Af en toe, maar dat komt omdat ik in het weekend ook weleens mijn eigen ouders ga opzoeken. We zitten doordeweeks al bij elkaar dus in het weekend kunnen we dan onze ding doen. Dat leek me wel verstandig in een relatie om niet 24 uur op elkaars lip te zitten.quote:Op maandag 20 september 2004 17:10 schreef Copycat het volgende:
Ga jij nooit mee haar ouders bezoeken?
Doe ik ook wat jij doet, maar het probleem is dat als ik de telefoon 's weekends niet opneemt, ze me door blijft bellen totdat ik opneem. Soms wel 20x gemiste oproepen 's nachts. En als ik dan opneem dan zeg ze waarom ik pas na 20x op neem.quote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn vriendin reageert ook altijd helemaal paranoide als ik een avondje me telefoon niet aanneem ofzo, dat werkt niet lekker in een relatie om dan meteen achterdochtig te gaan reageren...
Doe chil...
Ja, flesje wijn mee....verrassing!!! Kijken hoe ze reageert.quote:Op maandag 20 september 2004 17:21 schreef Elocyp het volgende:
Ga dan is 's avonds bij je vriendin langs als haar ouders op visite zijn geweest als jij denkt dat ze dan wel al weg zullen zijn.
Moet ik eerlijk je ook gelijk in geven dat mijn vriendin dan ook precies zo reageert, maar als ze zo reageert kun je het meteen weer over een andere boeg gooien; zij behandelt jou dan toch ook zo als zij niet aanneemt als ze weer een weekend bij d'r ouders is...?quote:Op maandag 20 september 2004 17:16 schreef off_topic het volgende:
[..]
Doe ik ook wat jij doet, maar het probleem is dat als ik de telefoon 's weekends niet opneemt, ze me door blijft bellen totdat ik opneem. Soms wel 20x gemiste oproepen 's nachts. En als ik dan opneem dan zeg ze waarom ik pas na 20x op neem.
Waarom neem je dan de telefoon niet aan ? Je ziet toch dat zij het is. Als je geen zin hebt om te ouwehoeren zeg dat dan gewoon.quote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn vriendin reageert ook altijd helemaal paranoide als ik een avondje me telefoon niet aanneem ofzo, dat werkt niet lekker in een relatie om dan meteen achterdochtig te gaan reageren...
Doe chil...
Over 1 ding liegt ze niet: er is blijkbaar dus visite.En blijkbaar blijft die visite pitten(alhoewel,pitten...)quote:Op maandag 20 september 2004 17:04 schreef off_topic het volgende:
Mijn vriendin gaat in het weekend haar moeder in het noorden des lands bezoeken. Vroeger belde ze mij dan ALTIJD in het weekend , ook al is dat maar 2-3 min om te zeggen dat ze goed is aangekomen, of gewoon om te ouwehoeren over koetjes en kalfjes. De laatste paar maanden merk ik op dat dit niet meer gebeurd. Dus ik ben haar eens gaan bellen in het weekend (iets wat ik niet snel doe omdat ik niet zo'n beller ben). Maar elke keer zegt ze dat het niet uit komt dat ik bel omdat ze nu bij haar ouders zit of dat ze visite heeft enz. Zelfs na 22u als ik denk dat het bezoek al weg is. Een enkele keer heeft ze zelfs het gesprek weggedrukt.
Ik wil niet achterdochtig zijn maar iets zegt mij dat het niet klopt. We hebben het hierover gehad en zij zegt dat ik me NERGENS zorgen om hoeft te maken. Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...
Hoezo, als het gezellig is dan blijft visite wel langer dan tot 22.00 hoor of heb je alleen van die vrienden die vroeg naar bed moetenquote:Op maandag 20 september 2004 19:18 schreef RealZeus het volgende:
En blijkbaar blijft die visite pitten(alhoewel,pitten...)
kun je ook een beetje normaal reageren of ben nog geen 18jr?quote:Op maandag 20 september 2004 19:49 schreef DonSauza het volgende:
Hey dat klinkt bekend!!
Ik woon zelf in het noorden en elk weekend komt er een meisje uit Rotterdam hier heen.
Ze zegt dat ze een vriend heeft en als excuus haar familie, die hier woont gebruikt om mij te bezoeken...
Wat zijn de weekenden toch heerlijk!!
En btw, ze heeft gelijk, je hoeft je nergens zorgen om te maken...ze is bij mij in goede handen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |