ik heb nu al bijna een jaar verkering met m'n vriendin en alles is gewoon geweldig.. we gaan binnenkort samenwonen en ik heb er erg zin in om de rest van m'n leven met haar te delen..
wie heeft nog meer een goede relatie zonder problemen?
quote:* nijntjuh meldt zich
op donderdag 09 augustus 2001 08:33 schreef d-rise het volgende:
normaal gesproken lees je hier alleen maar over mensen die niet weten wat ze met hun relatie aanmoeten of geen relatie hebben maar wel willen of niet goed weten hoe ze moeten beginnen.... dus d8 ik.. eens even wat anders..ik heb nu al bijna een jaar verkering met m'n vriendin en alles is gewoon geweldig.. we gaan binnenkort samenwonen en ik heb er erg zin in om de rest van m'n leven met haar te delen..
wie heeft nog meer een goede relatie zonder problemen?
al zes en een half jaar samen waarvan een dikke 3 en een half jaar:
ik houuuuuuuuuuu van mijn hubby!!!!
mr & ms illogical zijn nu ...euh... al een hele tijd bij elkaar, en sinds mei . niet altijd even vlekkeloos, maar wel samen
owja, en succes met samenwonen
zuurtje, ik hou van je en wij blijven er samen voor gaan, voor altijd!
dank je poppie, wij blijven 4fr saampjes!!!!
en de rest van de gelukkige fokkers ook heel veel jaartjes samen toegewenst.
valt me trouwens best wel tegen dat er maar 10 mensen zijn op fok die een gellukige relatie hebben
ik hoop dat het na vandaag gelukkig blijft ....
mijn vorige relatie was een goede van 2,5 jaar; helaas mocht het niet zo zijn
quote:waarschijnlijk kijken de mensen met een gelukkige relatie hier minder vaak.....die hebben genoeg aan elkaar. maar wie weet....de topic staat er nog maar ffies...come on fokkers!!!
op donderdag 09 augustus 2001 10:53 schreef d-rise het volgende:graag gedaan poppie... love ya!
valt me trouwens best wel tegen dat er maar 10 mensen zijn op fok die een gellukige relatie hebben
maar misschien komt het nog wel goed. en dan zal ik 't ook laten weten
quote:hehe, ik ook niet meer, zullen we ons eigen topic maar openen : "wiens goeie relatie is in de afgelopen twee weken gestrand?"
op donderdag 09 augustus 2001 11:55 schreef robinsonne het volgende:
hm, ik niet dus. zie mijn eigen topicje hier ergens in de buurt.maar misschien komt het nog wel goed. en dan zal ik 't ook laten weten
sorry voor het negatief-zijn, ben blij voor iedereen die een mooie relatie heeft, 't is veel werk als je het goed doet.
ik verheug me alweer om verliefd te worden op een meisje, en het gevoel hebben dat alles wat je doet nog te weinig is voor haar.......
hmmm, zucht, ik zal maar weer eens gaan programmeren.
quote:same here, hoe heet ze ook alweer?
op donderdag 09 augustus 2001 12:15 schreef lord_spawn het volgende:
* lord_spawn meldt zich ook...maar mist zijn vriendinneke die op vakantie is
vandaag belt ze
quote:ik ben nu alleen bang dat dat nooit meer gebeurd bij mij. dan ga ik ook maar iets programmeren, als dat helpt *zucht*.
op donderdag 09 augustus 2001 12:12 schreef bluebit het volgende:ik verheug me alweer om verliefd te worden op een meisje, en het gevoel hebben dat alles wat je doet nog te weinig is voor haar.......
hmmm, zucht, ik zal maar weer eens gaan programmeren.
het gaat nog steeds heel goed, en we zijn deze zomervakantie samen 2 weken gaan camperen. helaas zit ze nu in canada voor 3 weken, maar ze komt gelukkig zondag alweer terug. verder hebben ik deze week net een vakantie geboekt naar mallorca, waar we in oktober samen naartoe gaan
en ik weet zeker dat dit pas het begin is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |