aan zat te komen waarin ik mijn zoontje zou ontmoeten. Toen dacht ik dat het leuk zou zijn als Merlijn die rol zou gaan spelen."
Of Merlijn het ook leuk vindt om naast zijn vader in ONM te acteren is Antonie niet helemaal duidelijk. "Ik weet het niet. Ik heb hem gelokt met tien euro."
Toen Antonie aan Merlijn vroeg of hij in ONM wilde spelen, was de kleine Kamerling meteen enthousiast. Maar dat veranderde al snel. "Vijf minuten later vroeg hij me of er ook allemaal mensen bij de opnames aanwezig waren. Toen ik 'ja' zei vertelde Merlijn me dat hij eigenlijk niet durfde. Toen bood ik hem tien euro. Merlijn moest toen even nadenken en toen zei hij 'voor tien euro doe ik het!'"
Vrijdag heeft Merlijn Kamerling zijn opnames. Wanneer hij in ONM te zien is, is nog niet bekend.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Ik heb Bettina B. Nog niet gezien vandaag....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb Bettina beter zien spelen....
hij wacht in de kast om naar buiten te komenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
De eerste helft is weer akelig Hillardloos.![]()
Als hij eruit komt, kunnen ze mooi Joost er in stoppen en de sleutel weggooien.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij wacht in de kast om naar buiten te komen
joost moet gewoon naar het slachthuis gebracht worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:48 schreef soapie het volgende:
[..]
Als hij eruit komt, kunnen ze mooi Joost er in stoppen en de sleutel weggooien.
Dat dacht ik ook gelijk!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:59 schreef haagse_elfje het volgende:
en opeens gaan de liftdeuren dichtPascal
Straks gaat hij nog Dr. Stinkerd Knoeilap Coffeeboy rimmen!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
hij wacht in de kast om naar buiten te komen
omdat ze belangrijker dingen te doen heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:02 schreef soapie het volgende:
Waarom gaat Joyce eigenlijk niet bij Daan langs?? Die twee hebben toch ook ooit eens samen iets gehad ....
Ehm, ze kan de weg niet vinden?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:02 schreef soapie het volgende:
Waarom gaat Joyce eigenlijk niet bij Daan langs?? Die twee hebben toch ook ooit eens samen iets gehad ....
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
en omdat ze zo lief is om een beetje rekening met mij te houden en de Foppelescenes beperkt te houden
Ja, dat kan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ze belangrijker dingen te doen heeft
en omdat ze zo lief is om een beetje rekening met mij te houden en de Foppelescenes beperkt te houden
Jaja, directrice die de weg in eigen ziekenhuis niet kan vinden!! Zelfde syndroom als d'r zus zeker....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:05 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ehm, ze kan de weg niet vinden?
Dat ie maar zo lang mogelijk blijft vechten! Ik hoop echt dat ie er weer boven op komtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:56 schreef haagse_elfje het volgende:
Daan je ligt niet dood te gaan, je gaat gewoon DOOD...het liefst zo snel mogelijk
Hij is in ieder geval niet ontoerekeningsvatbaar!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:06 schreef babette21 het volgende:
was wel verbaasd dat Hillard z'n excuses ging aanbieden,
dat hij uberhaupt weet wat ie gedaan heeft...
Neeh, der alter neemt het steeds overquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:06 schreef soapie het volgende:
[..]
Jaja, directrice die de weg in eigen ziekenhuis niet kan vinden!! Zelfde syndroom als d'r zus zeker....![]()
Ja, nou??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Weer een teleurstelling, de uitzending was weer bijna Hilly-loos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |