abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27552771
quote:

Tien jonge Amerikaanse vrouwen krijgen in de serie American Princess de kans van hun leven; van gewoon burgermeisje te worden getransformeerd tot een chique prinses. NET 5 volgt de dames gedurende hun intensieve opleiding waarbij een team van Engelse experts hen de fijne kneepjes van het royaltybestaan bijbrengt. De deelneemster die zich na afloop van de training het meest ontpopt heeft tot een ware ‘Fair Lady’, wordt uiteindelijk gekroond tot American Princess. Daarnaast krijgt zij een officiële Engelse titel en gaat ze naar huis met 50.000 dollar

De kandidates - variërend in de leeftijd van 18-29 jaar - hebben verschillende achtergronden en komen uit uiteenlopende milieus. Één ding hebben de vrouwen echter gemeen; ze zijn hun huidige levens zat en hopen het door mee te doen aan het programma een andere, positieve wending te geven. Tijdens hun verblijf op het luxe landgoed Bayham in het Engelse Kent, worden ze hierin onder meer bijgestaan door de voormalige butler van wijlen prinses Diana, Paul Burrell.

Samen met de andere deskundigen leert Burrell de meiden hoe zij zich in de hoogste kringen dienen te presenteren. Discipline lijkt hierbij het sleutelwoord. Lopen, spreken, kleding en etiquettes. Alles komt aan bod en uiteraard wordt het geleerde ook in de praktijk getoetst. De kandidates nemen deel aan een high-tea, deftige feestjes en etentjes, begeven zich onder de echte royalty en brengen een bezoek aan de prestigieuze hoedenparade in Ascot.

Het belooft een spannende afvalrace te worden waarbij vriendschap en rivaliteit dicht bij elkaar liggen. Alle dames willen immers maar één ding: gekroond worden tot American Princess.

American Princess is vanaf 1 juni iedere woensdag op NET5 te zien.
Vanavond dus
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:24:27 #2
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27552872
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:

[..]

Vanavond dus
Goed dat je het zegt!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:44:21 #3
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_27553469
dat ga ik wel eens ff kieken
don't give me that fucking bullshit
pi_27553821
flauw
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:55:19 #5
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_27553838
Dit wordt mínstens zo slecht als Outback Jack. Dat wordt dus kijken!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:15:29 #6
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27554532
Is dit niet de Amerikaanse versie van : Van Del tot Dame wat op Yorin was>?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_27556379
Wt een stelletje mutsen

"Ik heb vandaag al meer geleerd dan in de rest van m'n leven":D!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  Moderator woensdag 1 juni 2005 @ 21:30:04 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_27557248
Leuk! Ik vind Molly wel een schatje (die met dat brilletje en dat hele lange haar).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_27557391
mag je pas meedoen met een Amerikaanse show als je zowat op commando kan huilen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:34:59 #10
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_27557424
Woehahahaha! Wat een enorm stupide show!

Die Molly is niet echt hoor! Die hebben ze gewoon uit zo'n tienerfilm geknipt: lelijk eendje, bril af...*floep* prinses!

En de verplichte irritatiefactor zit er ook in. Atlanta (dat meisje die vindt dat ze haar titel terug gaat verdienen omdat ze nazaat is van een een of ander totáál onbekend Frans parlementslid uit de 14e eeuw... suuuuuuuure! ). En maar janken! Hopelijk zoeken ze nog een vos voor de verplichte Engelse vossenjacht. Afknallen die hap!

Ik ga voorlopig voor Cristel. Vrouw met ballen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:38:36 #11
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_27560026
geweldig deze show zeg!

Ik vond die ene cool, met die onwijs zwarte ogen, totaal geen prinsessen type natuurlijk, maar gewoon een lekker wijf
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_27561794
Ik heb het opgenomen. Is het wel de moeite waard om te kijken?
#geen
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:33:56 #13
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27562011
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:34 schreef Hik het volgende:

Atlanta (dat meisje die vindt dat ze haar titel terug gaat verdienen omdat ze nazaat is van een een of ander totáál onbekend Frans parlementslid uit de 14e eeuw... suuuuuuuure! ).
Manmanman, wat een doos is dat Juffie Balloon Animals is er ook één die je het bloed onder je nagels uit kan irriteren

Christel/Christal (sp?) is wel oke, is niet op haar mondje gevallen. Molly is een schatje, ze doet me heel erg denken aan dat muizige kind uit America's Next Top Model waarvan ik even de naam kwijt ben Shandi:
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_27563233
Gemist maar bedankt voor de tip
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:21:57 #15
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_27567401
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:26 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb het opgenomen. Is het wel de moeite waard om te kijken?

is echt erg leuk!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_27567516
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:33 schreef Spindizzy het volgende:

Shandi:
[afbeelding]
OffTopic:

Shandi

Die hebben ze goed omgetoverd toen!
pi_27585533
Nou wat een dom programma zeg. En wat een schapen
#geen
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:15:37 #18
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_27589279
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:04 schreef DuchessX het volgende:
Nou wat een dom programma zeg.
Dat zei ik toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')