Aaaaah, ik denk al waar blijft one-liner Gelly. Als ik te lastige vragen ga stellen reageer je deze keer ook simpelweg niet meer of pleur je er een slot op?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Net zoveel overeenkomsten als tussen Nederlanders en Tjetsjenen denk ik . Zeg maar wat hoor.
Ik denk dat de moeders van omgekomen tjestjenen en russen het best met elkaar kunnen vinden. Zolang mensen elkaar om politieke redenen afslachten is het hypocriet een kant te kiezen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja de huidige problemen in deze wereld zijn allemaal veroorzaakt door primtieve wereldleiders
Maar goed, laten we dan maar met z'n allen gaan huilen om slachtoffers EN daders. Dan zal de wereldvrede morgen nog inkicken. De moeders van de kapot geschoten russische kindertjes zullen de tsjetjenen om de hals vallen en vergiffenis vragen uit de naam van hun leiders wat het tsjetjeense volk is aangedaan, en hun kind een verwaarloosbaar zoenoffer vinden
Alle marokanen tegen de muur, hopla! Simpele geestigheid, woehahaha! Ga iets nuttigs doen met je creativiteit, joh!quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan je een ding vertellen, als het uitkomt dat aboutaleb hele sterke banden heeft met de hoogste kring in marokko (de koning) en de joden never zal verdedigen of beschermen in nederland, omdat ie dat als opdracht heeft gekregen van de gespeleten tongen in de hoogste regimenten. en dat uitkomt dat cohen bedreigd wordt door marokkanen waarvan aboutaleb de keizer sosa is, dan zal het snel echt afgelopen zijn met de marokkaanse gemeenschap. dan heb je net als zimbabwe geen idee hoe snel een volksverhuizing kan gaan.
Maar om even terug te komen op de protesten van Tjetjenen.. dat ging natuurlijk om Tjetjenen in Tjetjenië hè...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aaaaah, ik denk al waar blijft one-liner Gelly. Als ik te lastige vragen ga stellen reageer je deze keer ook simpelweg niet meer of pleur je er een slot op?
Kapot geschoten kindjes daarintegen.....quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:38 schreef zakjapannertje het volgende:
alsof wraak iets gaat helpen
Lastige vraag ? Je suggereert enkels iets raars, namelijk dat Tjetsjenen op Marokkanen zouden lijken. Ik ben op dit moment niet degene met de debiele oneliners.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aaaaah, ik denk al waar blijft one-liner Gelly. Als ik te lastige vragen ga stellen reageer je deze keer ook simpelweg niet meer of pleur je er een slot op?
Ja hoor gelly, die mensen zullen nog lang en gelukkig samen leven als buren.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat de moeders van omgekomen tjestjenen en russen het best met elkaar kunnen vinden. Zolang mensen elkaar om politieke redenen afslachten is het hypocriet een kant te kiezen.
Niet zolang mensen met jouw gedachtengang de dienst uitmaken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hoor gelly, die mensen zullen nog lang en gelukkig samen leven als buren.
Allemaal bla bla natuurlijk want je vriendje zoalshetis wil selecteren op achternaam en dan vermoordt hij mij ook. En daardoor om dit soort acties aan beide kanten ontstaan escalaties.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja de huidige problemen in deze wereld zijn allemaal veroorzaakt door primtieve wereldleiders
Maar goed, laten we dan maar met z'n allen gaan huilen om slachtoffers EN daders. Dan zal de wereldvrede morgen nog inkicken. De moeders van de kapot geschoten russische kindertjes zullen de tsjetjenen om de hals vallen en vergiffenis vragen uit de naam van hun leiders wat het tsjetjeense volk is aangedaan, en hun kind een verwaarloosbaar zoenoffer vinden
ja, ellende in Tsjetjenie, en nu weer in Rusland, en wat straks, hopelijk nu eens verstandige mensen die iets aan het conflict doenquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kapot geschoten kindjes daarintegen.....
Ik kap ermee gelly.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet zolang mensen met jouw gedachtengang de dienst uitmaken.
Ah joh, het is swets. Die probeert graag dingen als feit te plaatsen zodat ze in z'n beperkte wereldje passen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kap ermee gelly.
Ja echt geen enkele gelijkenisquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Lastige vraag ? Je suggereert enkels iets raars, namelijk dat Tjetsjenen op Marokkanen zouden lijken. Ik ben op dit moment niet degene met de debiele oneliners.
Ja, die fundamentaisten hierro...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kap ermee gelly.
Niet meer dan jij met een Tjetsjeen hebt. Alhoewel ze met die wat donkere huid natuurlijk allemaal op elkaar lijken !quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja echt geen enkele gelijkenis
En blijkbaar erg inspirerend...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:44 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, de 'tegenkrachten' zijn sterk.
Zegt iemand die zich als een "god" gedraagt op een op een beperkt internet-forumquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah joh, het is swets. Die probeert graag dingen als feit te plaatsen zodat ze in z'n beperkte wereldje passen.
Ach, Gelly moet weer op de man spelen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah joh, het is swets. Die probeert graag dingen als feit te plaatsen zodat ze in z'n beperkte wereldje passen.
Nu moet ik mijzelf overigens wel even aanvullen. Met naastenliefde alleen had ik het even mis. Ik bedoel natuurlijk ook vergeving en een bewustzijn zonder leedveroorzakende vooroordelen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En blijkbaar erg inspirerend...
Volhouden. En vooral de discussie of het geoorloofd is om kinderen te betrekken in een terroristische vrijheidsstrijd om zeep helpenquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet meer dan jij met een Tjetsjeen hebt. Alhoewel ze met die wat donkere huid natuurlijk allemaal op elkaar lijken !
Je mede modquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:47 schreef golfer het volgende:
Meer dan 200 dode kinderen, meer dan 650 gewonde kinderen en hier wordt een strijd uitgestreden over elkaars posts en denkbeelden.
Hoe halen jullie het in je botte koppen.
Dit is het moment voor vergeving idd. Om te zeggen: stop, niet verder gaan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu moet ik mijzelf overigens wel even aanvullen. Met naastenliefde alleen had ik het even mis. Ik bedoel natuurlijk ook vergeving en een bewustzijn zonder leedveroorzakende vooroordelen.
Ik ben het niet eens met je verontwaardiging. Omdat dit juist een forum is dat er redelijk buiten staat, kan men hier dus praten over elkaars denkbeelden. Zoals er dagelijks doden vallen in, zeg, Israël en men er toch over praat, over de denkbeelden, zo moet dat hier ook kunnen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:47 schreef golfer het volgende:
Meer dan 200 dode kinderen, meer dan 650 gewonde kinderen en hier wordt een strijd uitgestreden over elkaars posts en denkbeelden.
Dat is altijd ongeoorloofd, maar als reactie op het russische terrorisme ook weer te begrijpen. Terug betalen met gelijke munt etc. Zolang je daar een stel stijfkoppen hebt die politiek belang boven menselijk belang stellen, hou je dit. Niet toegeven aan terroristen ? Prima. Dan heb je dit over een maand weer.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volhouden. En vooral de discussie of het geoorloofd is om kinderen te betrekken in een terroristische vrijheidsstrijd om zeep helpen
Ik zou zeggen, bel vast ff een paar ouders op in Beslan. Met al die positieve energie moet het lukken!quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is het moment voor vergeving idd. Om te zeggen: stop, niet verder gaan.
Het is verbijsterend indd. Het is vreselijk allemaal...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:47 schreef golfer het volgende:
Als jij ze nou is achterna gaat....quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:50 schreef Colour het volgende:
[..]
Het is verbijsterend indd. Het is vreselijk allemaal...![]()
Dit is mijn laatste reactie op je. Je volgende stap is namelijk toch weer mij beschuldigen van een beperkte intelligentie. Inhoudelijk discussieren is simpelweg niet mogelijk met jou. En aangezien je bij de crew zit en regelmatig een bepaalde admin voor je karretje spant laat ik het hier maar bijquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is altijd ongeoorloofd, maar als reactie op het russische terrorisme ook weer te begrijpen. Terug betalen met gelijke munt etc. Zolang je daar een stel stijfkoppen hebt die politiek belang boven menselijk belang stellen, hou je dit. Niet toegeven aan terroristen ? Prima. Dan heb je dit over een maand weer.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste reactie op je. Je volgende stap is namelijk toch weer mij beschuldigen van een beperkte intelligentie. Inhoudelijk discussieren is simpelweg niet mogelijk met jou. En aangezien je bij de crew zit en regelmatig een bepaalde admin voor je karretje spant laat ik het hier maar bij
Ik vind dat dat inderdaad mooi zou zijn, echter willen de realiteit van de menselijke emoties en de realiteit van de politieke situatie niet meewerken. De menselijke emotie is wraakzuchtig, da's wel een constante, maar men zou dit, als een beschavingsoffensief, moeten tegengaan. Maar goed, dat is een lange termijn, vaag verhaal.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is het moment voor vergeving idd. Om te zeggen: stop, niet verder gaan.
Neuh, binnen twee reacties ben je aan het trollen. Ondanks je vraagteken smily is het redelijk opzichtig namelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Antwoord liever op wat ik schrijf. Wat is jouw visie hierop ?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:43 schreef gelly het volgende:
[..]
bronquote:Balans na gijzeling: meer dan 200 doden
Gepubliceerd op vrijdag 03 september 2004
Laatste update: 22:34 uur
De gijzeling in een school in de stad Bislan in Noord-Ossetië is na het doden van drie rebellen definitief ten einde. Er zijn totaal meer dan 200 mensen gedood.
Op de BBC Worldservice hoorde ik ongeveer 30 minuten geleden nog, dat er nog tenminste 4 gijzelnemers voortvluchtig zijnquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
Zullen we dan maar weer ontopic gaan??
[..]
bron
Oh, Planet heeft gebruikt van de bronnen BBC en CNN. Kijk maar onderaan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Op de BBC Worldservice hoorde ik ongeveer 30 minuten geleden nog, dat er nog tenminste 4 gijzelnemers voortvluchtig zijn
Ik luister naar de radio. Op de website van de BBC kan ik er ook niks over vinden.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh, Planet heeft gebruikt van de bronnen BBC en CNN. Kijk maar onderaan.
Dus je begrijpt deze actie eigenlijk ook wel?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Of er haat gekweekt wordt? Wanneer het MIJN kind had geweest had ik persoonlijk de rest van mijn leven elke vent met een baard en noord-afrikaans uiterlijk zonder pardon overhoop geknald.
En als je wel toegeeft krijg je tig andere deelstaten die precies hetzelfde willen en het hele gezeik opnieuw begint..quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is altijd ongeoorloofd, maar als reactie op het russische terrorisme ook weer te begrijpen. Terug betalen met gelijke munt etc. Zolang je daar een stel stijfkoppen hebt die politiek belang boven menselijk belang stellen, hou je dit. Niet toegeven aan terroristen ? Prima. Dan heb je dit over een maand weer.
Jouw bron is dat je o.a. mij doodschiet, vriend.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
geloven of verwerpen. ik zit heel erg dicht op de bron.
Ja, en??? Wat als je nu die volkeren zelfbeschikking geeft???quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:37 schreef Noca het volgende:
[..]
En als je wel toegeeft krijg je tig andere deelstaten die precies hetzelfde willen en het hele gezeik opnieuw begint..
heb ik het ooit een keer over doodschieten gehad? vriend? zo ja laat zien.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jouw bron is dat je o.a. mij doodschiet, vriend.
Daar gaat het je om hè? Je horloge.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
je geeft sommige mensen een vinger en ze nemen je hele arm met horloge, als het ze meezit. opdonderen heb je straks aan jezelf te danken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |