Waarom zou le als vriend nog gaan werken als je vriendin wel met de benen wijd gaat aleenn voor geld.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:29 schreef plukje84 het volgende:
[..]
ik vindt jullie maar gemeen!als je eens kijkt dan naar mijn zaken die ik gepost hebt dan zien jullie dat ik wel heb geprobeerd te werken. maar het is gewoon nix voor mij. waarom zou je trouwes werken als je een vriend heb met geld..
Niemand heeft zin om te werken, trut. Ga gewoon in die tent liggen zoals de meeste anderen, want als je nog niet eens zelf een baan hebt, dan ben je ECHT niet beter dan alle anderen die op die camping staan....quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:29 schreef plukje84 het volgende:
[..]
ik vindt jullie maar gemeen!als je eens kijkt dan naar mijn zaken die ik gepost hebt dan zien jullie dat ik wel heb geprobeerd te werken. maar het is gewoon nix voor mij. waarom zou je trouwes werken als je een vriend heb met geld..
jaq maar het brengt je wel weer een poosje verder.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat ik hier intrap heheh![]()
En Gij denkt dat zulke als dit soort wijve niet bestaan?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:44 schreef Muertez het volgende:
en iedereen maar serieus blijven reageren............![]()
Je zou kunnen werken zodat je je eigen vakantie kan betalen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:29 schreef plukje84 het volgende:
[..]
nee, ik weer dat dit soort wijven wel bestaanquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:46 schreef Pearly het volgende:
[..]
En Gij denkt dat zulke als dit soort wijve niet bestaan?
Dream ON
Echte liefdequote:Op zaterdag 13 november 2004 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
LOL. Wat een instelling: Ik hou van hem, maar als ik in een tent moet, zoek ik wel een andere vriend voor de vakantie, want ik wil wel perse naar Salou
CooL ......quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:51 schreef heathcliff het volgende:
en Gij is inderdaad het WOORD.
Op mijn vierkante meters ben ik GOD.
quote:ik zie alleen maar jaloerse reakties
Oplossing zelf werkenquote:ik heb dus geen geld, want vrouw zijn is duur, tjongejonge kopen jullie nooit makeup ofzow. jonges hebben het maar makkelijk en ik krijg al zo weinig geld van mn vriend. daar baal ik dus al van. hij heeft wel een bmw, maar geeft maar weinig geld aan mij.
Kan je zelf de troep kopen om op je gezicht te smerenquote:waarom zou je trouwes werken als je een vriend heb met geld..
Denk ik ookquote:Jou staat een leven vol lichamelijke mishandeling en vernedering te wachten imo
je krijgt:quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef plukje84 het volgende:
ik heb dus geen geld, want vrouw zijn is duur, tjongejonge kopen jullie nooit makeup ofzow.jonges hebben het maar makkelijk en ik krijg al zo weinig geld van mn vriend. daar baal ik dus al van. hij heeft wel een bmw, maar geeft maar weinig geld aan mij.
Idd omg.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:57 schreef capibar het volgende:
[..]
omg![]()
Omfg Wat ben jij DOM!quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:42 schreef plukje84 het volgende:
Hoi, ik heb een vraag aan jullie voor advies. Het is namelijk zo dat ik en mijn niewe vriend op vakantie willen van de zomer. we gaan dan met zijn auto naar salou , hij heeft een bmw dus dat is wel vet op zich! Het probleem is dat hij zegt dat hij weinig geld hebt en dat hij in een tent wil. Ik vind dat dus stom, ik ga dus echt niet in een tent, duhh. Ik zie het al voor me, hoe moet ik dan opmaken en dan zeker naar zon viese canping wc.Ik wil dus in een hotel, maar hij zecht dat hij geen geld daarvoor heeft. ik denk dan, ja hij wil het gewoon niet aan mij uitgeven.
we hebben dus ruzie gemaakt enzo en nu weet ik niet wt ik moet. ik heb gezecht dat hij anders gewoon geld kan lenen, zoals je op tv zit. Je laat je vriendin toch niet in een tent slapen..maar ik hou zoveel van hem en wil hem niet kwijt!!
Grappige kloon inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:04 schreef E.T. het volgende:
Plukje84 is terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |