Meld het hier waneer een celeb in verwachting is of als ze er net een kind heeft uitgepoept! Ga dus niet een apart topic erover openen. Vindt static niet zo grappig... ![]()
De laaste nieuwtjes:
quote:
De ongeboren tweeling van de toekomstige moeder Julia Roberts bestaat uit een jongetje en een meisje. Roberts, die eind dit jaar zal gaan bevallen, zegt dat het eventjes tot haar moest doordringen dat ze wel degelijk zwanger was, en dan nog van twee kindjes tegelijk.
quote:
Is Victoria zwanger?
Victoria Adams ging op consulatatie bij gaenycoloog Malcolm Gillard in het exclusieve Portland ziekenhuis in hartje Londen. De consultatie van mevrouw David Beckham doet de geruchten over haar zwangerschap aanzwellen. Het is een publiek geheim dat Adams snakt naar een derde kind.
Het bezoek aan de dokter en het feit dat Adams haast permanent in Madrid verblijft, doen de speculaties over haar zwangerschap in de Britse tabloidpers toenemen. Het voormalige succeszangeresje heeft zelf al aangegeven nog kinderen te willen baren.
De extravagante Britse is al moeder van Romeo en Brooklyn. “Ik heb altijd gedroomd van drie kinderen. Als kind was ongelukkig met een zus maar als moeder wil ik een dochter”, aldus Adams. Ook David Beckham kan er maar niet genoeg van krijgen weet The Sun.
quote:
Beyonce's zusje (18) zwanger.
Het gerucht deed al langer de ronde, maar nu is het officieël. Solange Knowles, het jongere zusje van Beyoncé, is zwanger. Afgelopen zondag hield ze een baby shower... voor ruim 300 mensen!
Ruim driehonderd mensen waren uitgenodigd voor de baby shower, waaronder Beyoncé en haar vriend Jay-Z en Kelly Rowland en Michelle Williams van meidengroep Destiny's Child.
Solange (18) schokte enkele maanden geleden vriend en vijand door aan te kondigen dat ze op 17-jarige leeftijd in het huwelijk was getreden met American Football-speler Daniel Smith.
Al snel kwamen de geruchten op gang dat Solange zwanger zou zijn en dat haar vader/manager, die streng christelijk is, het nieuws uit de media wilde houden tot na de première van Solange's film Johnson Family Vacation in april dit jaar.
Hoewel het nieuws nu op straat ligt, heeft de Knowles-familie nog geen datum gegeven waarop het kindje verwacht wordt.
quote:
J.K. Rowling is zwanger
De 38-jarige schrijfster J.K. Rowling heeft vandaag bekend gemaakt in verwachting te zijn van haar derde kind. ''Ik heb altijd drie kinderen gewild, dus ik kan mijn geluk niet op'', aldus Rowling. Ze heeft al een dochter, Jessica, uit een eerder huwelijk en vorig jaar beviel ze van een zoon.
Rowling is bekend van de populaire Harry Potter-boeken en werkt op dit moment aan het zesde deel, Harry Potter en de halfbloedprins, van de boekenreeks die uiteindelijk zeven delen zal omvatten.