quote:Op maandag 20 september 2004 11:26 schreef yvonne het volgende:
O, en verwijderen...tis met een "d"
Nou ja, wat zij zegt dus.quote:Op maandag 20 september 2004 11:25 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde even zeggen dat jullie het HEEL goed doen, en om dit topic in MyAT te krijgen natuurlijk
Idd. :'(quote:Op maandag 20 september 2004 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
Jullie doen het echt geweldig hoor, petje af. Soms als ik even zit en er over nadenk, schieten de woorden me te kort en de tranen in mijn ogen.
Hey.. je kan het wel.. een keer een topic niet over je zelf lullen.. Geen verhalen over je onzekerheden mbt meisjes hier.. wat heerlijkquote:Op maandag 20 september 2004 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
Jullie doen het echt geweldig hoor, petje af. Soms als ik even zit en er over nadenk, schieten de woorden me te kort en de tranen in mijn ogen.
Hey,...ja dat hierboven zeker!quote:Op maandag 20 september 2004 11:25 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde even zeggen dat jullie het HEEL goed doen, en om dit topic in MyAT te krijgen natuurlijk
Dus jij bent het zoveelste "klik"-meisje van Tranciequote:Op maandag 20 september 2004 20:18 schreef striker06 het volgende:
[..]
Hey,...ja dat hierboven zeker!
Bedankt nog voor het slotje enne...geduld is ook niet mijn schoonste zaak![]()
Tranceptor jij ook nog bedankt..mijn prins![]()
Was idd gezellig zaterdag, ben bang dat ik je nog veel vaker (moet) gaan zien de komende tijd??
quote:Op maandag 20 september 2004 20:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dus jij bent het zoveelste "klik"-meisje van Trancie
Wel goed van je dat hij voor jou zijn frustraties even opzij heeft gezet
Yv, meid, je kúnt het wel!!!quote:Op maandag 20 september 2004 11:25 schreef yvonne het volgende:
Ehm.. ja... ik was dequote:Op dinsdag 21 september 2004 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
(waarop ik zelfs gecomplimenteerd werd door Moonah, dat wil wat zeggen)
nou ik vond het voor mij doen een zeer nette OPquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ehm.. ja... ik was devergeten...
Sorry...![]()
Man, die discussie is alquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
ipv er lacherig over te doen en de discussie in de kiem te smoren dmv een slotje
dat is dus de kern van wat ik schreef:quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Het verschil met de andere fora is dat men zich in R&P kwetsbaar opstelt. Beetje lullig als daar continu luchtig en grappig over wordt gedaan? Toch?
kennelijk leren ze er niets vanquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Man, die discussie is alzoooo
vaak
gevoerd...
Duh. Of jíj leert er niets van.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kennelijk leren ze er niets van
ach dat gebeurt ook in SEX als iemand weer eens een "suf probleem" heeft.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat is dus de kern van wat ik schreef:
lachen is leuk maar op de een of andere manier moeten "grappige" mensen in R&P altijd op de man spelen, aanvallend zijn, ronduit grof en kwetsend zijn...
als dat als leuk wordt gezien..
maar wat is dan het probleem als er tussendoor ook mensen zijn die zo nu en dan eens niet een probleem of hun ei posten?quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:18 schreef DarkElf het volgende:
prima das dan de beslissing van de modjes daar
en nee het moet niet alleen uit problemen bestaan maar blijkbaar willen de users
die hier posten hun ei kwijtraken hier.
Zij hebben daar blijkbaar behoefte aan en das prima.
Wellicht een eye-opener:quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:15 schreef MikeyMo het volgende:
Bij een dramaserie als GTST zit toch ook wel eens humor in verwerkt?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:19 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het persoonlijk juist wel goed dat er ook een wat 'zwaarder' subforum op Fok voorhanden is. Aangezien ik nooit in OUD kom, moet ik toch ergens mijn kaarsjes kwijt kunnen...
ik denk dat je je vooral fixeerd op wat je wilt zienquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
maar wat is dan het probleem als er tussendoor ook mensen zijn die zo nu en dan eens niet een probleem of hun ei posten?
Doe ik eens wat luchtiger en verander ik de TT is het in ene onvolwassen. Wat wil je nou??quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
ik maak een gedegen discussie aan, een uitgebreide doordachte OP (waarop ik zelfs gecomplimenteerd werd door Moonah, dat wil wat zeggen) en het enige wat Frenkie kan is : slotje er op gooien en de TT veranderen (lache joh!). Over onvolwassen gedrag gesproken zeg
MM aangezien je blijkbaar weet dat dit topic bestaat zie ik niet in waarom je er zo nodig je zoveelste topic over moest openen. Je wilt kritiek geven op onze manier van modereren, nou dat kan prima hier. Hoef je geen aandachtvragend topic voor te openen.quote:Ipv dat je je nou eens als een echte vent gedraagt en gewoon eens wat met de feedback doet die ik als user je geef... ipv er lacherig over te doen en de discussie in de kiem te smoren dmv een slotje
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:03 schreef hawaii het volgende:
Frenkie, wees es ff lief en doe wat maakt *jou* vandaag vrolijk deel 2 weer open, ik ben speciaal daarmee begonnen omdat ik HVJJN vaak zo'n klaagzang vind.. Een topic vol met vrolijke dingen is ook leuker om te lezen
Je nee, vrolijke topics zijn hier niet gewenstquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:03 schreef hawaii het volgende:
Frenkie, wees es ff lief en doe wat maakt *jou* vandaag vrolijk deel 2 weer open, ik ben speciaal daarmee begonnen omdat ik HVJJN vaak zo'n klaagzang vind.. Een topic vol met vrolijke dingen is ook leuker om te lezen
Fok! Soulmaatjequote:Op dinsdag 21 september 2004 12:06 schreef DarkElf het volgende:
<grin>
Frenkie
*Sim sim sim snif...quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Je nee, vrolijke topics zijn hier niet gewenst
Huiliequote:Op dinsdag 21 september 2004 12:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Je nee, vrolijke topics zijn hier niet gewenst
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Frenkie het volgende:
Huilie
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:12 schreef DarkElf het volgende:
dat is dus de kern van wat ik schreef:
lachen is leuk maar op de een of andere manier moeten "grappige" mensen in R&P altijd op de man spelen, aanvallend zijn, ronduit grof en kwetsend zijn...
als dat als leuk wordt gezien..
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:50 schreef Frenkie het volgende:
Je wilt kritiek geven op onze manier van modereren, nou dat kan prima hier. Hoef je geen aandachtvragend topic voor te openen.
"....Het zal wel de consequentie van een vrij forum zijn"quote:Op maandag 20 september 2004 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
Elk topic gaat eigenlijk over mijquote:Op maandag 20 september 2004 17:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hey.. je kan het wel.. een keer een topic niet over je zelf lullen.. Geen verhalen over je onzekerheden mbt meisjes hier.. wat heerlijk
Ok prima, ik wist niet dat je jezelf mocht blijven herhalen met een klein groepje users in exact dezelfde context en met hetzelfde onderwerp. Als dat de policy is, prima! Dan blijf ik daar vrolijk postenquote:Op donderdag 23 september 2004 11:14 schreef Frenkie het volgende:
Voorlopig blijft dat topic gewoon. Het is een inhoudelijke discussie en bovendien een typisch R&P-onderwerp. Daarnaast staat het niet in de weg, is het niet kwetsend etc..
Kortom het blijft staan
Niet per sé nee, maar het begint een beetje in een loop te komen dat topic, ook omdat telkens dezelfde figuren posten (waaronder ook ik natuurlijk).quote:Op donderdag 23 september 2004 11:42 schreef DarkElf het volgende:
ik denk zelf dat mensen die daar telkens hetzelfde blijven posten niet veel opschieten ermee
maar goed; tis ontopic en het zit toch niemand in de weg?
dan post je er niet meerquote:Op donderdag 23 september 2004 11:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet per sé nee, maar het begint een beetje in een loop te komen dat topic, ook omdat telkens dezelfde figuren posten (waaronder ook ik natuurlijk).
Ik signaleer enkel dat het topic niet in hetgeen uitmondt waarvoor het bedoeld was. Niet meer, niet minder. Sim-pelquote:Op donderdag 23 september 2004 11:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
dan post je er niet meer
En als je je er aan irriteert, dan lees je het toch ook niet...
Sim-pel
Misschien moet ik eens een boek schrijven ja, zelfhulpboekje. Player in 100 stappen ofzo?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:31 schreef Pheno het volgende:
Waarin moet het dan uitlopen? Een oplossing? Als dat zo was, schrijf er een boek over en verkoop het, dan heb je een globaal probleem opgelostLaat ze zelf maar eens wat nieuws erin gooien, of gooi het zelf naar een andere richting, uit dat cirkeltje dan.
Misschien kun jij dat zelfhulpboekje schrijven Frenkie en er dan een TOPIC over openen?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:38 schreef Frenkie het volgende:
kunnen we het hier on topic houden
Moderatietopic remember
Het afzeiken van onze Frenkemans lukt je nog niet zo goed he T?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien kun jij dat zelfhulpboekje schrijven Frenkie en er dan een TOPIC over openen?
Er zijn mensen die daar anders over denkenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Het afzeiken van onze Frenkemans lukt je nog niet zo goed he T?![]()
Dat was niet mijn enige punt. Is dit je volledige reactie?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:51 schreef Frenkie het volgende:dat andere topic is uit 2001
Inderdaad ja...quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:49 schreef Copycat het volgende:
Dit roept eigenlijk om een topickick...
Nee ze gaat eerst nog sex hebben vertelde ze me netquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:39 schreef Copycat het volgende:
En nu onder de wol beterschappen, DE!
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sim-pel
Naast het lezen van alle hilarische slowchat hier, vind ik het prettig om te mogen constateren dat er ook nog inhoudelijk over de moderators gerept wordt, ook al is dat door de moderators zelf. En met zó weinig woorden. Pure kunst, zeg ik je!quote:Op donderdag 23 september 2004 11:46 schreef DarkElf het volgende:
idd. simpel
Huillie..quote:Op donderdag 30 september 2004 10:27 schreef MikeyMo het volgende:
Zou ze me nu haten?
ik vond het helemaal geen afzeiktopic worden
maar goed, ik weet dat ik hier niets mag openen, geef me dan gewoon een R&P ban als je mijn topics niet goe dgenoeg voor je forum vindt. Ga ik wel naar GC.
en dat kun je toelichten in poging 2:quote:Op donderdag 30 september 2004 10:46 schreef Cheiron het volgende:
Het heeft voldoende inhoud. MM's verstoorde visie van wat wel en niet kan is redelijk interessant
ja dat leek mij ook ja. Ik post het er niet voor niets.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:01 schreef Cheiron het volgende:
Sorry, ik ga niet hetzelfde nog een keer in een ander topic neerzette. Het vorige had gewoon bestaansrecht, helemaal tussen het gedweep wat er normaal al in R&P staat.
En ik vind 18 jaar en 2 jaar verkering weer totaal niet te vergelijken met 30 jaar en een relatie van 5 jaar. Maar dat doet er niet toe. Verdriet is verdriet en dat is nooit met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind een relatie van 2 maanden geen fuck voorstellen vergeleken bij een van 2 jaar. Tuurlijk mag je treuren, maar een verwerkingsfase na 2 jaar kun je niet vergelijken met die over een neukertje van 2 maanden...
en dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 30 september 2004 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik vind 18 jaar een 2 jaar verkering weer totaal niet te vergelijken met 30 jaar en een relatie van 5 jaar. Maar dat doet er niet toe. Verdriet is verdriet en dat is nooit met elkaar te vergelijken.
Iedereen is welkom in dat topic. De reacties zijn ook wel een beetje daarop gebaseerd... de 17-jarige die de liefde van zijn leven verliest na 2 maanden verkering krijgt veel sneller een schop onder zijn kont dan iemand die na 10 jaar onder ogen probeert te zien dat het leven weer uit 'alleen' bestaat.
Dat maak jij ervan, dat zeg ik nergens. Ik zet twee dingen tegenover elkaar. Ik zeg niet dat iedere relatie van 2 maanden een neukertje is. Ik zou het dan eerder een scharrel noemen of een korte relatie. Mijn tijd van neukertjes is voorbij wat dat betreft en wil ook meer van mijn huidige vriendin dan alleen sex.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:53 schreef milagro het volgende:
Wat een onzin, Tranceptor, alsof 't dan dus per definitie om een neukertje gaat .
Maar een van de 2 kan dat wel denken en als de ander dan denkt dat het ware liefde is kan de klap best hard aan komen... Dus moet die persoon los laten...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, dat zeg ik nergens. Ik zet twee dingen tegenover elkaar. Ik zeg niet dat iedere relatie van 2 maanden een neukertje is...
Het is een algemene stelregel toch dat je de helft van een relatie nodig hebt voor haar verwerking?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar een van de 2 kan dat wel denken en als de ander dan denkt dat het ware liefde is kan de klap best hard aan komen... Dus moet die persoon los laten...
Dat dat meestal iets minder lang duurt dan bij andere relaties lijkt me logisch en het verloop in het topic laat dat ook wel zien.
Je spreekt over een neukertje van 2 maanden tov een relatie van 2 jaar.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, dat zeg ik nergens. Ik zet twee dingen tegenover elkaar. Ik zeg niet dat iedere relatie van 2 maanden een neukertje is...
Staat er toch echt heel duidelijk.quote:Ik vind een relatie van 2 maanden geen fuck voorstellen vergeleken bij een van 2 jaar. Tuurlijk mag je treuren, maar een verwerkingsfase na 2 jaar kun je niet vergelijken met die over een neukertje van 2 maanden...
Jezus wat een kolder.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is een algemene stelregel toch dat je de helft van een relatie nodig hebt voor haar verwerking?
Alsjeblieft niet, zeg!quote:Op donderdag 30 september 2004 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
Het is een algemene stelregel toch dat je de helft van een relatie nodig hebt voor haar verwerking?
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:10 schreef milagro het volgende:
Man, jij zeikt al wekenlang over een KLIK, terwijl je dat wijf nog niet eens geneukt had
En dan ga uitgerekend jij hier zeggen dat je treuren over een relatie korter dan 2 maanden onzin vindt![]()
![]()
Ik heb het niet over MIJN stelregel, maar over een algemene stelregel die ik hier meerdere malen in topics heb gelezen. Of ik het daar wel of niet mee eens ben, heb ik niet eens vermeld.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Jezus wat een kolder.
Ja hoor, we leven ons liefdesleven aan de hand van stelregels.
Man, jij zeikt al wekenlang over een KLIK, terwijl je dat wijf nog niet eens geneukt had
En dan ga uitgerekend jij hier zeggen dat je treuren over een relatie korter dan 2 maanden onzin vindt![]()
![]()
Ik stel een algemeen iets op en dan trek ik twee dingen in het extreme. Ik zal het voortaan erbij zeggen, want anders wordt het misschien wat lastig voor je. Ik zie al hele lange tijd meisjes niet meer als neukertjes. Er zijn gewoon teveel mensen die gaan zeiken over 2 maandjes met elkaar zijn en een paar sex en wat zoenen, that doesn't mean shit. Ik ga ook echt niet lopen beweren dat Ms Klik mijn hele leven heeft veranderd, ik ben blij in de relatie waar ik nu in zit.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Je spreekt over een neukertje van 2 maanden tov een relatie van 2 jaar.
[..]
Staat er toch echt heel duidelijk.
Daarbij zeg je dus dat een relatie van 2 maanden VOOR JOU geen fuck voorstelt.
Maar hey, weet je, dat topic is er niet VOOR JOU alleen
Bovendien, mensen die hun exje slechts als een neukertje zagen posten toch niet in dat topic
Ga ik heel flauw doen, maar geef daar eens een paar voorbeelden van, uit dat topic?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:31 schreef Tranceptor het volgende:
Er zijn gewoon teveel mensen die gaan zeiken over 2 maandjes met elkaar zijn en een paar sex en wat zoenen, that doesn't mean shit.
Ik reageerde op wat Milagro zei en dat doe ik keer op keer,sinds wanneer is dat een schande op een forum ?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga ik heel flauw doen, maar geef daar eens een paar voorbeelden van, uit dat topic?
Wat ik nog wel eens deed was uit andere 'het is uit'-topics mensen op dit topic attenderen, maar dan idd wel alleen als ik dacht dat het een beetje bij 'de rest' paste. Maar nogmaals iedereen is vrij daarin te posten.
En, speciaal voor jou, niemand hoeft het te lezen of te reageren...
Dus als jij je eraan stoort, dan toch lekker niet lezen en reageren?
Milagro, biecht eens op? Wat heb jij Tranceptor ooit voor iets vreselijks aangedaan dat hij steeds zo zijn gram denkt te moeten halen?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:31 schreef Tranceptor het volgende:
(of in jouw geval: being uncapable to love)
Huh?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik reageerde op wat Milagro zei en dat doe ik keer op keer,sinds wanneer is dat een schande op een forum ?
Ik lees het met groot plezier en reageer met even groot plezier...mmt
Geen ideequote:Op donderdag 30 september 2004 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Milagro, biecht eens op? Wat heb jij Tranceptor ooit voor iets vreselijks aangedaan dat hij steeds zo zijn gram denkt te moeten halen?
Ow dus dan mag je dat opeens nu weer geen relatie noemen, jij weet ook niet wat je wil hequote:Op donderdag 30 september 2004 14:36 schreef milagro het volgende:
De relatie waarin jij nu zit?
Die duurt nog geen maand of amper pas, ik zou dat dus nog geen relatie willen noemen
Jij had toch ook behoefte om dat KLIK gezever overal te pas en vooral te onpas te debiteren?
Nou, dat hebben die lieden nu ook met hun verdrieten en verdrietjes over een verbroken relatietje van 2 maanden.
Het verschil met hun is alleen dat zij het netjes in 1 topic houden
Doe ik niet, ik ben van mening dat Milagro niet zo halfslachtig en not to the point moet reageren in dat topic omdat het geen nut heeft. Dat is veel ergerlijker dan mensen die een drama maken van 2 maandjes, die negeer ik gewoon...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh?Jij was toch degene die de discussie begon over wie wel en niet 'het recht' heeft te posten in dat topic?
Dan neem ik ook maar voor het gemak aan dat je je dus 'ergert' aan de posts van mensen met kortere relaties. Want waarom zou je anders voorstellen dat ze niet meer welkom zijn in dat topic?
Deze discussie heeft imo niks meer te maken met de penisnijd die jij ten toon denkt te moeten spreiden tov Milagro.
Praat dan ook niet zo denigrerend over het verdriet van een ander na een verbroken relatie van 2 maanden.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow dus dan mag je dat opeens nu weer geen relatie noemen, jij weet ook niet wat je wil he![]()
Ik heb geloof ik 2 maal dat ongewenst ergens gepost en 1 keer daarvan was op aandringen van 1 van de users. Voor de rest was het on-topic. Sue me for being human! Ik heb het gebruikt waar nodig om on-topic te reageren...
Leuk, hè..quote:Op donderdag 30 september 2004 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Oh well, ik ga maar weer eens een blokje om. Ik dacht dat het hier ging om over wie wel en niet het recht hebben te posten in dat topic. Maar ik zie dat ik het verkeerd heb. Er wordt gewoon weer een onderwerp verkracht...
Nou, schiet mij maar lek dan, want dit staat er toch echt...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik ben van mening dat Milagro niet zo halfslachtig en not to the point moet reageren in dat topic omdat het geen nut heeft. Dat is veel ergerlijker dan mensen die een drama maken van 2 maandjes, die negeer ik gewoon...
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:27 schreef Tranceptor het volgende:
Kunnen we niet iets opzetten voor een definitie van een relatie waarvoor dit topic is? Het lijkt me niet bedoeld voor mensen die een korte scharrel van een half jaartje hebben, dat lijkt me dan ook niet echt dat je een EX los moet laten... of zit ik er erg naast?
1 jaar en langer?
open er effe een topic over...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, schiet mij maar lek dan, want dit staat er toch echt...
[..]
quote:Dit topic is niet bedoeld om op elkaar te vitten of om alsnog je gelijk te halen. Posts van die strekking worden zonder pardon verwijderd.
Ja je hebt gelijk, maar ik word het wel een beetje zat, dat meneer hier en in ieder ander topic altijd begint met op de man te spelen, mijn karakter ter discussie stelt, door dingen te beweren als dat ik niet in staat zou zijn tot houden van en daarmee dan iedere keer weer volkomen off topic te gaan.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:42 schreef Frenkie het volgende:
oke leuk.. maar kunnen jullie deze discussie op de man ergens anders gaan voeren. Bij voorkeur in een eigen topic... maar via de mail ofzo mag ook.
2 maanden in totaal stelt gewoon geen moer voor. Alsof je elkaar dan echt kent en echt een gigantische band hebt opgebouwd. Ik zou het alleen kunnen voorstellen in een situatie waarin j al jaren heel close bevriend bent. Voor mij hoef je over 2 maanden geen drama te schoppen, kop op en gewoon doorademen! Verwerkingsproces? Wat nou verwerkingsproces? Je gaat een keer uit en maakt wat lol en weg is dat gevoel van verlies? Het is toch echt belachelijk dat mensen dat willen vergelijken of tegelijk willen posten met iets wat 2 jaar duurde en waarin je elkaar door en door kent.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Praat dan ook niet zo denigrerend over het verdriet van een ander na een verbroken relatie van 2 maanden.
Als je dat nu eens laat, mag je dat neukertje van jou je vriendin noemen en jullie klef samenzijn een relatie.
Sorry, doe ik het toch nog 1 keertje:quote:Op donderdag 30 september 2004 14:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
open er effe een topic over...
[..]
Maar blijkbaar is dat toch niet waar Tranceptor of anderen het over willen hebben en dus ging ik maar weer een blokje om...quote:Op donderdag 30 september 2004 13:12 schreef Frenkie het volgende:
Nee dat kan niet, hoeft niet etc.
Ik heb geen zin in discussies over wat nu wel en niet een ex is. Als het voor iemands gevoel een ex is, dan is dat voldoende. Ik heb geen zin in dit soort "ja maar mijn relatie was veel heftiger"-geleuter.
Zo lijkt me duidelijk. Verder opmerkingen hierover gaarne in het modtopic.
Ik borduurde voort op eerdere opmerkingen over de lengte van relaties,niets meer niets minder. Dit heeft verder nix mer Milagro te maken.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, schiet mij maar lek dan, want dit staat er toch echt...
[..]
Ik wel, hoor, open er maar een topic over danquote:Op donderdag 30 september 2004 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, doe ik het toch nog 1 keertje:
[..]
Maar blijkbaar is dat toch niet waar Tranceptor of anderen het over willen hebben en dus ging ik maar weer een blokje om...
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:56 schreef DarkElf het volgende:
* DE houdt een bordje omhoog met verwijzingen voor toeristen naar het
Wanneer is een ex een ex? topic
Moving on people, nothing to see here...
Jij wordt ooit nog eens mod.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:53 schreef Copycat het volgende:
Ik heb m'n zakkies worteltballetjes en appelpartjes dankzij dit topic met veel smaak opgeknabbeld.
Maar ik ben dan ook een ramptoerist.
Ik heb het topic eens doorgelezen, maar ik zie weinig reden om te sluiten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:42 schreef woutabest het volgende:
Bang om actief te zijn
Mag dit topic op slot? Ik opende het in een regelmatig terugkerende, vervelende bui.
Ik vroeg het ook al over de topic-report, maar die word blijkbaar niet bekeken.
Tja Frenkie, en in het vorige modtopic nog je poot stijf houden om 'godverdomme'.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:29 schreef Pheno het volgende:
Kan die ziekte eens uit de topictitel: kut, geile antilliaanse dushi is bezet!
Jaahhaaa Frenkie....!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:40 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Tja Frenkie, en in het vorige modtopic nog je poot stijf houden om 'godverdomme'.
Jezus man, zeik godverdomme niet zo over boehoe consequent zijn, het is onwijs geil weer buiten, sleep je boney white ass naar buiten en geniet eens een keer van wat frisse lucht en de zon , dit gaat toch godverdomme helemaal nergens over, gezeur ook altijd hier over drie keer kut, niks, nakko.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:40 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Tja Frenkie, en in het vorige modtopic nog je poot stijf houden om 'godverdomme'.
Lees vooral nog even wat DE allemaal in dat vorige modtopic schreef, lees dan nog even hoe jij het volkomen met haar eens bent. En leg het dan eens uit, want ik volg het niet meer?
Overigens wil ik mij geheel conform de OP van dit topic uitleg en verklaring, en niet alsnog mijn gelijk halen
En concrete dingen waar je Bombie naar vroeg? Dit is dus zo'n geval.
Ik vind jou een eikelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:40 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Lees vooral nog even wat DE allemaal in dat vorige modtopic schreef, lees dan nog even hoe jij het volkomen met haar eens bent. En leg het dan eens uit, want ik volg het niet meer?
Overigens wil ik mij geheel conform de OP van dit topic uitleg en verklaring, en niet alsnog mijn gelijk halen
En concrete dingen waar je Bombie naar vroeg? Dit is dus zo'n geval.
ow en ik heb gedronken dus je bent een eikelquote:Op zondag 10 oktober 2004 04:54 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik vind jou een eikel
mensen die gedronken hebben en kleine kinderen spreken namelijk de waarheidquote:Op zondag 10 oktober 2004 04:54 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ow en ik heb gedronken dus je bent een eikel
en ik ben beidequote:Op zondag 10 oktober 2004 04:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
mensen die gedronken hebben en kleine kinderen spreken namelijk de waarheid
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jaahhaaa Frenkie....!
Waarom zet je dan 'kut' in de topictitel en geen 'piemel'?
He? Nou? Nounounou?
Dan kun je wel lekker de hofnar uithangen hier, maar jouw vraag hierboven gequote, en de mijne zijn van dezelfde strekking.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:07 schreef Moonah het volgende:
Niet om (af) te zeiken hoor,
maar mag ik nog even kwijt dat ik het slotje van Nikky echt een kulslotje vind?
Pauze en crematie
En dan nog niet eens het slotje an sich, maar de reden die Inu aandraagt.
You give R&P a bad name, honey.
"Alleen *kusknufkroel* "![]()
Kut, zit ik toch nog te zeiken...![]()
Prima. Ik kijk uit naar je repliek die je mag geven als je weer nuchter bent.quote:Op zondag 10 oktober 2004 04:54 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ow en ik heb gedronken dus je bent een eikel
Ik zie niet in waarom ik repliek zou moeten geven..quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:40 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Prima. Ik kijk uit naar je repliek die je mag geven als je weer nuchter bent.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik repliek zou moeten geven..
Uiteraard moet je niets, maar het zou je moderatorschap sieren om de sleur van consequent mijn post in dit topic (en haar voorgangers) inhoudelijk te negeren eens te doorbreken.quote:Op maandag 20 september 2004 11:24 schreef Frenkie het volgende:
Heb je een vraag of opmerking?
Wil je ons wijzen op een bepaald topic?
Meld het dan even hier. Zo hebben we een goed overzicht van wat er gebeurt en wat jullie willen en hebben jullie ook het snelst uitleg en/of reactie!
Dit topic is niet bedoeld om op elkaar te vitten of om alsnog je gelijk te halen. Posts van die strekking worden zonder pardon verwijderd.![]()
![]()
Ik had het over je gedrag, niet als persoon zijnde.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:27 schreef Moonah het volgende:
Overigens ontgaat mij de bindende factor tussen mijn gequote post en verandering van de topictitel, maar bespaar je de moeite van het uitleggen maar.
Oke leg je vraag nog eens uitquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:35 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Uiteraard moet je niets, maar het zou je moderatorschap sieren om de sleur van consequent mijn post in dit topic (en haar voorgangers) inhoudelijk te negeren eens te doorbreken.
Nu je het zegt ja, de modjes hadden me idd wel eens mogen vertellen of ik die opmerking al dan niet kwijt mocht.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:07 schreef Moonah het volgende:
Niet om (af) te zeiken hoor,
maar mag ik nog even kwijt dat ik het slotje van Nikky echt een kulslotje vind?
Pauze en crematie
En dan nog niet eens het slotje an sich, maar de reden die Inu aandraagt.
You give R&P a bad name, honey.
"Alleen *kusknufkroel* "![]()
Kut, zit ik toch nog te zeiken...![]()
Als ik vraag of een topictitel met daarin 'godverdomme' gewijzigd kan worden, ik als repliek krijg dat ik er maar om heen moet lezen, dat ik daar geen aanstoot aan moet nemen etc. Als ik dan verder wil discussieren, zou ik 'ergens anders moeten gaan spelen' etc.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:48 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Oke leg je vraag nog eens uit
Wat is nou het probleem??
Mmm. Moeilijk te zeggen. Het bed heb ik nooit gehaald. Meestal is het gedaan met de zelfbeheersing van de dames als ik de voordeur achter me dichttrek.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:06 schreef Moonah het volgende:
Kut, laat ik me nóg door jou verleiden.
Ben je in bed ook zo goed?![]()
En daarvoor geldt EIGENLIJK net zo goed dat het ook via msn kan. Voor hvjjn dan, ik weet niet wat de andere reeks is. Maar laat maar blijven hoor, ik wilde er nl. net gaan postenquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:23 schreef DarkElf het volgende:
Verder is er op Fok een beperking aan het aantal reeksen,
in r&p hebben we er twee, en dat vinden we genoeg.
Ik, en vele ouwelullen met mij, doe niet aan msnquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:03 schreef thaleia het volgende:
[..]
En daarvoor geldt EIGENLIJK net zo goed dat het ook via msn kan. Voor hvjjn dan, ik weet niet wat de andere reeks is. Maar laat maar blijven hoor, ik wilde er nl. net gaan posten
Ook ouwe taarten hebben geen MSN.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik, en vele ouwelullen met mij, doe niet aan msn.
Neuh, valt ook wel mee hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:46 schreef DarkElf het volgende:
ik geloof dat er al geruime tijd nauwelijks meer waarschuwingen worden uitgedeeld in hvjjn, alleen als het echt te ver gaat.
Nee hoor, dat doen we hier wel.quote:en nee, dit is geen vrijbrief om er maar op los te gaan slowchatten
Wil je hem complimenteren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:15 schreef Copycat het volgende:
Asociaal gedrag stiefvader
en
kutgedrag van vriend van mijn moeder
en dan vooral jouw sluitpost bij de tweede ...
Omdta het een Irris en FuifDuif topic is. En dat jullie best kunnen mailen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:11 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom is Ontevreden zijn met jezelf. gesloten? Het is een normaal topic over een onderwerp wat hier precies past.
ja.. nu nog wel ja.. maar nu heeft het ook niet meer de kans om te laten zien dat het voor meer mensen geld..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:15 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Omdta het een Irris en FuifDuif topic is. En dat jullie best kunnen mailen.
Kies ik zo toch voor dat andere R&P programma, op net5quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Het is overigens 21.20
Joe gedaan, en de tijd staat er nu goed.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:50 schreef DarkElf het volgende:
kun je dit topic: R&P op TV voor gebruiken
Gezellig!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:11 schreef Lolalala het volgende:
Ik ga trouwens ook net 5 kijken.
ik zag het iddquote:Op woensdag 3 november 2004 13:14 schreef DarkElf het volgende:
ik heb gewoon opgeruimd omdat het hele idee ondergesneeuwd dreigde
te worden, dus gewoon een beslissing that's all.
hij is weer open.
Je kunt het niet hebben dat mensen een andere uitgesproken mening hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:28 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zal wel ff mijn reactie geven en kijken of de reacties dan wel normaal zijn.
Inderdaad, hij begon zelf over zelfmoord plegen en als ik er dan op verder ga wordt m'n post weggehaald.quote:Op maandag 8 november 2004 23:12 schreef heiden6 het volgende:
DE, is het nou echt nodig elke niet-knuffelreactie te verwijderen in dit huillietopic?
Ik heb deze er nog even op nageslagen, maar dat bleek niet relevant wat mij betreft.
Stel je niet aan huilie.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:17 schreef Underdoggy het volgende:
puinruimen aub
Mijn vriendin heeft het zojuist uitgemaakt...
Ik ben het wederom met je eens.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:47 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Stel je niet aan huilie.
Wacht, ik plaats even wat posts terug.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben het wederom met je eens.
Doe maar niet weerquote:Op dinsdag 9 november 2004 02:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wacht, ik plaats even wat posts terug.
knuffelreacties zijn weer wat anders dan de crap die er gepost werd, op een normale manierquote:Op maandag 8 november 2004 23:12 schreef heiden6 het volgende:
DE, is het nou echt nodig elke niet-knuffelreactie te verwijderen in dit huillietopic?
Ik heb deze er nog even op nageslagen, maar dat bleek niet relevant wat mij betreft.
De opmerkingen zijn wegquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:58 schreef RealZeus het volgende:
@ de modjes: Onze zoals hij het zelf graag zegt "tactloze lul" Xebrosius meent het nodig te vinden te zieken in onze meeting topic.Zouden jullie die huillie even duidelijk kunnen maken dat hij die kleuteropmerkingen voor zich houdt en zouden jullie de desbetreffende opmerking kunnen verwijderen?
Zou je je voortaan willen onthouden van dit soort stoerdoenerij en het reageren op de pesterijtjes. Dit soort opmerkingen zijn imo alleen maar lachwekkend en lokken bovendien reacties uit die je juist niet wilquote:Anders moet ik hem geestelijk helemaal afbranden en dat wil je niet.
Ik neem aan dat je mijn laatste opmerking ook gelezen hebtquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:06 schreef RealZeus het volgende:
Modjes bedankt :-)
*ril*quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:58 schreef RealZeus het volgende:
Anders moet ik hem geestelijk helemaal afbranden en dat wil je niet.
Hey, mijn mening wat doe je!?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:12 schreef RealZeus het volgende:
Dus vriendelijk verzoek of jullie inzake hem wat minder tolerant willen zijn.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:12 schreef RealZeus het volgende:
Ja,die heb ik gelezen.Ik zal mijn best doen,maar ik word een beetje zat van die gozer.Nergens reageert hij normaal.Bij elk topic waar hij post wordt door de TS in kwestie een slotje of een edit aangevraagd.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:12 schreef RealZeus het volgende:
Dus vriendelijk verzoek of jullie inzake hem wat minder tolerant willen zijn.
zou je het topic open willen houden als er meer ontopic gereageerd wordt of wil je gewoon echt helemaal slotje..?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:08 schreef EvilDuckie het volgende:
Kan het topic : " Vriendin heeft chronische ziekte. Lastig voor mij ." een slotje krijgen. Er wordt niet behandeld waar ik op doelde. En heb al genoeg info.
Nee? Hoe dan wel? Of mag je gewoon topics lopen verkloten?Begrijp me goed,ik ben voor vrijheid van meningsuiting,maar als je continue alles loopt af te zeiken lijkt me dat niet erg bevorderlijk voor dit forum.Ik neem aan dat de mensen die een probleem hebben serieus genomen willen worden,willen ze dat niet dan wordt het betreffende topic wel in ONZ geopend en niet in R&P.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:15 schreef Frenkie het volgende:
[..]mafkees
zo werkt het dus niet
Zie hier oorzaak en gevolgquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:26 schreef RealZeus het volgende:
En voor mensen die eenzaam zijn is Fok toch een beetje hun uitlaatklep.
Jij hoeft je niet geroepen te voelen om een ander op zijn plaats te zetten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:26 schreef RealZeus het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat mensen zoiets hebben van:"Hier wordt ik ook niet serieus genomen.Laat ik maar weggaan."
Laat ik dan even serieus reageren alhoewel de vraag niet aan mij gericht was:quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:26 schreef RealZeus het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat mensen zoiets hebben van:"Hier wordt ik ook niet serieus genomen.Laat ik maar weggaan."
Off topic: nu duurt het even voor ik reageer,want ik moet zo werken.(lees:betaalde hobby beoefenen)
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:10 schreef Xebrozius het volgende:
Maar goed, ik ben de stad in.
Dus R&P kan weer terugvallen in het dagelijkse gedweep en het herhalen van chronische aandachttrekkerij.
Mij begint dat chronische geknuffel ook steeds meer te irriteren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:10 schreef Xebrozius het volgende:
Maar goed, ik ben de stad in.
Dus R&P kan weer terugvallen in het dagelijkse gedweep en het herhalen van chronische aandachttrekkerij.
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik zeg toch: Als ook maar 1 persoon hier iets mee kan, dan ben ik blij. Iedereen reageert anders op advies. De een moet zacht worden aangepakt en de ander moet een schop onder zijn kont hebben. Als het mensen niet aanstaat dan blijven ze toch weg? Geloof mij, het is allemaal goed bedoeld.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:10 schreef Frenkie het volgende:
Wat mij betreft blijft hij dicht. Ik zit helemaal niet te wachten op mensen die denken dat zij kunnen bepalen hoe anderen zich voelen en hoe anderen zouden moeten veranderen. Voor de rest is de sluitpost wmb duidelijk.
Advies geven, is alleen leuk als mensen er om vragen. Wat jij nu doet is hetzelfde als religieuze gekken die staan te preken op een plein. Ze oreren maar en oreren maar in de ruimte en hopen met hun oraties tenminste één zieltjes te winnen.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:12 schreef EMW het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik zeg toch: Als ook maar 1 persoon hier iets mee kan, dan ben ik blij. Iedereen reageert anders op advies. De een moet zacht worden aangepakt en de ander moet een schop onder zijn kont hebben. Als het mensen niet aanstaat dan blijven ze toch weg? Geloof mij, het is allemaal goed bedoeld.
Misschien, maar ik weet niet of jij weet wat die afkorting van hem betekent? En die lachende huilsmiley noem ik ook niet direct een teken van respect.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:21 schreef DarkElf het volgende:
maar waarom op een "zo moet het niet, en zo moet het wel " toon die erg
naar overkomt, kijk alleen al naar je laatste post tegen jumparound, verre van
respectvol en normaal eigenlijk.
Ik weet dat ik mensen niet kan dwingen om te veranderen, maar ik kan ze tenminste proberen iets mee te geven. Het liefst een schop onder hun reet. Geloof mij, ik praat vanuit eigen ervaring. Ik heb mezelf een ontzettende schop onder mn reet gegeven een paar jaar terug en dat is ook het enige wat heeft geholpen.quote:waarom mensen willen doordringen van het feit dat wat zij doen niet goed is en
ze gaan vertellen wat ze fout doen, een mens kan leren, mensen leren ook, gun
ze die tijd ipv ze in veranderingen en "groei" te willen schoppen.
Dat gebeurt niet bij iedereen gewoon. Op dit moment loopt er een topic over iemand die het leven kut vindt. Een tiental mensen reageert en geeft hem tips, en uiteindelijk zegt hij: Bedankt voor jullie tips en jullie moeite maar toch weet ik dat ik er niets mee ga doen want het leven is zo kutquote:Kijk naar mensen die hier drie jaar geleden postten, die zijn of allemaal weg of bijna
allemaal erg veranderd, leren en groei kan je niet afdwingen, dat gebeurt gewoon.
Ik kan begrijpen dat de meeste mensen mijn teksten arrogant vinden, maar zoals ik al zei, ik vind de meeste mensen met hun zogenaamde problemen maar om te kotsen. Klagen, klagen, klagen en weinig mensen die zeggen: klagen = aanpakken.quote:en op die toon een topic hebben lopen vind ik onrespectvol en arrogant
Weet je van welke mensen je het meest kunt leren Frenkie? Mensen die spreken vanuit ervaring. En ik spreek vanuit ervaring en die wil ik graag delen met anderen.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:34 schreef Frenkie het volgende:
Leuk dat je zo graag over je zelf praat. Het topic blijft gewoon dicht...
Ook al is het er maar 1 vd 1000, dan ben ik al tevreden. Die ene kan op zijn beurt weer andere mensen helpen enz enz. Alle grote dingen beginnen klein.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
EMW, mss heb je wel goede bedoelingen, maar reageer dan gewoon eens in een topic waar iemand advies vraagt. Nu open je een topic omdat hij vind dat je mensen wel effe kan helpen. Ongevraagd...
Als jij zo'n expert bent zou je ook moeten weten dat iemand alleen maar geholpen kan worden als hij of zij dat echt wilt. Dus van jouw losse topic zal werkelijk niemand zich ook maar ene moer aantrekken.
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:41 schreef EMW het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker met de rest van de wereld rondjes draaien in jullie vicieuze cirkeltje.
hier, precies wat ik bedoel: onrespectvol vanuit een ivoren torentje gepost.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:41 schreef EMW het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker met de rest van de wereld rondjes draaien in jullie vicieuze cirkeltje.
Klopt. Maar het is tegenover Frenkie bedoeld. Die heeft zijn conclusies al getrokken tegenover mij dus het boeit niet zoveel wat ik nog tegen hem zeg.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hier, precies wat ik bedoel: onrespectvol vanuit een ivoren torentje gepost.
op die manier bereik je mensen ja, maar niet op de manier die jij graag wilt
mooi verbeterpuntje voor jezelf ...
maar je zegt wel "met de rest van de wereld" dus je lult, klaar.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:59 schreef EMW het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is tegenover Frenkie bedoeld. Die heeft zijn conclusies al getrokken tegenover mij dus het boeit niet zoveel wat ik nog tegen hem zeg.
Heb er verder ook geen probleem mee om toe te geven dat ik het soms verkeerd aanpak, maar ja, je kunt niet iedereen tevreden stemmen.
Maar je doet net of je het enige ware woord hebt! Terwijl het een enorme lap onbegrijpelijke blabla is, in het luchtledige geschreven, veel te algemeen om ook maar iemand in een specifieke situatie te helpen.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:42 schreef EMW het volgende:
[..]
Ook al is het er maar 1 vd 1000, dan ben ik al tevreden. Die ene kan op zijn beurt weer andere mensen helpen enz enz. Alle grote dingen beginnen klein.
Weet je dat mensen alleen maar leren als ze zelf willen leren..quote:Op donderdag 11 november 2004 12:41 schreef EMW het volgende:
Weet je van welke mensen je het meest kunt leren Frenkie? Mensen die spreken vanuit ervaring. En ik spreek vanuit ervaring en die wil ik graag delen met anderen.
Ok het geldt niet voor iedereen. Ik was aan t generaliseren. Excuus. In mijn verdediging bedoel ik ook echt de wereld in zijn algemeenheid. Kijk naar hoe wij omgaan met elkaar en met de aarde. En wat mij betreft is de tijd van lief zijn voor elkaar en begrip tonen voor elkaar voorbij. Zie het als een ouder die ontzettend kwaad is op zijn kind omdat het kind iets ergs gedaan heeft. De ouder is zo kwaad omdat hij van het kind houdt. Ik ben kwaad omdat ik van het leven hou en dat andere mensen mij steeds weer proberen mee te nemen in hun negativiteit.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:01 schreef milagro het volgende:
[..]
maar je zegt wel "met de rest van de wereld" dus je lult, klaar.
Dus jij kunt met zekerheid zeggen dat van de 1000 mensen er niet 1 is die er wat mee kan? Ik geef toe dat het een wat moeilijkere tekst is, maar er zit ontzettend veel waarheid in wat mij betreft. Mischien vind jij van niet, dan nog snap ik niet waarom het topic dicht moet. Als niemand het iets interesseert zakt het vanzelf snel weg en zien we het nooit weer. T is niet alsof er hier ruimte-gebrek is.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar je doet net of je het enige ware woord hebt! Terwijl het een enorme lap onbegrijpelijke blabla is, in het luchtledige geschreven, veel te algemeen om ook maar iemand in een specifieke situatie te helpen.
Ik post al genoeg! Maar telkens komt hetzelfde weer terug. Ik geef eerlijk toe dat mijn topic niet de gebruikelijke manier is om in contact te treden met mensen, maar he, 1 vd 1000 is genoeg he?quote:Zoals ik zei, post nou gewoon eens een reactie in een topic waarin iemand met een probleem zit. En probeer dan eens in je eigen woorden aan te geven hoe jij denkt dat die persoon vooruit kan komen ipv het voorwoord van het boek van jouw goeroe te copy-pasten
Ik kan dat idd niet roepen want mijn topic is dichtgegooid. Is hij open, dan kan ik dat wel roepen. En dat iedereen een patient is wil ik niet zeggen, in ieder geval niet op het niveau van R&P. Misschien komt het zo over maar is niet zo bedoeld.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:02 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Weet je dat mensen alleen maar leren als ze zelf willen leren..
Je kan niet zo maar vanuit een ivornen torentje gaan roepen dat iedereen in R&P een patient is en dat jij wel weet hoe je ze onder hun kont kan schoppen. Een schop onder iemands kont heeft alleen maar zin als hij gericht is en zo maar je been uitsteken in de hoop dat er iemand tegen aan loopt werkt niet.
Ja dat kan ik beter ook. Ik heb al twee keer een fok! pauze genomen, maar als ik daarna hier weer kom en weer ga lezen, zie ik weer al die topics waar ik gewoon in MOET reageren. Het leven is mooi! En dat kan het voor iedereen zijn en dat wil ik het liefst van de daken schreeuwen. Dat dit niet zo makkelijk gaat, frustreert me idd wel ja.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, volgens mij heb jij dan een probleem hoor, als jij je al negatief voelt meegezogen door de posters hier in R&P. Mss kan je er dan beter weg blijven?
Wie ben ik? Ik ben mens, en de wereld is ook van mij en ik zie om mij heen andere mensen die die wereld kapot maken.quote:Ik snap wel een heel klein beetje wat je zegt, maar je hebt in principe toch geen last van 'de negatieve mensen' hier in R&P? Wie ben jij dan om ze jouw wil tot positivisme op te dringen?
Wás je eigenlijk al genomineerd voor de titel Fok!-analfabeet met een mening?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Laat ik dan even serieus reageren alhoewel de vraag niet aan mij gericht was:
In het dagelijks leven ondervinden genoeg mensen dat anderen niet openstaan voor meningen en gevoelens.
Mensen die het moeilijk hebben krijgen te horen dat ze zich niet moeten aanstellen.
Hypochronders bereiken bijvoorbeeld bij een dokter op een gegeven moment ook een irritatiegrens.
De vraag is dus eerder:
In hoeverre moet je alles maar bedekken met de zachte, roze deken der geveinsde liefde en emphatieen?
Overal heeft iedereen een mening, en dat sommigen minder begrip hebben voor een kerel van 28 jaar die nog thuiswoont kom je ook tegen in het dagelijks leven.
Ik bedoel maar, niet iedereen heeft een knuffelinstelling...
Jij wel voor de Fok! meest debiele vergelijkingen makende user.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:29 schreef Bombie het volgende:
[..]
Wás je eigenlijk al genomineerd voor de titel Fok!-analfabeet met een mening?
Vermoedelijk. Ik mocht hem zelfs niet uitlachen.quote:Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vond dat borderline topic wel een grappig initiatief eigenlijk.. is er nou een slotje opgetieft omdat ts een wazige banaanvraag doet?
toe maar, last van je Borderlijntje?quote:Op zondag 14 november 2004 20:40 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
gore poten
*gniffel*quote:Op zondag 14 november 2004 20:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
al heeft TS het nu wel enigszins voor zichzelf verbruid, dat is een beetje jammer.
sneu..?quote:Op zondag 14 november 2004 21:11 schreef Bombie het volgende:
[..]
*gniffel*
"Sliep uit!"
"Boontje komt om zijn loontje!"
"Lekker puh!"
*gniffel*
Klopt... dát was inderdaad de reden dat ik wat van je gedrag zei. Heel knap aangevoeld!quote:Op zondag 14 november 2004 21:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sneu..?
Hoezo>? beide plaatsen liggen toch in oostenrijk, dus is het 1 pot nat!!quote:Op maandag 15 november 2004 11:33 schreef Frenkie het volgende:
Ik werk in Salzburg, niet in Tirol. Als je dan toch 'grapjes' denkt te kunnen maken. Noem dan in ieder geval het juiste bundesland.
Niet dat het dan wel grappig was geweest.
Wishfull thinking?quote:Op maandag 15 november 2004 11:35 schreef milagro het volgende:
Waarom ondertekent Bombie zijn post met 'Naar wijf"
Ik moest anders wel lachen.quote:Op maandag 15 november 2004 11:33 schreef Frenkie het volgende:
Ik werk in Salzburg, niet in Tirol. Als je dan toch 'grapjes' denkt te kunnen maken. Noem dan in ieder geval het juiste bundesland.
Niet dat het dan wel grappig was geweest.
wat jij allemaal wil, is goed hoor popje.quote:Op zondag 14 november 2004 21:48 schreef Bombie het volgende:
[..]
Klopt... dát was inderdaad de reden dat ik wat van je gedrag zei. Heel knap aangevoeld!
Altijd op zo'n belerend toontje andere users aanspreken. Irl was je ongetwijfeld altijd the teacher's pet; Zo iemand die klasgenoten de les leest om een wit voetje te kunnen halen bij de leraren. De geboren fatsoensrakker die het verdient om gepest te worden en nu de wanhoop nabij is.
Naar wijf.
Het kan natuurlijk ook heel goed zijn dat je een kloon van Frenkie bent om zijn vrouwelijke kant wat nadrukkelijker te kunnen etaleren, zonder gelijk in diskrediet te raken bij zijn Tiroler 'snowhomies'.![]()
Je bent een volwassen kerel, jij jank kleuter...quote:Op maandag 15 november 2004 22:49 schreef teamlead het volgende:
zit ik op andere ook weer niet echt te wachten.. lamaar dus... ;-)
en precies dit soort reacties bedoel ik dus.. tactloze lul is nogal een understatement in jouw geval.... dat jij een andere visie op het leven hebt (en dus op den duur vanzelf wel eens op je bek zult gaan) prima.. dat je te lomp bent om het normaal te verwoorden.. ach... maar om nu meteen jouw visie tot universele waarheid uit te roepen.... zit ik echt niet op te wachten....quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je bent een volwassen kerel, jij jank kleuter...
Open dan geen topic als de reacties je niet aanstaan.
Het leven zit ook niet zo in elkaar, maar goed het leven is per definitie tegen jou gericht.
Jij zit al niet te wachten op mensen het niet met je eens zijn, ook al is het niet eens de waarheid.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:52 schreef teamlead het volgende:
maar om nu meteen jouw visie tot universele waarheid uit te roepen.... zit ik echt niet op te wachten....
right.. dus een tactloze lul mag wel zeggen wat ie wil, maar een reactie wordt niet op prijs gesteld..quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:59 schreef teamlead het volgende:
Ik vond je nogal aanvallend en kinderachtig reageren. En heb het daarom verwijderd. Als je wil laten zien dat je beter verwensingen kan typen dan een ander, dan stuur je hem maar een mailtje!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
right.. dus een tactloze lul mag wel zeggen wat ie wil, maar een reactie wordt niet op prijs gesteld..
(en ik had me nog wel ingehouden...)
de gecensureerde versie dan maar:
mij zie je hier niet meer.. moge hij snel volwassen worden...have a nice life all![]()
tis een vrij land.. jij mag vinden wat je wilt.. uit eerdere reacties op hem blijkt al dat je blijkbaar een zwak voor hem hebt.. dat ik hem er op wijs dat ie zich als een kleuter uit, niet in staat is om te kijken hoelaat een post geplaatst is en hem toewens dat hij ooit volwassen mag worden en dan beseft wat voor (ik zal het woord niet herhalen ) hij nu is.. als dat al aanvallend en kinderachtig is, vraag ik me af hoe je sommige andere posts dan beoordeelt..quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik vond je nogal aanvallend en kinderachtig reageren. En heb het daarom verwijderd. Als je wil laten zien dat je beter verwensingen kan typen dan een ander, dan stuur je hem maar een mailtje!
Een wijze vrouw zei ooit: "Always get your copy - and your facts - straight"quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:19 schreef Frenkie het volgende:
Een wijs man zei ooit: "if you can't stand the heat, stay put out of the kitchen".
Don't let the door hit you when you step in to reality...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:06 schreef teamlead het volgende:
de gecensureerde versie dan maar:
mij zie je hier niet meer.. moge hij snel volwassen worden...have a nice life all![]()
Was dat ook een chinese wijsheid die over tikfouten gingquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een wijze vrouw zei ooit: "Always get your copy - and your facts - straight".
mwah.. als je dat als beschuldigen ziet.. .ik verwees alleen naar de eerdere discussie tussen jouzelf en RealZeus...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:19 schreef Frenkie het volgende:
Met kritiek omgaan is niet je sterkste punt zeker? Nu ben je mij weer van van alles aan het beschuldigen. Een wijs man zei ooit: "if you can't stand the heat, stay put of the kitchen".
Het gaat niet om de poppetjes, maar om de uitspraken. Jij (en Realzeus had het ook), praten in scheldwoorden. En hebben het over "met de grond gelijk maken bla bla". Ten eerste vind ik dat nogal hoogdravend. Bovendien is het lachwekkend en ik zekere zin een uitlokking van een rel. En dat laatste zie ik hier liever niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:33 schreef teamlead het volgende:
mwah.. als je dat als beschuldigen ziet.. .ik verwees alleen naar de eerdere discussie tussen jouzelf en RealZeus...
ik vind het verbazingwekkend dat er van Xerbrozius blijkbaar meer geaccepteerd wordt dan van andere users.. zowel inhoudelijk als qua woordkeus..
Op een forum gaat het er anders aan toe, alhoewel jij me als een puber ziet die nog volwassen moet worden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:33 schreef teamlead het volgende:
ik vind het verbazingwekkend dat er van Xerbrozius blijkbaar meer geaccepteerd wordt dan van andere users.. zowel inhoudelijk als qua woordkeus..
Ook dat is onzin. Want ook van jou worden posts die te ver gaan gewoon verwijderd. Ik geloof dat ik daar net nog een voorbeeld van heb gegeven.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:45 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben er langer, en kan dus meer maken...
Dat is waar...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ook dat is onzin. Want ook van jou worden posts die te ver gaan gewoon verwijderd. Ik geloof dat ik daar net nog een voorbeeld van heb gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |