abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23088182
Hey mensen,

Ik zit met een probleempie. Ik heb nu bijna 3 jaar met mijn vriendin en tis even uit geweest omdat ze tegen me gelogen had over vrijwel alles. Maar goed ik wou proberen of ik daarmee kon leven en nu wilt ze me voor gaan stellen aan haar ouders. Maar wat blijkt nu haar vader heeft haar vroeger seksueel misbruikt en nu vraagt zij aan mij of ik me mond wel kan houden en datik niet uit me slof schiet en hem ga slaan. Ik ben zelf niet echt iemand die zomaar slaat maar om dit kan ik me erg opwinden en het liefste schop ik zijn kop van zijn romp af.

Zouden jullie hier mee kunnen leven en wat zouden jullie doen? Ik weet niet of ik de relatie moet vergeten of dat ik zomaar moet doen alsof er niks aan de hand is...
ik ben hopeloos....
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:14:58 #2
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_23088210
Aangifte doen.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_23088211
Waarom heb je die ouders in die 3 jaar nog nooit gezien dan?
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:15:46 #4
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_23088227
toch maar schoppen denk ik
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_23088230
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:15 schreef Xennia het volgende:
Waarom heb je die ouders in die 3 jaar nog nooit gezien dan?
Ze schaamde zich voor alles.
pi_23088232
Heeft ze niet gelogen over het feit dat ze misbruikt is vroeger? Misschien is dat een manier om aandacht te trekken .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_23088239
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:14 schreef Kamphuys het volgende:
Aangifte doen.
Dat wilt ze nou juist niet meer. en ik krijg der ook nie om gelult :-(
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:18:21 #8
104022 JasperE
daar is de kont
pi_23088283
In zn bek schijten die lul
gezellig!
pi_23088285
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:15 schreef teknomist het volgende:
Heeft ze niet gelogen over het feit dat ze misbruikt is vroeger? Misschien is dat een manier om aandacht te trekken .
Nou ze heeft alles opgebiecht zei ze maar ja,.... dat zou maar zo kunnen ja... ik durf het niet met zekerheid te zeggen... maar als ik haar hierop aanspreek dan gaat ze natuurlijk zeggen dat ze het gelogen heeft om me toch naar haar thuis te krijgen. Terwijl dat helemaal niet zo is... Dus dan is het eigenlijk wel zo maar zegt ze van niet om me stil te houden...
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:18:34 #10
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_23088291
Hoe zeker ben je er van dat ze niet liegt over het misbruik door haar vader?

<volgende keer toch iets sneller zijn>
pi_23088302
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:18 schreef bankrupcy het volgende:
Hoe zeker ben je er van dat ze niet liegt over het misbruik door haar vader?
niet...
pi_23088317
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:18 schreef soinsane het volgende:

[..]

Nou ze heeft alles opgebiecht zei ze maar ja,.... dat zou maar zo kunnen ja... ik durf het niet met zekerheid te zeggen... maar als ik haar hierop aanspreek dan gaat ze natuurlijk zeggen dat ze het gelogen heeft om me toch naar haar thuis te krijgen. Terwijl dat helemaal niet zo is... Dus dan is het eigenlijk wel zo maar zegt ze van niet om me stil te houden...
Het is niet ongebruikelijk dat dit soort verhalen verzonnen worden; dus houd er in ieder geval rekening mee.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_23088330
als je misbruikt ben wil je toch (neem ik aan) geen contact meer met hem?

Owja en als je m ziet hard schoppen.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_23088340
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het is niet ongebruikelijk dat dit soort verhalen verzonnen worden; dus houd er in ieder geval rekening mee.
Ja.... ik weet het. Er zijn meisjes die alles doen om aandacht en ze is zelf ook een aandachts trekker. Maar ik ben bang dat ik er dan nooit achter zou komen
pi_23088369
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:20 schreef Mute_Me het volgende:
als je misbruikt ben wil je toch (neem ik aan) geen contact meer met hem?

Owja en als je m ziet hard schoppen.
Ja precies dat dacht ik dus ook. Maar ze zegt dat ze hem vergeven heeft. Maar dat kan je toch niet? Misschien kan een meisje/vrouw hier over praten die dit ook heeft meegemaakt?
pi_23088429
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:15 schreef soinsane het volgende:

[..]

Ze schaamde zich voor alles.
Maar je weet toch pas sinds kort van het misbruik?

Het kan maar zo zijn dat ze erover liegt als ik je verhaal zo eens lees. Of ze nou liegt of niet, er lijkt me serieus iets heel erg mis in je relatie als je een dergelijk aangrijpend verhaal in twijfel moet trekken, omdat ze zo veel heeft gelogen
pi_23088452
vraag het (prive) aan haar moeder...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_23088464
Zijn er genoeg die gewoon contact blijven houden met hun ouders hoor.
pi_23088478
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:22 schreef soinsane het volgende:

[..]

Ja precies dat dacht ik dus ook. Maar ze zegt dat ze hem vergeven heeft. Maar dat kan je toch niet? Misschien kan een meisje/vrouw hier over praten die dit ook heeft meegemaakt?
Mensen blijven vaak heel loyaal naar hun ouders, ook al zijn ze mishandeld of misbruikt. Ik zie dit bij veel van de moeilijk opvoedbare kinderen waar ik mee werk met een dergelijke geschiedenis.

Een vriendin van mij is vroeger misbruikt door haar stiefvader en toch heeft ze nog contact met hem omdat ze het contact met haar moeder niet wil missen en het haar moeder niet moeilijk wil maken. Ik vind dat ook onbegrijpelijk, maar het gebeurt
pi_23088509
leuk man, problemen op je hals halen...
pi_23088512
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef Skinkie het volgende:
vraag het (prive) aan haar moeder...
Zijn ze nog samen? Dan heeft dat weinig zin en zal ze het waarschijnlijk toch ontkennen.
pi_23088558
Klinkt niet lekker.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_23088592
nou maar ff antwoorden

wat denk je dat de vader zegt, als je vraagt of het waar is?
of het waar is weet ik niet
maar als het waar is moet je zorgen dat ze hulp krijgt
anders gaat het in de toekomst zeker fout

dat ze vergeeft is normaal
het is haar vader en de "band" met ouders is sterker dan wat dan ook
(kan ook druk achter staan, maar hoeft niet)

zorg dat je er niet tussen komt te staan want je verliest altijd
praat er veel met haar over (beter voor haar verwerking)

meldt het nooit tegen haar vader zonder dat ZIJ er mee instemt
jij wordt de deur uitgeschopt
en zij krijgt een hele stapel problemen

speel geen psycholoog neem contackt op met riagg of iets dergelijks
die zijn gespecializeerd in dit soort dingen
pi_23088614
zijn kleine beentje eraf snijden nadat je hem omver trapt.

Even serieus, ik zou als ik jouw was even veel aandacht schenken aan Xennia want zij is heeel slim op dit gebied!

*Erisak buigt voor Xennia en haar kennis en wijsheid*
We all live in our own world: now lets us all live our dream!
pi_23088668
borderline......

een trend....

zucht... komt te vaak voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')