Is dit dom figuur echt een aanwinst op dit forum met zijn akkksloot én NVU.quote:Op woendag 29 juli 20:14 h schreef KirimiziBeyaz het volgende
[waarschijnlijk een reactie op: "islam is gewoon politiek".
Grote aanhang heeft die politiek partij dan, Akkkersloot. Dat heb ik jouw clubje van de NVU nog niet zien doen.
Die vraag is volgens mij ook menigmaal door andere gebruikers over jou gesteld met je fascinatie en gehamer op bepaalde aspecten van de Islam.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Is dit dom figuur echt een aanwinst op dit forum
Nee, op een discussie forum ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Die vraag is volgens mij ook menigmaal door andere gebruikers over jou gesteld met je fascinatie en gehamer op bepaalde aspecten van de Islam.
Oke, ik mag de moslim voortaan dus ook gewoon KKKirmiziBeyaz noemen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die vraag is volgens mij ook menigmaal door andere gebruikers over jou gesteld met je fascinatie en gehamer op bepaalde aspecten van de Islam.
Van mij mag je. Ik vind het wel vermakelijkquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, ik mag de moslim voortaan dus ook gewoon KKKirmiziBeyaz noemen.
Je vat het op als een compliment?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik vind het wel vermakelijk
Niet alles is zo zwart-wit als jij het ziet Doraatje. Het is niet of een compiment of een belediging. Ik vind het gewoon amusant. That's allquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je vat het op als een compliment?
De KKK ontkent de genocide op het Armeense volk ook?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niet alles is zo zwart-wit als jij het ziet Doraatje. Het is niet of een compiment of een belediging. Ik vind het gewoon amusant. That's all
Geen idee. Is dat relevant voor de amusementswaarde ervan?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De KKK ontkent de genocide op het Armeense volk ook?
Voor jou waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat relevant voor de amusementswaarde ervan?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Voor jou waarschijnlijk wel.
Nee.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, ik mag de moslim voortaan dus ook gewoon KKKirmiziBeyaz noemen.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Prima, zolang je maar consequent bent. Als het Kirmizibeyaz wordt toegestaan om Akkersloot Akkkersloot te noemen, doe ik dat ook bij hem.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee.
Net zomin als Kirmi op de man moet spelen moet jij dat ook niet doen, het werkt gewoon de discussie niet in de hand. En dat weet jij net zo goed Dora
quote:Denethor is trouwens een stuk stoerder dan Netanyahooo
Dat is het ook niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Prima, zolang je maar consequent bent. Als het Kirmizibeyaz wordt toegestaan om Akkersloot Akkkersloot te noemen, doe ik dat ook bij hem.
Ja kom op, zo'n master manipulator als Denethor met heerlijke Shakespeariaanse aandoende teksten tegenover Bennie, nah, da's geen keus natuurlijk.quote:.
Maarquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is het ook niet.
[..]
Ja kom op, zo'n master manipulator als Denethor met heerlijke Shakespeariaanse aandoende teksten tegenover Bennie, nah, da's geen keus natuurlijk.
Mwach, Denethor werd natuurlijk wel keihard misleid door zijn spionage apparaatquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik wil Denethor wel geconfronteerd zien met aanhangers van dat geloof, kijken hoe hij erop reageert.
Ja, wij ook door de AIVD. Die vervult dezelfde functie als de palantir van Minas Anor.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, Denethor werd natuurlijk wel keihard misleid door zijn spionage apparaat
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, wij ook door de AIVD. Die vervult dezelfde functie als de palantir van Minas Anor.
Alleen de extremistische Islam, niet waar Doraatje?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
MaarBibi
wist wel hoe hij de islam moet aanpakken. Ik wil Denethor wel geconfronteerd zien met aanhangers van dat geloof, kijken hoe hij erop reageert
. Hoewel... Saurons troepen...
.
Niet echt, Balkie is zo vreselijk saaiquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Denethor is Balkie?
Wat voor lijntje deel jij met de AIVD?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Niet echt, Balkie is zo vreselijk saai.
Ik ben Denethor.
NRC Handelsblad. Laatst meldde de AIVD toch dat moslims radicaliseren door opinieleiders en nogwat?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat voor lijntje deel jij met de AIVD?
Oh ja, da's waar ook, de AIVD zijn de knipselkoning van het land.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
NRC Handelsblad.
Dat soort topics passen veel en veel beter in WFL zoals je weet, daar lopen de topics over het geloof tenslotte.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:35 schreef Akkersloot het volgende:
Je hebt een discussie afgesloten. deel 2 EU eind van de eeuw een islamistische meerderheid.
Wat mij ook bijzonder stoort is dat je zegt dat je de zelfde posts meerdere keren voorbij ziet komen.
Als je geen antwoord krijgt waarom mag je dan niet nog eens vragen naar dat antwoord. Met name over de vraag waarom SCH profeet niet tussen aanhalingstekens zet als hij het over de godsdienststichter Mohammed heeft. Terwijl hij hele topics vol gooit met kritiek op islam-kritici als "geen respect" weigert hij immers om "profeet" Mohammed te schrijven omdat hij dan blijkbaar zelf bang is om moslims te beledigen. Ik dacht hiermee een goed punt te hebben.
(En Modder.... Ik hoef je niet direkt van je geloof af te halen. Ik vind het alleen onlogisch dat een niet-moslim MOhammed een profeet noemt)
Nee hoor. Ik kan zo drie discussie lijnen opnoemen waar de users elkaar zelfs overtuigen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:38 schreef Dagonet het volgende:
De discussie ontspoorde compleet en begon te ontaarden in geflame en het op de man spelen.
Maak je niet druk. Dit hele forum is er vooral om wat kolder weg te kletteren na een drukke werkdag. Als je bericht nergers op slaat is het prima, heeft het toevallig wel iets met het onderwerp te maken dan is het ook best.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:41 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan zo drie discussie lijnen opnoemen waar de users elkaar zelfs overtuigen.
Op de man spelen. Als je het aanhalen van koranverzen op de man spelen noemt dan.![]()
Waar denk je dan discussie over het nieuws Europa heeft eind deze eeuw islamitische meerderheid over moet gaan dan.
Dat er wel of geen islamitische meerderheid is in de EU aan het eind van deze eeuw?
Of de politieke gevolgen daar van ? ( ja dus)
En wat de politieke gevolgen daar van zijn is dus o.a. ofdat je aan het eind van deze eeuw hier nog mag zeggen dat volgens je Mohammed geen profeet is.
(Of dat je aan het eind van de eeuw hier nog mag zeggen dat Allah niet bestaat )
Een kinderhand is dan ook gauw gevuld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:27 schreef Hum-Veee het volgende:
Ach zelfs jouw slotje verpest mijn dag niet. Nu ik dat bericht gelezen heb.
Post dan ook eens wat netterquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan ik ook posten zonder dat de inhoud ervan wordt opgeruimd door NothernStar en Dagonet?
Eigenlijk was ik niet van een blad voor de mond te nemen, maar dat zal helaas wel moeten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Post dan ook eens wat netter
Je mist een paar woorden, is dit hints, galgje of scrabble?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik niet van een blad voor de mond te nemen, maar dat zal helaas wel moeten.
Nee, kijken of de persoon in kwestie zich ergerd aan het ontbreken van de zinsdelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je mist een paar woorden, is dit hints, galgje of scrabble?
Een van die ontbrekende zinsdelen is het vermelden van je abominabele spelling?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, kijken of de persoon in kwestie zich ergerd aan het ontbreken van de zinsdelen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een van die ontbrekende zinsdelen is het vermelden van je abominabele spelling?
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Probeer het eens in feedbackquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:38 schreef Dr_Weird het volgende:
Waarom kan ik mezelf niet editten?![]()
Sorry voor het late antwoord. Heb even je postgeschiedenis doorgekeken; het lijkt erop dat je een post wilde editten na meer dan 24 uur. Dat kan nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:38 schreef Dr_Weird het volgende:
Waarom kan ik mezelf niet editten?![]()
ben je wel ingelogd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:27 schreef Dr_Weird het volgende:
Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen.
Een op de vijf homo's geconfronteerd met homohaatquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:16 schreef IPdaily het volgende:
[[IP-daily: "Want alle homo's zijn pedo natuurlijk"]
Nee dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen maar dat een normaal denkend mens niets tegen homofilie hoeft te hebben. Homofilie is immers vrijwillig en gaat tussen volwassen personen. Dat in tegenstelling tot pedofilie, waaraan de "profeet" Mohammed zich schuldig heeft gemaakt met de 9-jarige Aisha. (En ze was 6 toen hij zich met haar verloofde). Zie de betreffende hadiths]
Ja dat zeg je wel, in je moslim bash drift impliceer je dat homo's en pedo's gelijk zijn, anders slaat je vergelijking nergens op, niet dat dat iets nieuws is...
Daar heb jezelf ook altijd een handje vanquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:34 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen deze user zit een post van mij behoorlijk te verdraaien.
[..]
Een op de vijf homo's geconfronteerd met homohaat
Als dat zo is meldt je dat maar bij de feedback.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:43 schreef pro_jeex het volgende:
Daar heb jezelf ook altijd een handje van
Bij deze. Mods, de oorlog tegen de Islam die Akkkersloot voert is te ver doorgeslagen. Zelfs het spreiden van leugens en het lasteren op users is voor hem geen probleemquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:11 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als dat zo is meldt je dat maar bij de feedback.
"Akkkersloot". Linkje naar de ku klux klan trol. En is anti-fascisme (weerstand tegen Mein Koran vers 5:33) dan fascisme ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij deze. Mods, de oorlog tegen de Islam die Akkkersloot voert is te ver doorgeslagen.
Waar dan ?quote:Zelfs het spreiden van leugens en het lasteren op users is voor hem geen probleem
Kunnen we nu ook eens in elkaars gezeik gaan zwemmen. Nee bedankt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:17 schreef Dagonet het volgende:
Ga met z'n allen een zwembad opzoeken ofzo.
Een goed idee, ware het niet dat ik nu aan het werk benquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:17 schreef Dagonet het volgende:
Ga met z'n allen een zwembad opzoeken ofzo.
Dat vind ik wel meevallen. Ik vind het alleen jamme dat Akkkersloot/X-ray in elk topic moet zetten dat hij Hitler een "profeet" vindt. Dat slaat gewoon nergens opquote:Ik ga zo eens kijken wat er van het topic nog te redden valt. Het valt me wel erg tegen dat jullie je zo door elkaar uit de tent laten lokken.
En dat noem je respectquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:12 schreef Cruoninga het volgende:
Waarom op slot? Heb ik voor Jan Lul die hele bekrompen essay door zitten pluizen.
Hallo, BSB met je "Akkkersloot". Ik bén hier de anti-fascist. Ik ben immers tegen de "profeet" Mohammed met zijn "Mein Koran".quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat vind ik wel meevallen. Ik vind het alleen jamme dat Akkkersloot/X-ray in elk topic moet zetten dat hij Hitler een "profeet" vindt. Dat slaat gewoon nergens op
Je bewijst weer mijn gelijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:40 schreef Akkersloot het volgende:
En je hebt het goed gezegd: "profeet" Hitler. Net als bij de godsdienststichter "profeet" Mohammed.
Bansheeboy, volgens mij kan jij je echt niet indenken dat iemand niet gelooft dat Mohammed een profeet was.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
["profeet" Hitler]
Je bewijst weer mijn gelijk
Respect was mijn uitgangspunt. Net zoals bij jou toch? Ik moet het toch wel serieus genomen hebben om er zo uitgebreid op in te gaan. Nadat ik er mee klaar was en ik dus geen enkele onderbouwing of aanwijzing voor je mening erin heb kunnen vinden concludeerde ik dat je standpunt wat bekrompen is. Is dat topic waar je je essay hebt gepost nog open? Je hebt dan nog steeds de mogelijkheid te reageren en je mening te verdedigen. Zolang je die post blijft negeren heb je volgens mij niet zoveel recht van spreken wanneer ik wat over je essay roep.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat noem je respect
Het is toch gewoon zijn mening en het is niet de intentie om jou te kwetsen, danwel te beledigen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat noem je respect
Het is inderdaad zijn mening, maar ook meningen kunnen disrespectfull zijnquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zijn mening en het is niet de intentie om jou te kwetsen, danwel te beledigen.
Dat is toch een vrij goed (om in jouw woorden te spreken)?
je had dan wel kritiek op mij (ook nog eens onterecht) misschien moet je eens bij jezelf na gaan of je niet te veel zit te flamen in al die topics naar loedertjequote:Op maandag 9 augustus 2004 21:30 schreef Bard_Yttap het volgende:
Mag je in dit topic zeggen dat je Loedertje een geweldig sympathiek modje vindt?
Dat was de 5e of 4e keer in een dag of 2 dat je mijn posts negeert waarin ik reageer op jou. Ik heb gereageerd op die essay van jou. Het is aan jou mijn argumenten te weerleggen en zo aan te tonen dat je mening niet bekrompen is. Je reageert echt verschrikkelijk selectief. Zo komt het over alsof je niet zo zeker bent van je eigen mening.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is inderdaad zijn mening, maar ook meningen kunnen disrespectfull zijn
Heb je een linkje naar de bewuste post, dan zal ik hem alsnog corrigeren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:36 schreef hellmondunited het volgende:
je had dan wel kritiek op mij (ook nog eens onterecht) ...
Die is gewoon *vol* .quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:41 schreef tenenlikker het volgende:
Waarom is het topic van Burner2000 Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 21] nou weer dicht?
Op het moment dat ik wilde reageren op je post werd het topic gesloten. Geloof me, ik ben 1van de meest notuleerbare users van Fok! en dat probeer ik ook zo te houden. Ik beloof je, dat als je een ander topic opent met het betreffende onderwerp dat ik uitgebreid op je zal reageren...quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:12 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat was de 5e of 4e keer in een dag of 2 dat je mijn posts negeert waarin ik reageer op jou. Ik heb gereageerd op die essay van jou. Het is aan jou mijn argumenten te weerleggen en zo aan te tonen dat je mening niet bekrompen is. Je reageert echt verschrikkelijk selectief. Zo komt het over alsof je niet zo zeker bent van je eigen mening.
Normaal dus door op het rechtse blokje te klikken. Er verschijnt dan dat de tekst "quote deze post" of zo.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:01 schreef tenenlikker het volgende:
Hoe neem je een openingspost mee?
LOLquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Normaal dus door op het rechtse blokje te klikken. Er verschijnt dan dat de tekst "quote deze post" of zo.
Maar omdat die gesloten is lukt dat momenteel niet meer.
Gewoon selecteren, copieeren, en plakken dus. En iets aanpassen. Plaats ook een linkje naar het vorige deel a.u.b. (door staande op de vorige topic de adres balk te copieren).
Notes en bans worden niet op het forum besproken!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
ik ben 1van de meest notuleerbare users van Fok! en dat probeer ik ook zo te houden.
Ik haal meestal ijs bij de Aldi...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:25 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Notes en bans worden niet op het forum besproken!![]()
Bedankt, maar ik weet niet of me dat gaat lukken, want het is al laat.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Normaal dus door op het rechtse blokje te klikken. Er verschijnt dan dat de tekst "quote deze post" of zo.
Maar omdat die gesloten is lukt dat momenteel niet meer.
Gewoon selecteren, copieeren, en plakken dus. En iets aanpassen. Plaats ook een linkje naar het vorige deel a.u.b. (door staande op de vorige topic de adres balk te copieren).
Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 22]quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:30 schreef tenenlikker het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik weet niet of me dat gaat lukken, want het is al laat.
Kan jij of iemand anders dat dan misschien doen? lik, lik ... slijm, slijm ...![]()
Let even op het het woordje "stel".quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:42 schreef Bard_Yttap het volgende:
Ik quote toch echt geen 40 regels. Ik denk daarom dat je er beter aan doet om het zelf nog even te lezen!
Mijn argument in deze is dat het , zoals ook Danny schreef, topics overzichtelijker maakt.quote:Uit : ! Policywijzigingen mbt quoten !
Wat houdt dit in ?
Stel, een bericht is 40 regels lang en je reageert op een klein deel ervan. Zorg er dan voor dat je de rest van het bericht dat je quote uit je quote verwijdert.
Maak de quote dus niet langer dan absoluut noodzakelijk.
Ik help gewoon graag iemand.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
*trachten wit voetje te halen ivm slecht gedrag*
Ook moslims die in hart en nieren en ongetrimde baard volhardend geloven ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:29 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik help gewoon graag iemand.
Zag je die smiley er niet achterquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:02 schreef Akkersloot het volgende:
Een agressieve verwensing ("als ik naast je had gestaan had ik je volledig totall los geslagen") en dat eewige getrol van "jij adoreert nu eenmaal Hitler" (omdat ik van Hitler en Mohammed beweer dat ze allebei net zulke "profeten" zijn).
Je noemt hem telkens "profeet", wat moet ik anders denkenquote:Eerste islamitische bank opent haar deuren in Londen.
Terwijl trolletje Bansheeboy toch wel beter moet weten dat ik géén Hitler adoreerder ben.
Hitler was een Mohammedaantje (kind van neef en ni cht![]()
Is geen verwensing maar virtueel dom gedragquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:02 schreef Akkersloot het volgende:
Een agressieve verwensing ("als ik naast je had gestaan had ik je volledig totall los geslagen")
Neem het even mee naar de andere nws mods maar zie er zelf vooralsnog niets anders in dan een stupide mening van iemandquote:en dat eewige getrol van "jij adoreert nu eenmaal Hitler" (omdat ik van Hitler en Mohammed beweer dat ze allebei net zulke "profeten" zijn).
Als ik dergelijke stupide gedrag moet toleren zou dat namelijk ook inhouden dat ik het moet dulden dat ik de godsdienststichter Mohamed (pedofiel, slavenhandelaar en massamoordenaar) met zijn "visioenen" geen temporaal kwab epilepsie patient mag noemen. En dat is een slechte zaak in een vrij land.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:16 schreef Loedertje het volgende:
Neem het even mee naar de andere nws mods maar zie er zelf vooralsnog niets anders in dan een stupide mening van iemand
Erboven staan / negeren is ook een optie..
Geen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik dergelijke stupide gedrag moet toleren zou dat namelijk ook inhouden dat ik het moet dulden dat ik de godsdienststichter Mohamed (pedofiel, slavenhandelaar en massamoordenaar) met zijn "visioenen" geen temporaal kwab epilepsie patient mag noemen. En dat is een slechte zaak in een vrij land.
Hey Loedertje, was maar grappaig bedoelt, getuige de smiley achter de zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is geen verwensing maar virtueel dom gedrag
[..]
Weet ik, ik sta er ook boven. Maar toch bedankt voor je tipquote:Neem het even mee naar de andere nws mods maar zie er zelf vooralsnog niets anders in dan een stupide mening van iemand
Erboven staan / negeren is ook een optie..
Check trouwens heel dat topic. Ik heb ondanks zijn pogingen tot off-topic gedrag toch vrij netjes proberen te houdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:30 schreef Loedertje het volgende:
![]()
Die godsdienststichter Mohammed betrekt mij als "ongelovige" immers bij zijn godsdienst. Dan moet je ook niet zeuren dat mensen daarop reageren. En het is gewoon zo dat Mohammed met zijn visioenen gewoon geestesziek was. En welke geestesziekte doet er helemaal niet toe. Hij betrekt mij immers bij zijn godsdienst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:29 schreef Loedertje het volgende:
[temporaal kwab epilepsie]
Geen?
Waarom mag ik Mohammed's visioenen geen epilepsie noemen ?quote:Even overleggen met de andere nws-mods. O.K. ?
Ik wil er in NWS helemaal niet over praten, als je gewoon zijn posts afgaat heeft hij het ALTIJD over Mohammed vrede zij met hem, ongeacht het onderwerp, waarom hij dat doet is me een raadsel. Maar ik begin steeds meer te denken dat hij subsidie krijgt van de overheid voor zijn oorlog tegen de Islam...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef Loedertje het volgende:
Akkersloot en BSB, is NWS of POL voor jullie wel de juiste plaats om over Mohammed te praten?
Ik denk zelf dat het elders beter tot zijn recht zal komen.
Wij hebben er eigenlijk weinig zin in dat vrijwel elk topic over sprookjesboeken gaat, dit is NWS en geen Historie of Levensbeschouding, snappen jullie ?
Aan welke persoon hebben we immers het idee van islamitische banken te danken. Dat is Mohammed toch. Of niet ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef Loedertje het volgende:
Akkersloot en BSB, is NWS of POL voor jullie wel de juiste plaats om over Mohammed te praten?
Ik denk zelf dat het elders beter tot zijn recht zal komen.
Wij hebben er eigenlijk weinig zin in dat vrijwel elk topic over sprookjesboeken gaat, dit is NWS en geen Historie of Levensbeschouding, snappen jullie ?
Wie post dan onder jouw nick ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil er in NWS helemaal niet over praten
Klopt Oogstsloot, maar dan hoef je toch niet weer het oude inmiddels bekende verhaal van je te propageren ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Aan welke persoon hebben we immers het idee van islamitische banken te danken. Dat is Mohammed toch. Of niet ?
Hm, dan eerder aan de mensen die de legende (>) in stand hebben gehouden van Mohammed .quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Aan welke persoon hebben we immers het idee van islamitische banken te danken. Dat is Mohammed toch. Of niet ?
Ik heb het recht om het gedachtengoed van een politiek strateeg als "profeet" Mohammed bin Abdullah te bestrijden. Godsdiensten, en zeker zijn godsdienst, hebben immers een grote maatschappelijk impact. Ook al laten veel mensen zijn politieke ideeen doorgaan als "religie".quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niemand dwingt je een rekening te openen bij een islamitische bank. Wat is je probleem?
Loedertje, LEES en KIJK aub in dat topic, WIE haalt er continue de volgende woorden bij:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wie post dan onder jouw nick ?
Ik weet het. Geen enkele doctrine zoals de islam kan niet overleven zonder vijandsbeeld. Maar dat heb je ook pas door als je je hebt bezig gehouden met dergelijke religies.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:26 schreef Loedertje het volgende:
Hm, dan eerder aan de mensen die de legende (>) in stand hebben gehouden van Mohammed .
Jij helpt zo overigens wél mee aan deze legendevorming
Allang gelezen hoor, ben nu bezig met een veelgebruikt woordenlijstje van BSBquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Loedertje, LEES en KIJK aub in dat topic, WIE haalt er continue de volgende woorden bij:
- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- hitler is net zo'n "profeet"
- etc.
- frontaal kwab epilepsie
- Slavenhandelaar
*Laat dat suikerklontje maar .quote:Sterker nog, zoek eens een topic waarin Akkersloot (Oogstsloot) deze woorden niet gebruikt. Als je 1 topic vind krijg je een wortel van me een suikerklontje![]()
Nogmaals, we overleggen het strax even .quote:In het betreffende topic heb ik overigens mijn best gedaan serieus vragen van hem te bantwoorden
Staat dat ter discussie dan ???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:39 schreef Loedertje het volgende:
Wie weet mag je blijven.
Jij bent degene die de "profeet" Hitler er elke keer bij haalt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Loedertje, LEES en KIJK aub in dat topic, WIE haalt er continue de volgende woorden bij:
- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- etc.
- Slavenhandelaar
BSB als je nu eens a.u.b. niet meer post dat ik een adoreerder van Hitler ben. Ik vind je een aangename discussiepartner maar niet met die posts dat ik Hitler adoreer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[Wie weet mag je blijven.]
Staat dat ter discussie dan ???
Ik ben er trots op dat ik een half jaar terug hier nog niet mocht zeggen dat de godsdienststichter Mohammed aan temporaal kwab epilepsie leed. Nu geldt er echter voor iedereen godsdienstvrijheid op dit forum. Al hoewel de "respectgeleerden" Lord_Vetinari, mod Yvonne en mod Schorpioen het daar nog niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Gasten, ga elkaar eens mailen ofzo of trakteer elkaar of een glaasje fris en doe eens niet zo verbitterd. Het leven is te kort om zo verbitterd door het leven te gaan. Je bereikt er toch niets mee, behalve dan dat je je eigen verbitterdheid voedt.
Ik vraag me toch af was het in die tijd gebruikelijk om 9-jarige meisjes te trouwen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- etc.
- Slavenhandelaar
Sterker nog, zoek eens een topic waarin Akkersloot (Oogstsloot) deze woorden niet gebruikt. Als je 1 topic vind krijg je een wortel van me en een suikerklontje of een flesje laxeermiddel naar keuze
In het betreffende topic heb ik overigens mijn best gedaan serieus vragen van hem te bantwoorden, maar het lijkt wel alsof hij ze niet leest, want hij blijft telkens opnieuw beginnen met deze ridiculiteit
Ik post dat telkens om te laten zien dat je te vaak het zelfde zegt en doet alsof je anderen niet "hoort". Het is inmiddels bekend dat je Hitler als "profeet" ziet net als Mohammed vrede zij met hem, maar ik vind dat te veel eer voor Hitler, de man die achter de dood van een groot aantal joden zit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:47 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
BSB als je nu eens a.u.b. niet meer post dat ik een adoreerder van Hitler ben. Ik vind je een aangename discussiepartner maar niet met die posts dat ik Hitler adoreer
Hi,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:43 schreef realkane het volgende:
hallo wie zou mij kunne helpen?
Ik ben een heftige FOK lezer en kan het niet meer laten ook af en toe mijn mening te spuien.
Nu heb ik een usericon gemaakt die voldoet aan de eisen maar iedere keer als ik die wil uploaden zegt het systeem dat die functie momenteel niet beschikbaar is wat doe ik verkeerd?
Gr.
Realkane
http://forum.fok.nl/postreply/586832/1/50/21256741quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:10 schreef SCH het volgende:
sp3c werkt bij de krijgsmacht, dat verklaart veel
Verbeter de wereld , begin bij mohammed jezelf BSB.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik post dat telkens om te laten zien dat je te vaak het zelfde zegt en doet alsof je anderen niet "hoort". Het is inmiddels bekend dat je Hitler als "profeet" ziet net als Mohammed vrede zij met hem, maar ik vind dat te veel eer voor Hitler, de man die achter de dood van een groot aantal joden zit.
Tevens is inmiddels wel bij iedereen bekend dat je Mohammed vrede zij met hem niet erkent als profeet, maaar dat hoef je niet telkens te zeggen met waarde-oordelen: geestezieke, gekke, domme, zieke, kwab epilepsie etc. Dat betekent nl. dat je de andere moslim-users niet respecteert.
Een discussie is ook mogelijk zonder te "trollen" en de discussie te frustreren.
Je gaat me niet vertellen dat je je daar aan stoort ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Verbeter de wereld , begin bij mohammed jezelf BSB.
Kappen nu allebei![]()
Vrede zij met je, ik ga koken .quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je je daar aan stoort ?En Loedertje, kun je mij concreet vertellen wat ik vandaag gedaan/gepost heb wat voor verbetering vatbaar is ?
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:53 schreef Dr_Weird het volgende:
allah's grondpersoneel
Zucht. Daar gaan we weer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[.Het is inmiddels bekend dat je Hitler als "profeet" ziet net als Mohammed vrede zij met hem,
laat BSB of Kirmiz maar even op mij reageren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zucht. Daar gaan we weer.
Och, mannetje tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:51 schreef Akkersloot het volgende:
Ik wil als mede user Lionsguy18 weer van harte welkom heten op dit forum. Toch raar dat iemand geband wordt als hij iemand, onderbouwd, een anti-semiet noemt. Terwijl ik onder wfl wekenlang door Lord Vetinari en Dalai_Lama voor fascist werd uit gemaakt (wegen het veelvuldig schrijven van "profeet" Mohammed) waar na ik voor één maand werd geband.
WFL Feedback deel 5 of "How to bash Akkersloot".
Daar was niets onderbouwd aan. Daarentegen zijn de discriminerende uitspraken van jou niet bepaald dat je zegt dat jij nu een ban zou moeten bespreken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:51 schreef Akkersloot het volgende:
Ik wil als mede user Lionsguy18 weer van harte welkom heten op dit forum. Toch raar dat iemand geband wordt als hij iemand, onderbouwd, een anti-semiet noemt. Terwijl ik onder wfl wekenlang door Lord Vetinari en Dalai_Lama voor fascist werd uit gemaakt (wegen het veelvuldig schrijven van "profeet" Mohammed) waar na ik voor één maand werd geband.
WFL Feedback deel 5 of "How to bash Akkersloot".
Welke discriminerende uitspraken ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Daar was niets onderbouwd aan. Daarentegen zijn de discriminerende uitspraken van jou niet bepaald dat je zegt dat jij nu jij een ban zou moeten bespreken.
SCH. Hier nog een reactie op een ver afgelegen post van je Column: Ertan de verlosser / wat vinden jullie ervan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
Het Turkse genocide topic kent alweer ongewenste one-liners.
Welcome to the Akkersloot world...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:14 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie nu in [NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws verder gaan hakketakken tegen elkaar ?
Dit heeft niets meer te maken met FeedBack voor ons namelijk .
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:28 schreef SCH het volgende:
Loedertje, ben je ongesteld?
Ik weet niet waarom je KB de hand boven het hoofd houdt en je druk maakt om futiliteiten. Weet je zeker dat de tomatensoep niet aan het schiften is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Laat ik die vraag nu net aan jullie willen stellen..
Of is het de MLC bij jou?
Boven het hoofd? Ik ben wel ten onrechte voor 2 weken geband. Daarentegen loop jij nu al weken en maanden te trollen en te zuigen zonder ook maar 1 waarschuwing te krijgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je KB de hand boven het hoofd houdt en je druk maakt om futiliteiten. Weet je zeker dat de tomatensoep niet aan het schiften is?
Le-zen schijnt érg moeilijk te zijn of niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:14 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie nu in [NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws verder gaan hakketakken tegen elkaar ?
Dit heeft niets meer te maken met FeedBack voor ons namelijk .
Yep, onmogelijk .quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:52 schreef SCH het volgende:
. Weet je zeker dat de tomatensoep niet aan het schiften is?
Alleen maar smileypostings? Ik typ me suf en heb misschien 2 of 3 smileys gepost die niet nodig waren. Maar ik vraag om moderatie in dat Turkije topic - waarom reageer je daar niet op?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:05 schreef Loedertje het volgende:
Maar waarom je continu op de persoon speelt en bewust alleen smileypostings plaatst is mij een raadsel.
Ik zie de noodzaak nu niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:07 schreef SCH het volgende:
ik vraag om moderatie in dat Turkije topic - waarom reageer je daar niet op?
dan snap ik niet waarom een mod in het topic oproept tot bepaald postgedragquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik zie de noodzaak nu niet.
Ze heeft duidelijk aangegeven waarom die thread dichtging nietwaar?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:34 schreef Bard_Yttap het volgende:
Waarom is mijn serieuze topic Pakistani verkopen hun nier voor $1700 op slot.
Het modje NS (a.k.a. Rica) dacht dat het topic grappig bedoeld was, maar alleen mijn reactie op haar post was grappig bedoeld. De bron was de foto zelf, waar ze dus gewoon op had kunnen klikken, maar wie ben ik om haar dat uit te moeten leggen. Ze is toch geen newby, maar alleen een modkloon?!
Zou ik doen als het grappig was, maar er is niets lolligs aan het verkopen van je nieren!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:36 schreef Dagonet het volgende:
B_Y, post het nou eens gewoon in Gelukkig hebben we de foto's nog?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:37 schreef Loedertje het volgende:
Ze heeft duidelijk aangegeven waarom die thread dichtging * dat ze het niet begreep nietwaar?
Dat topic/forum is toch dood en begraven?quote:En misschien moet je eens overwegen om iets in het FOTOforum te gaan doen.
Precies, dus je opmerking over het verkopen van de overgebleven nier sloeg helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:38 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Zou ik doen als het grappig was, maar er is niets lolligs aan het verkopen van je nieren!
Doe niet zo dommig a.u.b.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:40 schreef Bard_Yttap het volgende:
Dat topic/forum is toch dood en begraven?
Je weet toch wel hoe je een topic opent in NWS? Nou dan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:34 schreef Bard_Yttap het volgende:
Waarom is mijn serieuze topic Pakistani verkopen hun nier voor $1700 op slot.
Weird News Centralquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe je een topic opent in NWS? Nou dan.
Plaats normale berichten en reageer eens met iets anders dan alleen een foto of een stukje opgemaakt copy/paste.
Nee hoor, ik weet wel dat het echt is. Maar Brard weet wel dat dit geen fatsoenlijke openingspost is, zet er een onzinnige "bron" bij en als ik vraag om een bron (en daar bedoel ik niet mee waar die foto wegkomt, maar een artikel met iets meer tekst dan twee regels) krijg ik die niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:45 schreef Tarak het volgende:
NorthernStar dat artikel over Pakistani die hun nieren verkopen, is geen grap. Ik heb de indruk dat je het zo zie namelijkt. Het stond in diverse media.
Zie ook: www.clubmetro.nl (vrijdag 13 augustus, pagina 7)
Okay..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet wel dat het echt is. Maar Brard weet wel dat dit geen fatsoenlijke openingspost is, zet er een onzinnige "bron" bij en als ik vraag om een bron (en daar bedoel ik niet mee waar die foto wegkomt, maar een artikel met iets meer tekst dan twee regels) krijg ik die niet.
Da's bedoeld voor als iemand eens een gek, grappig, bizar etc. berichtje tegenkomt, kan het daarin. Van die FP berichtjes waarvoor je niet 1,2,3 een topic opent maar wel aardig zijn om te lezen, meer niet.quote:
Dit is Bard_Yttap ff onder één van mijn klonen, gewoon ter verduidelijking voor de modjes, die allemaal schatjes zijn, zolang ze niet weten dat ze met een kloon van de Bard-man van doen hebben!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet wel dat het echt is. Maar Brard weet wel dat dit geen fatsoenlijke openingspost is, zet er een onzinnige "bron" bij en als ik vraag om een bron (en daar bedoel ik niet mee waar die foto wegkomt, maar een artikel met iets meer tekst dan twee regels) krijg ik die niet.
Je postte in dat topic foto's met twee regels tekst. En meerdere. En ging nadat ik daarop had gewezen gewoon door. Waar je overigens ook al eerder voor bent gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:12 schreef tenenlikker het volgende:
Je hebt die post zelf uit je eigen weird news central topic verwijderd en als je dat niet gedaan had dan had ik er ook nooit zelf een topic over hoeven te openen. Het is mij echter niet duidelijk waarom jij de dood van een zwarte vrouw die al 6 jaar op een bank lag wel weird news vindt en protesterende ontnierde Pakistaanse hindoes geen weird news vindt? Ik denk dat er in Nederland ook wel mensen al 6 jaar of langer op een bank liggen, maar daar schamen wij ons blijkbaar voor en jij schaamt je blijkbaar voor "moslims" die voor $1700 één van hun nieren afstaan.
Alsof de kleur van iemand er iets toe doet of racisme of whatever uberhaupt maar meespeelt in dit hele verhaal.quote:Ik denk toch dat er een probleem bij jouw zit want alles wat ik post komt regelrecht (copy/paste) uit een Nederlandse krant. Mijn gevatte mening onder het stuk schijnt te moeten vanwege één of andere FAQ, waar niemand zich aan houdt en zeker de modjes niet. Die FAQ wordt alleen gebruikt om ongewenste posts te kunnen verwijderen. Als je dat wilt doen, begin dan bij je zelf en plaats a.u.b. geen negatieve verhalen meer over zwarte mensen. Er zijn namelijk meer mensen op Fok! zoals ik, die een hekel hebben aan racisten.
Ik raad je aan om de dingen wat minder persoonlijk op te vatten en van je high-horse af te komen alsof wij het speciaal op jou voorzien hebben. Kom op zeg.quote:Dit is Bard_Yttap ff onder één van mijn klonen, gewoon ter verduidelijking voor de modjes, die allemaal schatjes zijn, zolang ze niet weten dat ze met een kloon van de Bard-man van doen hebben!
Is dat weer zo'n troll opmerking van je ? Ik hou niet zo van trollende moderators.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:04 schreef SideIick het volgende:
Waarom reageer je eigenlijk nog op die tenenlikkende idioot van een Bard_Yttap? Het is gewoon een zogenaamd grappige wolf in schaapskleren. Hij is zelf duidelijk een racist die bij stormfront thuishoort, maar op Fok! is om ons tegen moslims op te zetten. Laten we hem voortaan dus maar goed in de gaten houden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 @ 21:29 schreeft Sidekick het volgende
Verder is de Islam de religie van de vrede natuurlijk. Osama bin Laden handelt uit zelfverdediging vanwege de illegale bemoeienis van het Westen dat gebaseerd is op de verderfelijke Christelijke/Joodse cultuur.
Dat wilde ik wel even gezegd hebben!!!
Here to help trollquote:Here to help
Je moet het zelf weten Akkersloot, maar je begint behoorlijk te vervelen met je islamfetish. Dus bij deze nog één keer de vraag om ermee te stoppen. Hier en ook in de andere topics waarin het werkelijk niks te zoeken heeft. Dus zelf weten, maar dan achteraf ook niet gaan zeuren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:51 schreef Akkersloot het volgende:
Wat is er trouwens tegen het opzetten van mensen die het gedachtengoed van een fascist als Mohammed bin Abdullah propageren (als moslim of als islamofiel) ?
Hij zal hier altijd mee doorgaan als hij de kans krijgt, hoe vaak is hij niet gebanned ? Ik denk dat hij het record aan bans op zijn naam heeft staan. In elk topic begint hij over hetzelfde. Zelfs als het topic niet gaat over de islam geeft hij er een laxerende draai aanquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten Akkersloot, maar je begint behoorlijk te vervelen met je islamfetish. Dus bij deze nog één keer de vraag om ermee te stoppen. Hier en ook in de andere topics waarin het werkelijk niks te zoeken heeft. Dus zelf weten, maar dan achteraf ook niet gaan zeuren.
Vooral natuurlijk omdat Bart_Yttap 3 weken geband is zo zie ik. Waarschijnlijk twee extra weken vanwege mail wisseling of zo ? Of het proberen terug te komen met een kloon?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:04 schreef SideIick het volgende:
Waarom reageer je eigenlijk nog op die tenenlikkende idioot van een Bard_Yttap? Het is gewoon een zogenaamd grappige wolf in schaapskleren. Hij is zelf duidelijk een racist die bij stormfront thuishoort, maar op Fok! is om ons tegen moslims op te zetten. Laten we hem voortaan dus maar goed in de gaten houden.
En bedankt, woeeiiii en Dagonetquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:03 schreef Dagonet het volgende:
Dat kan je het beste aangeven in [FP] Centraal topic (spel-, type-, en taal)fouten
Ik heb het al doorgegeven, het wordt aangepast
Ah dat topic zocht ik dus, heb m gebookmarked dankuquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:03 schreef Dagonet het volgende:
Dat kan je het beste aangeven in [FP] Centraal topic (spel-, type-, en taal)fouten
Ik heb het al doorgegeven, het wordt aangepast
Kan iemand kijken naar deze user? Ik word hier nazi genoemd, een rechts-extremist, enz.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:46 schreef Monidique het volgende:
--weg--
Natuurlijk wel, ik wou enkel Bush, die uiteraard niets goeds kan doen, voor zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:55 schreef Dagonet het volgende:
Je had het gewoon niet door he
Die bestaan niet. Elk volwassen persoon weet datquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:08 schreef Dagonet het volgende:
Ach man, ga elfen dorpjes vinden
Als je nu eerst op dat blauwe knopje (naast het aanwezigheidsknopje drukt) en dan de adresbalk in je feedback post plaats weten we in één keer waar we moeten zijn. Ik kan het in elk geval niet meer volgen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kijk dit vind ik nu echt jammer:
Regering Bush achter staatsgreep Venezuela?
Deze discussie kan makkelijk een nieuwe impuls krijgen mocht president Bush besluiten het nog een staatgreep te ondersteunen.
Is ook niet zo heel belangrijk, ik snapte het wel.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als je nu eerst op dat blauwe knopje (naast het aanwezigheidsknopje drukt) en dan de adresbalk in je feedback post plaats weten we in één keer waar we moeten zijn. Ik kan het in elk geval niet meer volgen.
Nee, iemand anders deed een beetje dom, door het topic te kicken. Ik, met mijn goddelijke vertoning, had natuurlijk door, mede omdat G.W. Bush er wel degelijk in staat is nog zo'n staatgreep te ondersteunen. Ik wou enkel het topic, danwel die discussie, een nieuwe impuls geven.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:21 schreef Dagonet het volgende:
Maar Dr.Wolffenstein deed dus een beetje dom
Beste Akkersloot,quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:19 schreef Akkersloot het volgende:
Als je nu eerst op dat blauwe knopje (naast het aanwezigheidsknopje drukt) en dan de adresbalk in je feedback post plaats weten we in één keer waar we moeten zijn. Ik kan het in elk geval niet meer volgen.
Post van Posdnous in Veel Hollanders sluiten zich aan bij Moslim-groeperingenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Behalve mensen zoals jij die er zelf in gaan geloven en hopen die kutmoslims voor eens en altijd om onzinnige redenen een lesje te leren![]()
Neehoor dat zet mij niet aan tot haat tegen moslims, ik zal eerder die kaaskoppen haten die een anti-trend willen zetten door moslim te worden, zoals die greta duisenberg types. Ze kennen de naam allah, misschien nog mohammed en meer weten ze over het algemeen niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Post van Posdnous in Veel Hollanders sluiten zich aan bij Moslim-groeperingen
Ik vind dit persoonlijk niet kunnen, het zet aan tot haat van alle Moslims op Fok en daarbuiten en tevens draagt het op geen enkele manier bij om er een nuttige aangelegenheid van te maken
Ja, jij misschien niet, maar ik en vele anderen welquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Neehoor dat zet mij niet aan tot haat tegen moslims,
Nooit .quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:00 schreef SCH het volgende:
Alweer ongesteld Loedertje?
Thanks.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:11 schreef Dagonet het volgende:
Ik gooi hem wel naar GC, heb je meer kans op respons denk ik
whahahahaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Die Al Qaeda websites zijn razendsnel, nu al wordt er over (door) Fok geschreven, zie: http://www.islamic-minbar(...)9bc976ed4e38b6661bd6 (links scrollen!)
Kon deze niet verplaatst ipv gesloten?: http://forum.fok.nl/topic/588950 er zijn toch fokkers die het Arabisch machtig zijn en ons wellicht iets meer over dat forum kunnen vertellen, nu blijft het een mysterie.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:13 schreef nikky het volgende:
whahahahawe zijn echt goehoed !
Het is nu geen nieuws BaajGuardian.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 07:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[...]
dit is groter dan de mexicaanse ufo casequote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is nu geen nieuws BaajGuardian.
En dan nog is TRU het forum voor UFO's en gerelateerd. Alleen in sommige gevallen past het onderwerp in NWS, zoals bijvoorbeeld toen de Mexicaanse luchtmacht opnames van UFO's maakte. Jouw topic vind ik geen twijfelgeval.
het gaat juist niet om de geinterreseerden , dat zeg ik het creeerd groepjes , het gaat erjuist om dat de massa , zich er voor gaat interreseren , en dat krijg je alleen als je het in nieuws hebt staan , dit is geen simpel discussie onderwerp voor de leek , dit is een *headline*quote:Dat het daardoor niet de gewenste aandacht zou krijgen weet ik niet, de mensen die zich ervoor interesseren weten waar ze moeten zijn.
het komt niet uit de lucht vallen , er zal eerst interresse voor gemaakt moeten worden , en dat doe je dmv hier boven beschreven.quote:Mocht een van de media die je hebt aangeschreven het oppikken is dat wellicht een aanleiding voor een nieuw topic.
idd, als je écht niets zinnigs te melden hebt en alleen maar post om te sarren dan kun je beter ergens anders gaan spelen .quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:37 schreef MikeyMo het volgende:
censuur is hier optimaal in dit forum... de delete knop wordt overmatig gebruikt merk ik alweer...
Had jij een reply op mij dan ? Stuur anders even een mailtje naar hoessein@hotmail.comquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is mijn reply aan het adres van BSB verwijderd?
Ben je zo nieuwsgierig dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Had jij een reply op mij dan ? Stuur anders even een mailtje naar hoessein@hotmail.com
Neen. Maar ik zou het zonde vinden van je tijd om een reply te geven en ik niet op je kan reageren. Zie het als een vorm van wederzijds respect. Want ik kan met een gerust hart beamen dat wij 1 van de weinigen zijn op Fok! die elkaar hoog hebben zitten, dat geldt in ieder geval voor mijquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ben je zo nieuwsgierig dan?
Toch wel zonde inderdaad, want ik was erg benieuwd naar je reactie op mijn reply.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zou het zonde vinden van je tijd om een reply te geven en ik niet op je kan reageren. Zie het als een vorm van wederzijds respect. Want ik kan met een gerust hart beamen dat wij 1 van de weinigen zijn op Fok! die elkaar hoog hebben zitten, dat geldt in ieder geval voor mij
Keurig BSB, ik hoop dat jullie het via mail kunnen blijven bespreken i.p.v. hier !quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zou het zonde vinden van je tijd om een reply te geven en ik niet op je kan reageren. Zie het als een vorm van wederzijds respect.
Voor haar wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:43 schreef MikeyMo het volgende:
zinnigheid is een relatief begrip
zonder WO2 associaties zeg je en noemt doodleuk je topic Dr Mengelequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:54 schreef CANARIS het volgende:
kan dagonet even utileggen waarom hij mijn post dichtgooit tewijl ik toch duideljk zeg , dat we hopelijk zonder ascociaties uit de 2 WO verder kunnen .
Of is een normale diskussie over de Strevenscultuur in Nederland op FOK Niet gewenst ?
Ben ik niet met je eens Dagonet. Die Libische vrouw is nl. zeer waarschijnlijk Islamitisch. En in Islamitische kringen is men vaak bevredigd als men veel koters krijgtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:12 schreef Dagonet het volgende:
Zullen we proberen dit topic nou eens niet een wending richting geloof te geven? Gewoon eens kijken of het gewoon over een vrouw die zeven levende kinderen baarde kan gaan.
Het geloof is totaal niet relevant.
In Katholieke kringen ook en ik ken ook genoeg ongelovigen die dolblij zijn met grote gezinnen. Nee, we houden vrolijk het geloof eens een keer buiten een discussie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens Dagonet. Die Libische vrouw is nl. zeer waarschijnlijk Islamitisch. En in Islamitische kringen is men vaak bevredigd als men veel koters krijgt
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:01 schreef lionsguy18 het volgende:
Mecca cola is troep maar goed genoeg voor de gebruikers ervan.
Dat valt me van je tegen BSB. Ik dacht dat je wel tegen een stootje komt, maar dit is een Duitse schwalbe in het kwadraat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
In dit topic zegt lionsguy iets heel smerigs en duidelijk omstreeks de gordel dan wel daaronder
[..]
Doe niet zo zielig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
In dit topic zegt lionsguy iets heel smerigs en duidelijk omstreeks de gordel dan wel daaronder
[..]
Mwah het is uiteindelijk een mening en die mag hij hebben. Hij brengt het als feit, maar goed da's een kwestie van slordig taalgebruik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Eugh... suggesties?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Terrorist worden = geen Nederlander meer worden!
Kan de titel van dit topic niet gewijzigd worden? Het dekt de lading niet echt.
"Verlies NLse identiteit terrorist bij terroristische acties"quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eugh... suggesties?
Your wish is my...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
"Verlies NLse identiteit terrorist bij terroristische acties"
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Your wish is my...
... oow hij is inmiddels ook ontvoerd.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Your wish is my...
... oow hij is inmiddels ook ontvoerd.
Hmmm, dat is vervelend.quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:18 schreef NorthernStar het volgende:
Oi Fritsje. In NWS en POL worden 'bekende personen kloontjes' niet zo op prijs gesteld.
Een tijdje terug hadden we tientallen Bushjes, Bin Ladens, Saddams, Balkenende's, Pims en wat al niet meer en vanwege het onzingehalte dat dit meebrengt is daar toen een eind aan gemaakt.
Je hebt vast nog wel een andere account om mee te posten.
Het *hoort* niet maar kán welquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Volgens mij hoort er op het volgende topic een slot aangezien dit onderwerp al in POL loopt:
George Bush ruim aan kop in peilingen
Niks persoonlijks hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:42 schreef Frits_Bolkestein het volgende:
[..]
Hmmm, dat is vervelend.Rust zacht Frits.
Voorbeelden graag.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan SCH hier niet opkrassen? Het enige wat dit sukkeltje doet is topics vernaggelen met zijn gedraai en getroll.
Elk topic waarin hij verschijnt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voorbeelden graag.
Ja daar kan niemand dus wat mee.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Elk topic waarin hij verschijnt.
In ieder geval wat van de laatse 3-woorden opmerkingen verwijderen a.u.b.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Russisch Gijzelingsdrama deel 3
kan niemand deze discussieeen beetje in goede banen leiden? het hele topic wordt om zeep geholpen en dat is erg jammer.
Is volquote:Op zaterdag 4 september 2004 03:23 schreef zakjapannertje het volgende:
Clinton na hartaanval in ziekenhuis.
waarom is dit topic gesloten
Na 33 posts ofzo? Right.quote:Op zaterdag 4 september 2004 03:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is vol
Het was laatquote:Op zaterdag 4 september 2004 07:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Na 33 posts ofzo? Right.
we waren vergeten 'm weer te openen na de opruimingquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:07 schreef yvonne het volgende:
Het was laat
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Volgens mij is algemeen beschaaft nederlands nog steeds gewenst in topictitels:
Allang gedaan hoor sp3cquote:Op donderdag 9 september 2004 14:49 schreef sp3c het volgende:
misschien ook handig als je geen in geeft veranderd, als je toch bezig bent
quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:59 schreef Castor het volgende:
(Zou een mod de topictitel kunnen veranderen in "Monster orkaan IVAN teistert het Caribisch gebied"?)
En toch op zich een best interessante discussie over een te ver doorgevoerde " dit moet volgens de wet dus zullen we het zo doen ook" cultuur eigenlijkquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:48 schreef Re het volgende:
ACLU is gek geworden
kan die dicht, TO misbruikt bron naar eigen inzicht
Ligt dat eens toe. Wat is mijn "monotone Bin Laden Islam diarree"?quote:Op maandag 13 september 2004 10:01 schreef SCH het volgende:
Er zijn mensen die met elkaar van gedachten willen wisselen over deze kwestie zonder telkens jouw monotone Bin Laden Islam diarree over zich uitgestort te krijgen. Daar heb je toch je eigen moslims zijn goor - forum voor?
Hoef inderdaad ook niet. Want alles is toch de schuld van Amerika. Of niet ?quote:Op maandag 13 september 2004 11:37 schreef kLowJow het volgende:
Dagonet... je bent flink aan het opruimen zo te zien hè?
'Moslims nemen te weinig afstand van fundamentalisme'
Opruimslot sinds zondag 12 september 2004 @ 23:08
Maar je hebt gelijk... laat maar dicht
Ik wil het uiteindelijk wel weer openhebben maar het is een kuttopic om te kijken waar het nu precies kapotgetrokken wordt en vanaf waar het nog te redden is naar een inhoudelijke discussie over oa de excuuseis cultuur in het algemeen en de eisen die aan de gedecentraliseerde moslimgemeenschap in het bijzonder worden gesteld.quote:Op maandag 13 september 2004 11:37 schreef kLowJow het volgende:
Dagonet... je bent flink aan het opruimen zo te zien hè?
'Moslims nemen te weinig afstand van fundamentalisme'
Opruimslot sinds zondag 12 september 2004 @ 23:08
Maar je hebt gelijk... laat maar dicht
Ok... Ik ben benieuwd wat je er nog van weet te maken.quote:Op maandag 13 september 2004 11:54 schreef Dagonet het volgende:
Op een gegeven moment ben ik maar gaan slapen en nu zit ik op m'n werk
Ik vraag aan de topicstarter om uitleg over de praktische kant van zijn mening, en ik word beschuldigd van getroll. Wat een belediging.quote:Op maandag 13 september 2004 13:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja trekt een conclusie (ze willen genocide op moslims) uit je reet en gaat er vervolgens debiele vragen over stellen dat is getrol imo ... en niet alleen tegenwoordig
Valt het nog onder meningsuiting (de post van TS?) , volgens mij is dat een regelrechte doodsverwensing.quote:Op maandag 13 september 2004 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
Even over de smaad van Sp3c:
[..]
Ik vraag aan de topicstarter om uitleg over de praktische kant van zijn mening, en ik word beschuldigd van getroll. Wat een belediging.
nee je zit als een kleine kleuter idiote grapjes te maken over het inzetten van massavernietigingswapens.quote:Op maandag 13 september 2004 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
Even over de smaad van Sp3c:
[..]
Ik vraag aan de topicstarter om uitleg over de praktische kant van zijn mening, en ik word beschuldigd van getroll. Wat een belediging.
Nou, misschien moet jij eens leren begrijpend lezen dan. Ik heb nergens grapjes gemaakt over massavernietigingswapens, fijn te weten dat jij me van allerlei onzin betichtquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je zit als een kleine kleuter idiote grapjes te maken over het inzetten van massavernietigingswapens.
wat voor reactie verwacht je hierop?
dat de TS serieus een aantal wapensystemen op gaat noemen?
of toch een ietwat minder serieuze reactie?
gewoon getrol dus
quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:31 schreef Dagonet het volgende:
jij kan ook gewoon meedoen aan de discussie door de topicstarter om opheldering te vragen ipv er meteen 'b00h000 hij wil genocide' & 'wat zullen we is gebruiken voor die genocide ... wat een lol, lijkt net een bbq' tegenaan te smijten want dat is getrolquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:33 schreef RichardQuest het volgende:
Een volk uitmoorden is genocide, dus terecht.
En anders kan Sp3c meedoen aan de discussie door die term inhoudelijk tegen te spreken, in plaats van lasterlijk overgaan op beledigen.
welke discussie???quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:12 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind het gewoon tamelijk asociaal van Sp3c om een discussie op zo'n manier te tackelen, that's all.
Wat ijl je nou? Mijn vraag was iets in de trand van "Hoe wil je deze genocide ten uitvoer brengen".quote:Op woensdag 15 september 2004 11:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij kan ook gewoon meedoen aan de discussie door de topicstarter om opheldering te vragen ipv er meteen 'b00h000 hij wil genocide' & 'wat zullen we is gebruiken voor die genocide ... wat een lol, lijkt net een bbq' tegenaan te smijten want dat is getrol
Nee, juist niet, daarom wilde ik er over discussiëren, maar dat heet trollen. TS vond genocide de normaalste zaak van de wereld.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:58 schreef sp3c het volgende:
welke discussie???
er was geen discussie, jij zat over genocide te kwebbelen alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Ben je nou analfabeet of wil je niet lezen dat ik al 3x heb gezegd dat er geen sprake was van gein.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:19 schreef sp3c het volgende:
nee ik wil zeggen dat het te pas en te onpas genocide! brullen niet ok is en dat er dan verlekkerd gein over te gaan zitten maken getrol is
nee dat slaat nergens op, hij stelt niet 1 vraag, hij zat een op de openingspost na vrij interessant topic vol te trollen en daar reageerde ik opquote:Op woensdag 15 september 2004 13:34 schreef Dagonet het volgende:
Okay, jullie lopen nu langs elkaar heen te praten zo te zien en de irritatiefactor loopt weer op.
RQ stelde de vraag die je eigenlijk kan lezen met eenerachter, niet als kwinkslag of om luchtig op te vatten maar omdat hij vindt dat het doelbewust uitmoorden van een groep een genocide inhoudt.
quote:Op maandag 13 september 2004 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Alleen op de FP vind je uitspraken die nog meer fascistisch zijn.
quote:Op maandag 13 september 2004 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
Als we dan één van die volkeren uitroeien is er dan toch geen probleem meer
quote:Op maandag 13 september 2004 13:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nog meer vrouwen verkrachten? Zie jij echt niet met welk gedachten de terroristische aanslagen van afgelopen tijd gebeurd zijn?
en dan stug beweren dat het hem om de discussie gaat ...quote:Op maandag 13 september 2004 13:21 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe moet die genocide gaan geschieden, DrW, CMT en JD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |