Binnenlandse veiligheidsdienst?! komen jullie er zelf weer niet uitquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:17 schreef Cosma-Shiva het volgende:
...
Bvd.
Als ik me als Nederlandse immigrant al niet welkom voel op fok! kun je je voorstellen hoe een moslim zich zal voelen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:11 schreef Dagonet het volgende:
Kijken of onze vrienden in GC nog arabisch sprekenden hebben
En daar gaat 'ie weer.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 05:17 schreef Vampier het volgende:
[..]
Als ik me als Nederlandse immigrant al niet welkom voel op fok! kun je je voorstellen hoe een moslim zich zal voelen?
het is oftewel een forum flamer of een forum lamer...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 05:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
En daar gaat 'ie weer.
Zo zwart-wit zie ik het overigens niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 05:23 schreef Vampier het volgende:
[..]
het is oftewel een forum flamer of een forum lamer...
Dan verklaar jij al die geluks.... pardon... asielzoekers maar eensquote:Op woensdag 18 augustus 2004 06:35 schreef o0pS het volgende:
Terroristen weten niet eens waar Nederland ligt![]()
Dat zou wel eens tegen kunnen vallen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 06:35 schreef o0pS het volgende:
Enkelen bekeken wel of ze hier vlieglessen zouden nemenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 06:35 schreef o0pS het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |