quote:Op maandag 1 november 2004 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk dat ze pacifistisch is, en daarom totaal op je afgeknapt na je mededling dat je graag in een groen pakje onschuldige islamieten dood wilt schieten.
- er is meer dan alleen schieten, misschien ga ik wel voor een andere functie![]()
Ik zou bij de landmacht gaan, en hopen dat je daar een leuke jongen ontmoet bij de ontgroening
- ik ben blij dat ik jou niet ben, 'k heb het meer op vrouwen![]()
Geen idee... oen ik mn huidge partner (een beeldschone vrouw) ontmoette waren we gewoon vrienden en neukten we met elkaar omdat dat gewoon lekker is.. Maar we gingen elkaar erg leuk vinden en op een gegeven moment vroeg ze me ten huwelijk... Ze heeft nooit moeilijk gedaan, en ik heb noit zo'n dilemma gehad dat ik mezelf genoodzaakt zag een R&P topic te openenquote:Op maandag 1 november 2004 01:47 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
maar aub even serieus, hoe gaan jullie hiermee om?
we hebben nu zo'n 3 a 4 weken, maar ze gaf mij te kennen dat ze een romantisch iemand was, dus toen dacht ik een goeie beurt te maken door te zeggen: als je zin hebt kom dan naar mij, ik ben alleen thuis.quote:Op maandag 1 november 2004 01:50 schreef Xennia het volgende:
Als je nog maar kort bij elkaar bent zou ik het ook nog niet over de feestdagen willen hebben. Dat maakt je meteen deel van een ''koppel''.
misschien wel, alleen een beetje vreemde manier van uiten dan: er zijn jongens genoegquote:Op maandag 1 november 2004 01:49 schreef Salvad0R het volgende:
vraag haar eens waarom ze zulke reacties geeft op jouw mededelingen.
Misschien vindt ze het gewoon een beangstigend idee, dat je het leger ingaat..
Als haar mening er toe doet voor jou, zou ik met dr over praten
heeft zij gezegd dat ze met je wilde praten?quote:Op maandag 1 november 2004 01:55 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
misschien wel, alleen een beetje vreemde manier van uiten dan: er zijn jongens genoeg![]()
maar je hebt wel gelijk, we hebben net voor morgen afgesproken om te praten.
thnx
sommige mensen willen wel eens weten hoe anderen tegen iets aankijken, iedereen kan er anders tegen aan kijken namelijk... vandaar de vraag hoe gaan jullie ermee om.quote:Op maandag 1 november 2004 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee... oen ik mn huidge partner (een beeldschone vrouw) ontmoette waren we gewoon vrienden en neukten we met elkaar omdat dat gewoon lekker is.. Maar we gingen elkaar erg leuk vinden en op een gegeven moment vroeg ze me ten huwelijk... Ze heeft nooit moeilijk gedaan, en ik heb noit zo'n dilemma gehad dat ik mezelf genoodzaakt zag een R&P topic te openen
En ik kan me ook absoluut niet inleven in iemand die bij de landmachjt wil. tenzij het is om de overhied voro je opleidingen te laten betalen.
ja.. misschien bedoelt ze dat sarcastisch.. dat ze het eigenlijk stiekem gewoon zonde vindt dat jij jezelf "opoffert" voor de overheid.quote:Op maandag 1 november 2004 01:55 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
misschien wel, alleen een beetje vreemde manier van uiten dan: er zijn jongens genoeg![]()
maar je hebt wel gelijk, we hebben net voor morgen afgesproken om te praten.
thnx
ja ik dacht dat ze sliep, dus stuurde een berichtje over die opmerkingen en toen kreeg ik terug: slaap nog niet, we hebben het er morgen wel over. kusjequote:Op maandag 1 november 2004 01:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
heeft zij gezegd dat ze met je wilde praten?
ik denk dat je op basis van de info die de TS geeft niet kan inschatten hoe ze die reactie bedoelde..quote:Op maandag 1 november 2004 02:11 schreef EggsTC het volgende:
Wat een kutreacties. (in het topic dan he)
Anyway vraag haar zelf hoe ze dat bedoelde, want dat is niet leuk om naar je hoofd te krijgen nee. Echt zo van "ja, als het jou niet is, neuk ik wel een ander". Beetje vreemde reactie.
Als ze zo een reactie geeft lijkt me dat vrij duidelijk.quote:Op maandag 1 november 2004 02:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik denk dat je op basis van de info die de TS geeft niet kan inschatten hoe ze die reactie bedoelde..
Niet alles wat men zegt draait om neuken.
jah de reacties vallen mij ook een beetje tegen, zat eigenlijk te hopen op reacties van mensen die zouden zeggen: bekijk het eens zo of zo, en dat dan bleek dat ik het verkeerd zag.quote:Op maandag 1 november 2004 02:11 schreef EggsTC het volgende:
Wat een kutreacties. (in het topic dan he)
Anyway vraag haar zelf hoe ze dat bedoelde, want dat is niet leuk om naar je hoofd te krijgen nee. Echt zo van "ja, als het jou niet is, neuk ik wel een ander". Beetje vreemde reactie.
misschien heb je daar wel gelijk in, ik zal het er morgen met haar over hebben.quote:Op maandag 1 november 2004 02:23 schreef EggsTC het volgende:
Get it?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |