quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 07:59 schreef SailingAce het volgende:
Ik zou haar kapot neuken.
wat jij zegt, daar ben ik het mee eens. helaas dat het niet ff anders isquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:03 schreef Vanderdonk het volgende:
nou je hebt in ieder geval een leuke vakantie en met een beetje geluk hou je er goede contacten aan over. Is toch handig als je vaker op vakantie daarheem wil.
Tja dat met die vriend is vervelend misschien maar aangezien jij er ook maar even zit zou ik er gewoon een leuke tijd van maken en biet te vee verwachten.
biet te vee verwachten inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:03 schreef Vanderdonk het volgende:
nou je hebt in ieder geval een leuke vakantie en met een beetje geluk hou je er goede contacten aan over. Is toch handig als je vaker op vakantie daarheem wil.
Tja dat met die vriend is vervelend misschien maar aangezien jij er ook maar even zit zou ik er gewoon een leuke tijd van maken en biet te vee verwachten.
Bedoelde je: bier?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:05 schreef Caesu het volgende:
[..]
biet te vee verwachten inderdaad.
En ga je dan lopen raggen in iemand ander' kwakkie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:07 schreef Vitalogy het volgende:
Misschien is haar vriendje de vorige die haar "gepaald" heeft op zijn vakantie.
Dat voel je amper.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En ga je dan lopen raggen in iemand ander' kwakkie.
Hey, mijn betovergrootmoeder had een kutontsteking en bezweek er aan, ik heb er nare ervaringen mee gehad, ik hoop dat ik niet nog een keer zo'n topictitel hoef te lezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:38 schreef Frenkie het volgende:
Even de topictitel aangepast
Je drijft de spot met deze topic, Frenkie!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:38 schreef Frenkie het volgende:
Even de topictitel aangepast
Ik ben verliefd op je usriconquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:03 schreef Vanderdonk het volgende:
Tja dat met die vriend is vervelend misschien maar aangezien jij er ook maar even zit zou ik er gewoon een leuke tijd van maken en niet te veel verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |