Ze schaamde zich voor alles.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:15 schreef Xennia het volgende:
Waarom heb je die ouders in die 3 jaar nog nooit gezien dan?
Dat wilt ze nou juist niet meer. en ik krijg der ook nie om gelult :-(quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:14 schreef Kamphuys het volgende:
Aangifte doen.
Nou ze heeft alles opgebiecht zei ze maar ja,.... dat zou maar zo kunnen ja... ik durf het niet met zekerheid te zeggen... maar als ik haar hierop aanspreek dan gaat ze natuurlijk zeggen dat ze het gelogen heeft om me toch naar haar thuis te krijgen. Terwijl dat helemaal niet zo is... Dus dan is het eigenlijk wel zo maar zegt ze van niet om me stil te houden...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:15 schreef teknomist het volgende:
Heeft ze niet gelogen over het feit dat ze misbruikt is vroeger? Misschien is dat een manier om aandacht te trekken.
niet...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:18 schreef bankrupcy het volgende:
Hoe zeker ben je er van dat ze niet liegt over het misbruik door haar vader?
Het is niet ongebruikelijk dat dit soort verhalen verzonnen worden; dus houd er in ieder geval rekening mee.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:18 schreef soinsane het volgende:
[..]
Nou ze heeft alles opgebiecht zei ze maar ja,.... dat zou maar zo kunnen ja... ik durf het niet met zekerheid te zeggen... maar als ik haar hierop aanspreek dan gaat ze natuurlijk zeggen dat ze het gelogen heeft om me toch naar haar thuis te krijgen. Terwijl dat helemaal niet zo is... Dus dan is het eigenlijk wel zo maar zegt ze van niet om me stil te houden...
Ja.... ik weet het. Er zijn meisjes die alles doen om aandacht en ze is zelf ook een aandachts trekker. Maar ik ben bang dat ik er dan nooit achter zou komenquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat dit soort verhalen verzonnen worden; dus houd er in ieder geval rekening mee.
Ja precies dat dacht ik dus ook. Maar ze zegt dat ze hem vergeven heeft. Maar dat kan je toch niet? Misschien kan een meisje/vrouw hier over praten die dit ook heeft meegemaakt?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:20 schreef Mute_Me het volgende:
als je misbruikt ben wil je toch (neem ik aan) geen contact meer met hem?
Owja en als je m ziet hard schoppen.
Maar je weet toch pas sinds kort van het misbruik?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:15 schreef soinsane het volgende:
[..]
Ze schaamde zich voor alles.
Mensen blijven vaak heel loyaal naar hun ouders, ook al zijn ze mishandeld of misbruikt. Ik zie dit bij veel van de moeilijk opvoedbare kinderen waar ik mee werk met een dergelijke geschiedenis.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:22 schreef soinsane het volgende:
[..]
Ja precies dat dacht ik dus ook. Maar ze zegt dat ze hem vergeven heeft. Maar dat kan je toch niet? Misschien kan een meisje/vrouw hier over praten die dit ook heeft meegemaakt?
Zijn ze nog samen? Dan heeft dat weinig zin en zal ze het waarschijnlijk toch ontkennen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef Skinkie het volgende:
vraag het (prive) aan haar moeder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |