quote:Op dinsdag 27 juli 2004 06:54 schreef Megumi het volgende:
Atkins is dood. Aan een hartaanval via ongezond eten wordt er gezegt.
Vervelende manier om dood te gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Atkins is overleden na een val op een gladde stoep (hij was 72). Hij is niet direct overleden, maar eerst in coma geraakt. Doordat een aantal organen het niet meer zo top deden heeft hij toen ontzettend veel vocht vastgehouden, vandaar het 'overgewicht' bij zijn overlijden.
Verder had hij een virus rond zijn hart. Die had hij al tijden, en daaraan is hij niet overleden. Tevens was het virus niet veroorzaakt door vet eten. Atkins was zelf cardioloog, dus hij wist wat hij aan het doen was, en kon dat ook controleren.
Enne, oh ja, www.atkinslinks.tk ff spammen
Ik denk dat doodgaan in het algemeen vervelend isquote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Vervelende manier om dood te gaan.
Ja, pas maar op, je weet maar nooit wanneer een stoepje je fataal wordt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Vervelende manier om dood te gaan.
No way! Je kijkt juist waar geen koolhydraten in zitten en veel vetten en dat eet je. Brood=koolhydraten, mag niet!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Je eet koolhydraatarm, niet koolhydraatvrij...
Mensen, verdiep je er eens in!
En ja, het werkt erg goed als je je er aan houdt tenminste...
Zo werkt het helaas niet voor iedereenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:27 schreef Deetch het volgende:
Ik ben gewoon minder gaan eten............zonder storende hongergevoelens..........
Probeer jij maar eens een hele dag te sporten zonder suikers in je lichaam.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:38 schreef Faat het volgende:
[..]
wb het Atkins dieet is het niet ontzettend vermoeiend
Als je al gaat sporten is na een half uur ongeveer al het suiker toch al uit je bloed.... En dan ga je dus vetten verbranden...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:42 schreef Maud_Dib het volgende:
Probeer jij maar eens een hele dag te sporten zonder suikers in je lichaam.
Atkins Topic deel 2quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:38 schreef Faat het volgende:
p.s. Als er hier al een ander (meer geschikt) topic over is heeft iemand voor mij een linkje dan?
Waarop is dit gebaseerd?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:38 schreef Maud_Dib het volgende:
Het is alleen niet goed voor je wanneer je het gedurende een hele lange tijd doet.
Euhm....een hele dag sporten mét suikers lijkt me op zich al niet haalbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:42 schreef Maud_Dib het volgende:
Probeer jij maar eens een hele dag te sporten zonder suikers in je lichaam.
Dank je welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:11 schreef Spyder het volgende:
Atkins Topic deel 2
Het is vermoeiender en lastiger ja, maar als je je er 1 keer goed in verdiept kom je een hele hoop te weten over stofwisseling en voedsel en de invloeden op elkaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:38 schreef Faat het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet voor iedereen
wb het Atkins dieet is het niet ontzettend vermoeiend en lastig om je in al die levensmiddelen te
moeten verdiepen en een vreemd eetpatroon aan te moeten wennen of valt dat mee?
Dit is wellicht niet helemaal het goede topic ervoor, maar hoe zit het met hongergevoel tijdens het
Atkins dieet?
p.s. Als er hier al een ander (meer geschikt) topic over is heeft iemand voor mij een linkje dan?
Dat is bij ALLE dieten zo. Als je dik was met je oude eetpatroon, en je gaat dat weer volgen, dan word je weer dik.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:37 schreef BYM het volgende:
Ik betwijfel alleen wat er gebeurt zodra je stopt na zeg 6 maanden met dit dieet, en vervolgens weer gewoon normaal gaat eten zoals je dat deed voordat je "Atkins kreeg" .
Ik heb het vermoeden dat je dit dieet levenslang moet volgen en daardoor een levenswijze wordt ...
p.s.
Een collega van me doet dit ook en ik heb me er zelf ook enigsinds in verdiept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |