zeg het gewoon andersquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:24 schreef Kletz het volgende:
Ik wil graag jullie mening weten.
Ik heb in een topic gezegt, dat ik avril lavigne een lekker neukbaar meisje vind.
Nu zegt mijn vriendinnetje dat ze het helemaal niet leuk vind dat ik dat gezegt heb.
We hebben het hier over Avril Lavigne. Ik vind haar geil en ik vind camaron diaz ook geil en neukbaar. Dat is gewoon een mening. Het is dan niet zo dat ik mijn vriendin dan helemaal links laat liggen en dan helemaal geobsedeerd wordt door avril ofzo..
Als het een meisje was die mij leuk vind, ja dan ben ik fout bezig. Maar als ik een meisje over straat zie lopen die er lekker uit ziet, mag ik daar toch wel wat van zeggen? of moet ik stijf me mond dicht houden voor mijn vriendin.
Het is alleen maar een mening wat ik over een meisje heb. Niet dat ik meteen mijn lul in haar wil stoppen!!! nee dat doe ik niet omdat ik een lief vriendinnetje heb.
Ik zie het probleem niet.... maar ja graag jullie mening en geen gekut.
ik had et anders moeten zeggen dus? Ik vind die mevrouw zeer aantrekkelijk en ik zou graag met haar de liefde willen bedrijven?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:30 schreef Moonah het volgende:
"Een lekker neukbaar meisje..."
Ik vind het een nogal puberale en banale manier van uitdrukken.
Zeg je tegen je vriendin ook dat je haar aantrekkelijk vindt? Lijkt me wel essentieel.
C'est le ton qui fait la musique...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:32 schreef BobRooney het volgende:
Dat soort dingen moet je niet zeggen, en als ze vraagt of ze dik is, geen antwoord geven!!
Pardon?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:33 schreef Kletz het volgende:
flikker toch op joh.
Hij zei: Flikker, toch, op, joh.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Pardon?
Als ze hier ontzettende bonje over gaat maken, en je verbied om naar die dames te kijken, dan zit je onder de plak ja. Vrouwen snappen nog steeds niet dat mannen visueel ingesteld zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:38 schreef pooier het volgende:
Je vriendin is een zeikerd en je zit onder het plak. Heeft zij de broek aan thuis?
Anders zou ik me niet zo druk maken over dat gemekker.
Ah! Tnx.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hij zei: Flikker, toch, op, joh.
AAAARGGGquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:37 schreef fratsman het volgende:
hehehe Doe ik ook hoor, Cameron Diaz of Angelina Jolie op TV;
![]()
![]()
vriendin:
En als je dr dan weer een kusje geeft is het weer goed. Na 4.5 jaar weet ze wel zo'n beetje hoe ik in elkaar zit.
![]()
Een vriend van mij had zo'n vriendin. Die kon dan opeens boos worden om (bijna) niets. Ze had gewoon aandacht nodig. Maar hij ging er dus altijd weer achteraan, even een kusje geven en het was weer goedquote:En als je dr dan weer een kusje geeft is het weer goed.
Mannenpraat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah! Tnx.
Ik snap alleen niet waarom, hij vraagt om meningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |