inderdaad.. dan is dat ook weer recht gezetquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:51 schreef FuifDuif het volgende:
Ja ja, Irris, jij wilt vast nu horen dat het onderwerp bij toeval, door mijn leesfout, ter sprake kwam.
Zekerweten, ik beken schuld!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:52 schreef Irris het volgende:
[..]
inderdaad.. dan is dat ook weer recht gezet
daar begon t dus allemaal mee.. voor degenen die t willen volgen.. dat horen we wel...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:36 schreef Blinky het volgende:
Irris, je hebt geen fotoboek
omdat iemand niet gewaardeerd wordt door zijn of haar omgevingquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zekerweten, ik beken schuld!
Maar Irris, vertel eens, wat is jouw visie op deze problematiek? Zijn er redenen te bedenken waardoor iemand terecht een negatief zelfbeeld heeft?
Dat is een oorzaak van een verlaagd zelfbeeld, maar is dat een legitimatie voor dat lage zelfbeeld? Met andere woorden: zijn die anderen meer waard om over jou te kunnen oordelen? Wat maakt dat zij in staat zijn om jouw waarde te bepalen? Dus ja, het is een oorzaak, maar die is niet terecht.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:57 schreef Irris het volgende:
omdat iemand niet gewaardeerd wordt door zijn of haar omgeving
Gezellig Grrrrrrrr, neem je wat lekkers mee danquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
tvp...
Ik kom wel meebuurten als ik meer in de stemming ben voor dit onderwerp...
Dat er een geldige reden voor is zeg maar; een gegronde reden. Dus is het terecht dat iemand zich minderwaardig voelt; heeft hij daar legitieme redenen voor.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:02 schreef Irris het volgende:
nou moet je wel ff vertellen wat je bedoelt met legitimeren
ik ben van mening dat niemand een legitieme reden heeft om niet tevreden te zijn met zichzelf... je kan jezelf immers veranderen!? of is dat een beetje vergezocht?/ te filosofischquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:05 schreef FuifDuif het volgende:
Dat er een geldige reden voor is zeg maar; een gegronde reden. Dus is het terecht dat iemand zich minderwaardig voelt; heeft hij daar legitieme redenen voor.
Dat ligt eraan. Hoever wil je gaan wat betreft dat veranderen. En bovendien, waarom zou je je veranderen voor anderen? Als anderen je niet respecteren om wie en hoe je bent, dan zijn die mensen het niet waard.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:07 schreef Irris het volgende:
ik ben van mening dat niemand een legitieme reden heeft om niet tevreden te zijn met zichzelf... je kan jezelf immers veranderen!? of is dat een beetje vergezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |