abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22745081
Ik wil graag jullie mening weten.

Ik heb in een topic gezegt, dat ik avril lavigne een lekker neukbaar meisje vind.

Nu zegt mijn vriendinnetje dat ze het helemaal niet leuk vind dat ik dat gezegt heb.

We hebben het hier over Avril Lavigne. Ik vind haar geil en ik vind camaron diaz ook geil en neukbaar. Dat is gewoon een mening. Het is dan niet zo dat ik mijn vriendin dan helemaal links laat liggen en dan helemaal geobsedeerd wordt door avril ofzo..

Als het een meisje was die mij leuk vind, ja dan ben ik fout bezig. Maar als ik een meisje over straat zie lopen die er lekker uit ziet, mag ik daar toch wel wat van zeggen? of moet ik stijf me mond dicht houden voor mijn vriendin.

Het is alleen maar een mening wat ik over een meisje heb. Niet dat ik meteen mijn lul in haar wil stoppen!!! nee dat doe ik niet omdat ik een lief vriendinnetje heb.

Ik zie het probleem niet.... maar ja graag jullie mening en geen gekut.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_22745117
Ik snap niet dat jouw vriendin nog bij je is

Ik vind jouw vriendin wel enorm geil namelijk
M'n signature, wat doe je :{
pi_22745134
alsof je vriendinnetje brad pitt of tom cruise of johnny depp niet geil vindt. misschien dat zij het niet zou zeggen, maar dat is alleen maar hypocriet
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:27:49 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22745152
Je vriendin is een dramaqueen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:28:38 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22745172
Zou ik niet zoveel problemen mee hebben.
Ik vind Johnny Depp en d'Angelo bijvoorbeeld ook een hoog fuckability gehalte hebben, en dat weet mijn vriend. As if ik ooit de opportunity krijg .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_22745176
Je had het misschien iets fatsoenlijker kunnen formuleren.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_22745195
Oooh vind ze het helemaal niet leuk?? JAMMER DAN!

Tuurlijk moet je dat kunnen menen en zeggen!
Het is altijd een feest, als zij zijn langs geweest!
pi_22745215
"Een lekker neukbaar meisje..."
Ik vind het een nogal puberale en banale manier van uitdrukken.

Zeg je tegen je vriendin ook dat je haar aantrekkelijk vindt? Lijkt me wel essentieel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_22745241
Dumpen. Aanstelwijf.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_22745269
Dat soort dingen moet je niet zeggen, en als ze vraagt of ze dik is, geen antwoord geven!!

woensdag 20 oktober 2004 @ 12:32:29 #11
70004 niksan
net een beetje meer
pi_22745275
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:24 schreef Kletz het volgende:
Ik wil graag jullie mening weten.

Ik heb in een topic gezegt, dat ik avril lavigne een lekker neukbaar meisje vind.

Nu zegt mijn vriendinnetje dat ze het helemaal niet leuk vind dat ik dat gezegt heb.

We hebben het hier over Avril Lavigne. Ik vind haar geil en ik vind camaron diaz ook geil en neukbaar. Dat is gewoon een mening. Het is dan niet zo dat ik mijn vriendin dan helemaal links laat liggen en dan helemaal geobsedeerd wordt door avril ofzo..

Als het een meisje was die mij leuk vind, ja dan ben ik fout bezig. Maar als ik een meisje over straat zie lopen die er lekker uit ziet, mag ik daar toch wel wat van zeggen? of moet ik stijf me mond dicht houden voor mijn vriendin.

Het is alleen maar een mening wat ik over een meisje heb. Niet dat ik meteen mijn lul in haar wil stoppen!!! nee dat doe ik niet omdat ik een lief vriendinnetje heb.

Ik zie het probleem niet.... maar ja graag jullie mening en geen gekut.
zeg het gewoon anders

edit: het zoveelste voorbeeld van een man zonder tact
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_22745293
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:30 schreef Moonah het volgende:
"Een lekker neukbaar meisje..."
Ik vind het een nogal puberale en banale manier van uitdrukken.

Zeg je tegen je vriendin ook dat je haar aantrekkelijk vindt? Lijkt me wel essentieel.
ik had et anders moeten zeggen dus? Ik vind die mevrouw zeer aantrekkelijk en ik zou graag met haar de liefde willen bedrijven?

flikker toch op joh.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_22745313
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:32 schreef BobRooney het volgende:
Dat soort dingen moet je niet zeggen, en als ze vraagt of ze dik is, geen antwoord geven!!

C'est le ton qui fait la musique...
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:34:33 #14
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_22745317
ik zeg het regelmatig, en heb dan ook ruzie met mijn vriendin. zal wel aan die wijven liggen joh! moeten gewoon niet zo jaloers zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_22745323
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:33 schreef Kletz het volgende:
flikker toch op joh.
Pardon?
pi_22745383
hehehe Doe ik ook hoor, Cameron Diaz of Angelina Jolie op TV; vriendin: En als je dr dan weer een kusje geeft is het weer goed. Na 4.5 jaar weet ze wel zo'n beetje hoe ik in elkaar zit.
pi_22745396
Je vriendin is een zeikerd en je zit onder het plak. Heeft zij de broek aan thuis?
Anders zou ik me niet zo druk maken over dat gemekker.
copyright 2006
pi_22745441
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:34 schreef Moonah het volgende:

[..]

Pardon?
Hij zei: Flikker, toch, op, joh.
pi_22745447
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:38 schreef pooier het volgende:
Je vriendin is een zeikerd en je zit onder het plak. Heeft zij de broek aan thuis?
Anders zou ik me niet zo druk maken over dat gemekker.
Als ze hier ontzettende bonje over gaat maken, en je verbied om naar die dames te kijken, dan zit je onder de plak ja. Vrouwen snappen nog steeds niet dat mannen visueel ingesteld zijn.
pi_22745472
Niks mis mee om zoiets te zeggen, al hoewel het heus anders kan. Normaal was het wel genoeg als ik zie "ik vind mevrouw X wel een lekker hapje" en zij kon het ook gewoon tegen me zeggen. Meestal waren het toch mensen die onbereikbaar zijn .
pi_22745473
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:40 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Hij zei: Flikker, toch, op, joh.
Ah! Tnx.
Ik snap alleen niet waarom, hij vraagt om meningen.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:43:37 #22
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22745498
Ach, dat heeft iedereen toch wel.

Als mijn vriendin een bekende kerel lekker vindt, Tom Cruise, Di Caprio whatever, zeg ik gewoon altijd standaard dat hij homo is. En dan de hele tijd daarmee doorgaan, zodat ze enorm pissig wordt

Relaties zijn grappig
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22745508
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:37 schreef fratsman het volgende:
hehehe Doe ik ook hoor, Cameron Diaz of Angelina Jolie op TV; vriendin: En als je dr dan weer een kusje geeft is het weer goed. Na 4.5 jaar weet ze wel zo'n beetje hoe ik in elkaar zit.
AAAARGGG

Vooral dit:
quote:
En als je dr dan weer een kusje geeft is het weer goed.
Een vriend van mij had zo'n vriendin. Die kon dan opeens boos worden om (bijna) niets. Ze had gewoon aandacht nodig. Maar hij ging er dus altijd weer achteraan, even een kusje geven en het was weer goed Dat moet je hun gelijk afleren, ze gebruiken die positie, even zielig en boos doen, zo krijgen ze dan van alles voor elkaar.
copyright 2006
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:44:58 #24
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_22745525
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:42 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ah! Tnx.
Ik snap alleen niet waarom, hij vraagt om meningen.
Mannenpraat.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:45:04 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22745529
als ik naast mijn vriendin op de bank zit en er komt op tv een geil wijf voorbij dan begin ik me meestal af te trekken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')