Zo, vind ik onverwacht.quote:NEW YORK Oud-president Bill Clinton is
onverwacht opgenomen in een ziekenhuis
in New York.Volgens The New York Times
heeft hij een hartaanval gehad.CNN en
CBS meldden eerder dat de oud-president
een viervoudige bypassoperatie moet
ondergaan na aanhoudende klachten over
pijn op de borst en zware vermoeidheid.
Clinton,die van 1993 tot 2001 in het
Witte Huis zat,is 58 jaar oud.Hij was
in New York voor een tweedaagse
rondreis met zijn vrouw Hillary,die
senator is in de staat.
die sigaren is hij blijven gebruiken ..quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:03 schreef Vision het volgende:
idd vrij onverwacht. had ik eerder zien gebeuren in de tijd met het gedoe om zijn sigaar
Ja, als het verwacht was had 'ie wel thuis gebleven.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef static het volgende:
[..]
Zo, vind ik onverwacht.
Dat laat hem zeker niet Siberisch koud, dunkt me zo! Maar hoe dan ook, ik leef met je mee... Het was zeker niet de slechtste president die Amerika heeft gehad, en je gunt die man gewoon dat hem nog een langer leven beschoren blijft!quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
Zou hij net als ik erg emotioneel geworden zijn vandaag, door wat er in Rusland gebeurt???
Ok.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:34 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat laat hem zeker niet Siberisch koud, dunkt me zo! Maar hoe dan ook, ik leef met je mee... Het was zeker niet de slechtste president die Amerika heeft gehad, en je gunt die man gewoon dat hem nog een langer leven beschoren blijft!
Nee, moet nog gebeuren. Is aan het eind van de uitzending gerectificeerd.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:20 schreef timmeeeh het volgende:
die viervoudige bypass operatie heeft hij inmiddels gehad, aldus RTL Boulevard.
Volgens de BBC Worldservice vindt de operatie op z'n vroegst morgen plaatsquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:20 schreef timmeeeh het volgende:
die viervoudige bypass operatie heeft hij inmiddels gehad, aldus RTL Boulevard.
Nee, hij heeft de toespraak van Bush gezien bij de Republikeinse conventie...quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
Zou hij net als ik erg emotioneel geworden zijn vandaag, door wat er in Rusland gebeurt???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |