abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22990003
Ten eerste je bent verliefd, nog niet erg lang... maar toch beginnen de kriebels te komen.
Je komt met het plan samen wat leuks te doen met de feest dagen, maar de reactie is: lijkt me wel leuk maar zover kijk ik niet vooruit.
Je bent vanplan bij de landmacht te gaan en zegt dat tegen haar, en de reactie is: als jij dat leuk vind dan moet je het doen. Als je neer geschoten wordt.. er zijn jongens genoeg.
Het kan natuurlijk zijn dat het als grapje bedoeld is, maar aan de andere kant kan het serieus bedoeld zijn.
Ten slotte heb je nog niet zolang met elkaar en ben je nog aan het wennen aan elkaar.
Maar reacties als deze, en nog een aantal anderen zetten je wel aan het denken.
Wat zou jij doen in dit geval?
En belangrijker.... waarom?
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_22990084
Ik denk dat ze pacifistisch is, en daarom totaal op je afgeknapt na je mededling dat je graag in een groen pakje onschuldige islamieten dood wilt schieten.

Ik zou bij de landmacht gaan, en hopen dat je daar een leuke jongen ontmoet bij de ontgroening
pi_22990120
quote:
Op maandag 1 november 2004 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk dat ze pacifistisch is, en daarom totaal op je afgeknapt na je mededling dat je graag in een groen pakje onschuldige islamieten dood wilt schieten.

- er is meer dan alleen schieten, misschien ga ik wel voor een andere functie

Ik zou bij de landmacht gaan, en hopen dat je daar een leuke jongen ontmoet bij de ontgroening

- ik ben blij dat ik jou niet ben, 'k heb het meer op vrouwen

maar aub even serieus, hoe gaan jullie hiermee om?
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_22990135
vraag haar eens waarom ze zulke reacties geeft op jouw mededelingen.
Misschien vindt ze het gewoon een beangstigend idee, dat je het leger ingaat..
Als haar mening er toe doet voor jou, zou ik met dr over praten
pi_22990148
Als je nog maar kort bij elkaar bent zou ik het ook nog niet over de feestdagen willen hebben. Dat maakt je meteen deel van een ''koppel''.
pi_22990153
quote:
Op maandag 1 november 2004 01:47 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

maar aub even serieus, hoe gaan jullie hiermee om?
Geen idee... oen ik mn huidge partner (een beeldschone vrouw) ontmoette waren we gewoon vrienden en neukten we met elkaar omdat dat gewoon lekker is.. Maar we gingen elkaar erg leuk vinden en op een gegeven moment vroeg ze me ten huwelijk... Ze heeft nooit moeilijk gedaan, en ik heb noit zo'n dilemma gehad dat ik mezelf genoodzaakt zag een R&P topic te openen

En ik kan me ook absoluut niet inleven in iemand die bij de landmachjt wil. tenzij het is om de overhied voro je opleidingen te laten betalen.
pi_22990183
quote:
Op maandag 1 november 2004 01:50 schreef Xennia het volgende:
Als je nog maar kort bij elkaar bent zou ik het ook nog niet over de feestdagen willen hebben. Dat maakt je meteen deel van een ''koppel''.
we hebben nu zo'n 3 a 4 weken, maar ze gaf mij te kennen dat ze een romantisch iemand was, dus toen dacht ik een goeie beurt te maken door te zeggen: als je zin hebt kom dan naar mij, ik ben alleen thuis.
dan maken we het gezellig kaarsjes, wijntje, openhaard en samen vuurwerk kijken... lekker met z'n tweeën en dan kunnen we na 12en de stad lekker in.

ik denk er nu echt over om mijn vrienden te laten komen, zorgen voor bier en eten en om 12 uur de stad in lekker feesten als vrijgezel
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_22990195
Misschien is het alleen maar hard to get
pi_22990196
quote:
Op maandag 1 november 2004 01:49 schreef Salvad0R het volgende:
vraag haar eens waarom ze zulke reacties geeft op jouw mededelingen.
Misschien vindt ze het gewoon een beangstigend idee, dat je het leger ingaat..
Als haar mening er toe doet voor jou, zou ik met dr over praten
misschien wel, alleen een beetje vreemde manier van uiten dan: er zijn jongens genoeg
maar je hebt wel gelijk, we hebben net voor morgen afgesproken om te praten.
thnx
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_22990211
quote:
Op maandag 1 november 2004 01:55 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

misschien wel, alleen een beetje vreemde manier van uiten dan: er zijn jongens genoeg
thnx
heeft zij gezegd dat ze met je wilde praten?
pi_22990231
quote:
Op maandag 1 november 2004 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Geen idee... oen ik mn huidge partner (een beeldschone vrouw) ontmoette waren we gewoon vrienden en neukten we met elkaar omdat dat gewoon lekker is.. Maar we gingen elkaar erg leuk vinden en op een gegeven moment vroeg ze me ten huwelijk... Ze heeft nooit moeilijk gedaan, en ik heb noit zo'n dilemma gehad dat ik mezelf genoodzaakt zag een R&P topic te openen

En ik kan me ook absoluut niet inleven in iemand die bij de landmachjt wil. tenzij het is om de overhied voro je opleidingen te laten betalen.
sommige mensen willen wel eens weten hoe anderen tegen iets aankijken, iedereen kan er anders tegen aan kijken namelijk... vandaar de vraag hoe gaan jullie ermee om.
misschien herkent iemand het, zelf meegemaakt of gedaan en weet een reden.
hierdoor kan je iemand iets vanuit een ander punt dingen laten zien.

dat jij je niet kan inleven in een ander ( mij in dit geval) heeft waarschijnlijk met je omgeving etc. te maken.
ik wil mij niet beperken tot hetgene waar ik nu in leef.
het kan nog heel veel beter met de wereld waar we in leven, en ik zou mij voor mijn gevoel op deze manier nuttig kunnen maken.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_22990232
quote:
Op maandag 1 november 2004 01:55 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

thnx
ja.. misschien bedoelt ze dat sarcastisch.. dat ze het eigenlijk stiekem gewoon zonde vindt dat jij jezelf "opoffert" voor de overheid.
als je uitlegt waarom je daarvoor hebt gekozen en dat je het belangrijk vindt dat je weet hoe zij daarover denkt.. lijkt me er nix aan de hand.
Ik zou gewoon geen conclusies trekken op basis van deze losse opmerkingen, ze kunnen vanalles betekenen.
pi_22990240
quote:
Op maandag 1 november 2004 01:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

heeft zij gezegd dat ze met je wilde praten?
ja ik dacht dat ze sliep, dus stuurde een berichtje over die opmerkingen en toen kreeg ik terug: slaap nog niet, we hebben het er morgen wel over. kusje
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_22990325
Wat een kutreacties. (in het topic dan he)
Anyway vraag haar zelf hoe ze dat bedoelde, want dat is niet leuk om naar je hoofd te krijgen nee. Echt zo van "ja, als het jou niet is, neuk ik wel een ander". Beetje vreemde reactie.
Lambo of Rekt
pi_22990345
quote:
Op maandag 1 november 2004 02:11 schreef EggsTC het volgende:
Anyway vraag haar zelf hoe ze dat bedoelde, want dat is niet leuk om naar je hoofd te krijgen nee. Echt zo van "ja, als het jou niet is, neuk ik wel een ander". Beetje vreemde reactie.
ik denk dat je op basis van de info die de TS geeft niet kan inschatten hoe ze die reactie bedoelde..
Niet alles wat men zegt draait om neuken.
pi_22990365
quote:
Op maandag 1 november 2004 02:13 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ik denk dat je op basis van de info die de TS geeft niet kan inschatten hoe ze die reactie bedoelde..
Niet alles wat men zegt draait om neuken.
Als ze zo een reactie geeft lijkt me dat vrij duidelijk.
Lambo of Rekt
pi_22990367
quote:
Op maandag 1 november 2004 02:11 schreef EggsTC het volgende:
jah de reacties vallen mij ook een beetje tegen, zat eigenlijk te hopen op reacties van mensen die zouden zeggen: bekijk het eens zo of zo, en dat dan bleek dat ik het verkeerd zag.
maar helaas gebeurd dit niet, beetje jammer.
bedankt voor je reactie
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_22990385
niet alles hoeft om neuken te gaan, maar dan zeg je meteen tegen elkaar.. verder geen vaste relatie en weet je beiden waar je aan toe bent.
maar ze heeft het er wel over dat ze hoopt dat ik nooit zou vreemd gaan, en dat ik een goeie vriendschappelijke relatie heb met mijn ex vertrouwd ze niet helemaal.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_22990416
Ik denk dat het voor haar een angst is dat jij (als haar vriendje tegen die tijd) de landmacht in gaat. Je ziet haar zelden, waarschijnlijk alleen int weekend omdat je de andere tijd van de week op de kazerne zit. Dus HOOGUIT eens per week. Ze heeft geen zekerheid of der vriendje er ook nog is nadat hij uitgezonden is. Tis heel onzeker leven voor de partners van militairen, daar moet je ook rekening mee houden. Ik wilde ook de landmacht in, ben overigens afgekeurd omdat ik te soepele enkels had, magoed daar gaat het verder niet over.

Mijn ma was er zwaar op tegen, omdat je natuurlijk de kans heb dat het niet goed voor je afloopt. Ik denk dat die "aankomende vriendin" van je, er ook last van heeft.. die krijgt een beschermend moedergevoel erdoor waardoor ze dit misschien zegt. Ik weet t niet zeker, dat weet alleen zij. Ik vind alleen de manier waarop ze het zegt wel vreemd. Echt zo van "geen hand vol maar een land vol".

Get it?
Lambo of Rekt
pi_22990434
quote:
Op maandag 1 november 2004 02:23 schreef EggsTC het volgende:
Get it?
misschien heb je daar wel gelijk in, ik zal het er morgen met haar over hebben.
bedank iig
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  maandag 1 november 2004 @ 05:47:03 #21
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_22991211
ik heb alleen de laatste twee posts gelezen.
Klinkt als een duidelijk verhaal.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_22991253
Zie dit maar als een korte relatie.
Heb lol en neem haar niet serieus (wel nemen natuurlijk).
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  maandag 1 november 2004 @ 08:46:21 #23
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22991741
Je zou iig nog even aan haar kunnen mededelen dat je zo'n lomp gedrag ongewenst vindt voor je haar dumpt.
Proud Powerpauper
pi_22991869
Ze is gewoon cynisch
pi_22993027
opruimslotje

en weer open:

bagger geruimd, offtopic geneuzel geruimd; graag normaal verder,
ik weet dat het moeilijk is voor sommige maar probeer het gewoon
eens.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties