Wat is er mis met een proces verbaal en een eventuele boete?quote:HAARLEMMERLIEDE (ANP) - Schotse Hooglanders als middel tegen homo's die in het openbaar de liefde bedrijven. Het recreatiegebied Spaarnwoude wil de robuuste runderen met het woeste uiterlijk gaan inzetten voor dit doel.
Bestuurslid E. van Hoogdalem-Arkema van het recreatieschap heeft het idee geopperd. ,,Vooral in het Westhoffbos en het Noorderbos ondervinden bezoekers erg veel last van mensen die hier hun seks beleven. Ik heb niets tegen mensen die seks bedrijven, maar wel in het openbaar. Dat kan natuurlijk niet op plekken waar mensen hun hond uitlaten of met hun kleinkinderen wandelen.''
Van Hoogdalem kwam op het idee door een verhaal in het blad Binnenlands Bestuur over landschapspark De Oeverlanden bij Amsterdam. Daar waren de runderen ingezet om recreanten te lokken. Als bijeffect bleek dat de overlast van contact zoekende homo's hier afnam. Het recreatieschap onderzoekt nu of de inzet van de runderen voor dit doel in Spaarnwoude haalbaar is.
Wat is er mis met een schot hagel?quote:Op donderdag 9 september 2004 12:56 schreef Loedertje het volgende:
Wat is er mis met een proces verbaal en een eventuele boete?
Schotse Hooglanders schrikken alleen homo's af?... discriminatiequote:Vooral in het Westhoffbos en het Noorderbos ondervinden bezoekers erg veel last van mensen die hier hun seks beleven. Ik heb niets tegen mensen die seks bedrijven, maar wel in het openbaar. Dat kan natuurlijk niet op plekken waar mensen hun hond uitlaten of met hun kleinkinderen wandelen.''
Niks mis mee hoor. Die beesten doen echt niets. Je moet alleen wel oppassen wanneer je snachts op je fietsje door zo'n park rijdt. Ze willen namelijk nog wel eens op het fietspad gaan staan.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:01 schreef kLowJow het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er met hun kleinkinderen tussen de Schotse Hooglanders gaan wandelen...
Ja, maar het gaat om het afschrikken... Ik denk niet dat homo's zoveel banger zullen zijn voor Schotse Hooglanders dan de gemiddelde oma met kleinkinderen...quote:Op donderdag 9 september 2004 13:04 schreef robh het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Die beesten doen echt niets. Je moet alleen wel oppassen wanneer je snachts op je fietsje door zo'n park rijdt. Ze willen namelijk nog wel eens op het fietspad gaan staan.
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het niet echt fijn is wanneer er zo'n oversize koe in je nek zit te hijgen wanneer je je buurman bedankt voor het lenen van zn grasmaaier.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:05 schreef kLowJow het volgende:
Ja, maar het gaat om het afschrikken... Ik denk niet dat homo's zoveel banger zullen zijn voor Schotse Hooglanders dan de gemiddelde oma met kleinkinderen...
Voor de p&p liefhebbers is dit alleen maar een extrat toevoeging op hun buitensexleven.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:07 schreef robh het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het niet echt fijn is wanneer er zo'n oversize koe in je nek zit te hijgen wanneer je je buurman bedankt voor het lenen van zn grasmaaier.
Maar... homo's doen het toch meestal in bomen?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:07 schreef robh het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het niet echt fijn is wanneer er zo'n oversize koe in je nek zit te hijgen wanneer je je buurman bedankt voor het lenen van zn grasmaaier.
ik denk dat dat de groep is die het meest in de openbare bosjes ligt te rommelenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:03 schreef teknomist het volgende:
Waarom alleen homo's?.
Ik zou er patent op aanvragen nu, als ik jou was!!!quote:Op donderdag 9 september 2004 13:05 schreef sp3c het volgende:
verder vind ik het een debiel idee ... what's next, bomen onder stroom zetten tegen wildplassers?
Die beesten onderhouden het park. Dat scheelt weer centjes.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:05 schreef sp3c het volgende:
verder vind ik het een debiel idee ... what's next, bomen onder stroom zetten tegen wildplassers?
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:27 schreef wu-tang het volgende:
een goede partij poten rammen wil ook wel helpen..
Okay, degene die die tongbreker heeft verzonnen verdient een prijs of een schop, één van de twee.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:13 schreef kLowJow het volgende:
Cops nab gay couple after tree-top tryst
Uh, daar zou ik niet zo zeker van zijn, robh, er stond recentelijk een artikel in het AD over kinderen en volwassenen die door koeien aangevallen zijn.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:04 schreef robh het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Die beesten doen echt niets. Je moet alleen wel oppassen wanneer je snachts op je fietsje door zo'n park rijdt. Ze willen namelijk nog wel eens op het fietspad gaan staan.
Denk toch dat een prijskaartje hangen aan zo'n buitenwip een beter resultaat zal geven.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:38 schreef nikk het volgende:
Ach, als het werkt...
lig je lekker een vent te douwen krijg je een heerlijke runderhoofd tegen je billetjes aan... heerlijkquote:Op donderdag 9 september 2004 13:51 schreef SCH het volgende:
Seks met runderen erbij![]()
Ze maken het steeds spannender
Kun je vanavond???quote:Op donderdag 9 september 2004 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
lig je lekker een vent te douwen krijg je een heerlijke runderhoofd tegen je billetjes aan... heerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |